سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کژی، با دانش راست می شود . [امام علی علیه السلام]
پاییز 1386 - کرمانشاه
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • نوشته یک همشهری به سایت کرمانشاه و بسی تاسف:

    در مورد نارساییها در قوه قضاییه باید  یکی از تغییرات در جهت بالا بردن عملکرد وحوصله قضات در مطالعه پرونده باشد  روی سخنم با ریاست دادگستری کرمانشاه می باشد ومثالی در اینمورد میزنم که شاهدان را ازدستور !یک قاضی به تعجب وا میدارد پرونده ای در رابطه با زورگیری وسرقت از یک دانشجو در کلانتری 13کرمانشاه تشکیل ودرمورخه1/8/86به قاضی کشیک ارجاع میشود تا حکم دستگیری عوامل زورگیری راکه برای کلانتری شناخته شده هستندرا صادر نماید که متاسفانه قاضی محترم بدون دیدن شاکی وشنیدن موضوع پرونده را جهت سازش وصلح به هییت حل اختلاف ارجاع می دهد!!؟ که با اعتراض شاکی که پشت دربهای بسته ایستاده بود مواجه وماموران پرونده رامجددا به داخل برده که دستور اول پاره ودر دستور دوم هم به کلانتری صلح وسازش را عنوان می نماید !!ایا صلح وسازش با عوامل زورگیری که برای مسیولین کلانتری شناخته شده میباشند مفهومی دارد؟از برادر ملکشاهی تقاضای مطالعه این پرونده را که در کلانتری مذکور میباشد را داریم تا بر ایشان مسلم گردد قاضی محترم .پرونده را مطالعه نکرد ه است لذا اینگونه دستورها باعث جرایت متخلفین وبه خطر افتادن امنیت شهر شده است ومردم با اینگونه بر خوردها که شاهد ان هستند(تخلف ودستور)چگونه احساس امنیت کنند؟



    رامتین ::: پنج شنبه 86/8/3::: ساعت 12:42 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    رئیس اداره روابط عمومی استانداری با حضور در محل دفتر روزنامه ابوذر از نزدیک در جریان مجموعه فعالیتها و مشکلات پیش روی این نشریه قرار گرفت.در ادامه سلسله نشست ها و بازدیدهای مسئول روابط عمومی استانداری از دفاتر مطبوعات محلی و سراسری و خبرگزاریهای فعال استان ، سید محمدجعفر امامیان در هفته جاری با حضور در محل روزنامه ابوذر و گفتگو با کادر اجرایی و مدیران نشریه مذکور در جریان مجموعه فعالیتهای این نشریه قرار گرفت

    رامتین ::: پنج شنبه 86/8/3::: ساعت 12:39 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    DSC00208.JPG

     رئیس جمعیت هلال احمر کشور با حضور در جلسه ستاد حوادث پیش بینی نشده استان کرمانشاه  گفت : زلزله بیشترین حادثه ای است که در کشور ایران رخ می دهد اما هیچ مدرک علمی وجود ندارد که زمان وقوع آنرا پیش بینی و اعلام کند .

     دکتر سید مسعود خاتمی با بیان اینکه برای مقابله با بحران باید چهار مرحله پیش بینی ، پیگیری ، آمادگی برای بحران ،‌ اسکان موقت و بازسازی در نظر گرفته شود افزود : در سال گذشته 500 مرتبه زلزله با درجه ریشتر کم در کشور انفاق افتاد که با توجه به عدم پیش بینی این پدیده ، تنها    می توان با یکسری  اقدامات پیشگیرانه خسارت ناشی از آنرا به طرز قابل توجهی کاهش داد .

    وی رعایت اصول فنی در ساخت و سازها را یکی از عوامل مؤثر و مهم در کاهش خسارت بلایای طبیعی برشمرد و اظهار داشت :‌ مسئولین شهری باید با تمام توان تلاش کنند که هیچ ساختمانی بدون رعایت اصول فنی احداث نشود.

    وی آمادگی برای مقابله با حوادث و سوانح را یکی دیگر از ضروریات عنوان کرد و گفت :‌ایجاد سرپناه ، تجهیز انبارهای امداد و اسکان موقت از جمله اقدامات ضروری و بسیار مهم پس از وقوع هر حادثه ای می باشد .

    خاتمی نقش آموزش را در کاهش بلایای طبیعی مؤثر ارزیابی کرد و اظهار داشت :‌ با ارائه آموزش به دانش آموزان و خانواده ها در هنگام وقوع حادثه ، تلفات جانی ناشی از آن کاهش خواهد یافت .

    وی با بیان اینکه دولت هر سال برای تجهیز امکانات امدادی منابعی را اختصاص می دهد ، خاطرنشان ساخت :‌ در طول سال امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای کمک به آسیب دیدگان حوادث طبیعی خریداری
    می شود تا در مواقع ضروری به مناطق آسیب دیده اختصاص یابد .

    وی در پایان سخنان خود تصریح کرد :‌جمهوری اسلامی ایران با توجه به ظرفیت ها و امکانات موجود در بین 186 کشور جهان جزء هفت کشور توانمند در بحث یاری به آسیب دیدگان سوانح و بلایای طبیعی است.



    رامتین ::: سه شنبه 86/8/1::: ساعت 6:53 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    در حالی که کمتر از 2 سال از ریاست هاشمی شاهرودی در دستگاه قضایی باقی مانده او در واپسین سال‌های مسئولیت خود دست به تغییرات گسترده در این قوه زده است.
     
    به گزارش فارس، سید محمود هاشمی شاهرودی، تنها پس از گذشت کمتر از 2 ماه از ابقای 9 مسئول عالی قضایی که در میان آنها عبدالرضا ایزدپناه رئیس حوزه ریاست قوه قضائیه نیز به چشم می‌خورد در یک اقدام کم سابقه سمت وی را تغییر داد و موحدی، معاون سابق ایزدپناه را به عنوان رئیس جدید حوزه ریاست برگزید.
    این در حالی است که رئیس قوه قضائیه اواخر مرداد ماه سال جاری طی احکام جداگانه‌ای سید ابراهیم رئیسی معاون اول قوه قضائیه، عبدالرضا ایزدپناه رئیس حوزه ریاست قوه قضائیه، محمدسعید جواهری معاون آموزش قوه قضائیه،، محمدکاظم بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، محمد نیازی رئیس سازمان بازرسی کل کشور، علیرضا جمشیدی معاون حقوقی و توسعه قضایی قوه قضائیه، محمود شیرج رئیس حوزه نظارت قضایی ویژه قوه قضائیه، حسینعلی امیری رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و علی اکبر یساقی رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور را در سمت‌های خود ابقا کرده بود.
    با این تصمیم غیرقابل پیش‌بینی هاشمی شاهرودی در عزل و نصب مدیران قوه قضائیه، تغییر مسئولان عالی قوه قضائیه در آینده نزدیک دور از انتظار نیست، کما این که گفته می‌شود احتمالاً طی ماه‌های آینده رئیس قوه قضائیه دست به تغییرات جدید در مدیران ستادی و صف بزند.
    اینک که ایزدپناه پس از سال‌ها تصدی پست حوزه ریاست قوه قضائیه به شورای عالی اطلاع‌رسانی قوه قضائیه رفته است، موحدی جانشین او که در سوابق مدیریتی خود ریاست مجتمع قضایی ویژه امور اقتصادی را دارد در حوزه تحت تصدی جدید خود تغییرات عمده‌ای را ایجاد کرده است.
    او در اولین اقدام پست اداره کلی را در حوزه ریاست قوه قضائیه منحل کرد و حسین بابایی دبیر کمیسیون نقل و انتقالات قوه قضائیه را با حفظ سمت به عنوان معاون خود انتخاب و مرادی مدیرکل سابق حوزه ریاست را به عنوان مشاور رئیس حوزه برگزید.
    مرادی با حفظ سمت سردبیری نشریه داخلی قوه قضائیه (ماوی) مشاور رئیس حوزه ریاست قوه قضائیه شده است.
    در همین رابطه رئیس قوه قضائیه، حکیمی مدیرکل دبیرخانه قوه قضائیه را از این سمت عزل و محسن محدث، دادیار دادسرای انتظامی قضات را به عنوان مدیرکل جدید دبیرخانه منصوب کرده است.
    اخبار موثق حکایت از آن دارد که تغییرات در دستگاه قضایی و در سطوح مدیران همچنان ادامه دارد و به زودی بهرام بهرامی از قضات با سابقه و رئیس مرکز خدمات الکترونیک قوه قضائیه (مرکز 129) از سمت خود کنار گذاشته خواهد شد.
    اخبار تاکید شده حاکیست که طبری، مدیرکل امور مالی قوه قضائیه نیز به زودی تغییر می‌کند.
    اما آنچه که در تغییرات اخیر در سطوح مدیران قوه قضائیه مهم به نظر می‌رسد انتصاب عبدالرضا ایزدپناه رئیس سابق حوزه ریاست قوه قضائیه به سمت ریاست شورای عالی اطلاع‌رسانی قوه قضائیه که وظیفه سیاستگذاری اطلاع‌رسانی در دستگاه قضایی را دنبال می‌کند، است. ایزدپناه سابقه مطبوعاتی و رسانه‌ای طولانی برخوردار است و گفته می‌شود برنامه جامعی برای برطرف کردن ضعف‌های جدی اطلاع‌رسانی در قوه قضائیه دارد.
    تاکنون از منشور سازمانی شورای اطلاع‌رسانی قوه قضائیه اطلاعی در دست نیست اما به گفته منابع آگاه و مطلع، علیرضا جمشیدی سخنگوی قوه قضائیه، ذاکری مدیرکل اجتماعی قوه قضائیه را به عنوان دبیر این شورا منصوب کرده است.
    در همین حال منابع موثق از احتمال تغییر مهدوی، سرپرست اداره کل روابط عمومی قوه قضائیه و جایگزینی ذاکری، مدیرکل اجتماعی دستگاه قضایی در این پست خبر می‌دهند.
    ضعف اطلاع رسانی در قوه قضائیه تا حدی است که اخیرا روابط عمومی وزارت اطلاعات در یک اقدام بی‌سابقه و غیر منتظره خبر مربوط به محکومیت 9 عضو باند زمین‌خواری و فساد اداری در شعبه ششم دادگاه تجدیدنظر استان مرکزی را برای رسانه‌ها اعلام کرد.
    آگاهان و صاحبنظران در امور رسانه‌ای انتظار دارند که تغییرات اخیر در قوه قضائیه به ویژه در حوزه اطلاع رسانی و تشکیل شورای عالی اطلاع رسانی هر چند با تاخیر چندین ساله، ضعف‌های موجود در این حوزه را برطرف کند.


    رامتین ::: سه شنبه 86/8/1::: ساعت 6:47 عصر
    نظرات دیگران: نظر




    رامتین ::: سه شنبه 86/8/1::: ساعت 12:33 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    استاندار کرمانشاه گفت: ‌کار نهضت سواد آموزی یک کار مقدس و پایدار است که باید با هنرمندی و ظرافت خاصی انجام و پیگیری شود.ادامه مطلب...

    رامتین ::: سه شنبه 86/8/1::: ساعت 12:33 صبح

    اولین کانون طلاب جمعیت هلال احمر در غرب کشور با حضور رئیس جمعیت هلال احمر و آیت الله زرندی نماینده مقام معظم رهبری در استان کرمانشاه ، در حوزه علمیه امام خمینی(ره) این شهر افتتاح شد.

    در این مراسم که معاون امنیتی استاندار، رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و جمعی از طلاب عضو این کانون حضور داشتند دکتر خاتمی رئیس جمعیت هلال احمر ، ضمن تقدیر از تلاش های امدادگران استان ، جمعیت هلال احمر را از نهادهای با سابقه در کشور خواند.وی اظهار داشت: همکاری روحانیت و جمعیت هلال احمر می تواند ثمرات بسیار خوبی برای کشور داشته باشد.شایان ذکر است ، این کانون با داشتن بیش از 200 نفر عضو دومین کانون طلاب جمعیت هلال احمر در سطح کشور است.




    رامتین ::: سه شنبه 86/8/1::: ساعت 12:32 صبح

    امروز جمهوری اسلامی ایران پیشرفته ترین سلاح ها و تکنولوژی برتر دفاعی و موشکی را در اختیار دارد و بر هر گونه تهدید دشمن پاسخ دندان شکنی آماده دارد.

    سردار مصطفی محمد نجار وزیر دفاع در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان این مطلب اظهارداشت: امروز ما در وزارت دفاع این توان و قابلیت را داریم که تجهیزات و نیازهای نیروهای مسلح را در سطح پیشرفته و مدرن تولید کنیم و آنها را در اختیار نیروهای مسلح خود قرار دهیم.ادامه مطلب...

    رامتین ::: سه شنبه 86/8/1::: ساعت 12:29 صبح

    اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در نامه‌ای به رییس‌جمهور از آن چه آن را بی‌اطلاعی درباره استعفای علی لاریجانی قبل از اعلام رسمی و هم‌چنین حضور نداشتن در اجلاس سران کشورهای حاشیه‌ی خزر می‌خوانند، گله می‌کنند. ادامه مطلب...

    رامتین ::: سه شنبه 86/8/1::: ساعت 12:28 صبح

    <      1   2   3   4   5   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 2
    بازدید دیروز: 3
    کل بازدید :276684

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    پاییز 1386 - کرمانشاه

    >>لینک دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<