سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترین مردم کسانی اند که از بدترین مسأله ها می پرسند تا دانشمندان را به اشتباه اندازند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
شهریور - کرمانشاه
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • حجت‌الاسلام حمید شهریاری فیلتر شدن گوگل را تایید کرد.
    حجت الاسلام حمید شهریاری در گفتگو با خبرنگار مهر که از وی در مورد دلایل فیلترینگ سایت گوگل و چند سایت دیگر از نخستین ساعات امروز، سئوال کرد، گفت : فیلتر شدن این سایتها را تایید می کنم.
    دبیر شورای عالی اطلاع رسانی کشور از هرگونه اظهار نظر در مورد دلایل فیلترینگ یا احتمال رفع آن خودداری کرد و توضیحات مشروح را به آینده موکول کرد.

     از ساعاتی پیش سایت جستجوی Google و سایت Gmail در اکثر نقاط کشور فیلتر شده است همچنین یکی از سرویس دهندگان وبلاگ فارسی نیز در برخی از نقاط کشور فیلتر شده است.



    رامتین ::: سه شنبه 86/6/27::: ساعت 8:28 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    این روزها دوباره زمزمه تغییر استاندار کرمانشاه شدت گرفته است و تمامی کسانی که خود را اصولگرا می دانند و به جاهای متصل می باشند عنوان می کنند که استاندار کرمانشاه قطعا قبل از انتخابات مجلس عوض می شود.

    گزینه جدیدی که بحث بر روی او شدت گرفته و می گویند حتی برای مصاحبه به وزارت کشور مراجعه نموده است الهیار ملکشاهی ریس فعلی دادگستری کرمانشاه که اصلتا لر می باشد است.



    رامتین ::: سه شنبه 86/6/27::: ساعت 12:38 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    هر سال در هفته دولت جشنواره شهید رجایی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی برگزار می گردید،امسال نیز در تمام استان های کشور این جشنواره برگزار شد و از دستگاه های نمونه توسط استانداران تقدیر و تشکر صورت گرفت.

    اما باید گفت متاسفانه با سپری شدن هفته دولت هنوز جشنواره شهید رجایی در استان کرمانشاه انجام نشده است!

    می توان علل این امر را در بخش های زیر گفت:

    1-نبودن استاندار در هفته دولت در استان.

    2-ادغام سازمان مدیریت و برنامه ریزی با استانداری ، و نداشتن پیگیری از طرف معاونت برنامه ریزی (نقش سازمان مدیریت را نشان دهند).

    3-دستگاه های مورد حمایت استاندار هیچ امتیازی کسب نکرده اند.

    4-هیچ یک از دستگاه ها و ادرات استان امتیاز قابل قبولی ندارند.

    5-بی تفاوتی و بی انگیزگی مسولین استان به سازمان ها و ادرات دولتی

    6-فراموش شدن جشنواره شهید رجایی (به علت مشغله های کاری فراوان مدیران)

     

     



    رامتین ::: شنبه 86/6/24::: ساعت 11:17 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    باوجود اعلام خبر توقف پرداخت وام مسکن 10 میلیون تومانی توسط وزیر مسکن و شهرسازی، عضو هیئت مدیره بانک مسکن گفت: پرداخت وام 10 میلیون تومانی مسکن این بانک همچنان ادامه دارد.

    محمدعلی سهمائی اعلام آنکه پرداخت وام 10 میلیون تومانی بانک مسکن متوقف نشده است، تاکید کرد: پرداخت این وام دردوره اجرایی با تعدیلاتی همراه شد ولی در حال حاضر این امر همچنان از سوی بانک در حال اجرا است.وی با بیان آنکه مشکلی در پرداخت وام های مذکور وجود ندارد، افزود: تعداد متقاضیان دریافت وام 10 میلیون تومانی بانک مسکن در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.سهمائی با بیان این مطلب که افزایش وام بانک مسکن با تصمیم شورای پول و اعتبار انجام می شود، عنوان کرد: تسهیلات حساب صندوق پس انداز بانک مسکن بالغ بر 18 میلیون تومان است و سپرده گذاران در حساب سرمایه گذاری تسهیلات مسکن می توانند از محل اوراق مبلغ 2 میلیون تومان مازاد را تامین کنند که در نهایت 20 میلیون تومان تسهیلات بانک دراختیار آنان قرار خواهد گرفت.
     عضو هیئت مدیره بانک مسکن اظهار داشت: در بازار ثانویه مسکن مقرر است مبلغ هزار میلیارد تومان از محل انتشار اوراق رهنی تجهیز شود که این منابع جدید امکانات ارائه تسهیلات را دراین بانک افزایش می دهد.این در حالی است که وزیر مسکن و شهرسازی گفته است: پرداخت وام 10 میلیون تومانی اقشار کم درآمد به دلیل ایجاد شوک به بازار مسکن دیگر مطرح نیست.



    رامتین ::: شنبه 86/6/24::: ساعت 2:42 عصر
    نظرات دیگران: نظر

     اگر ایران مورد حمله نظامی آمریکا یا اسرائیل قرار بگیرد ، اولین پاسخ فوری ایران ، شلیک 600 موشک به سمت اهدافی در اسرائیل خواهد بود .

    به گزارش عصرایران (asriran.com) یک سایت خبری عرب زبان با اعلام این مطلب افزود: در حال حاضر 600 موشک ایرانی به سمت اسرائیل نشانه گیری شده است و این خبری است که مقامات ایرانی تمایل داشته اند از طریق واسطه های عربی و اروپایی در اختیار تل آویو قرار دهند . 

    "الملف" افزود: ایران نه تنها تصمیم دارد در صورت حمله به خاکش دست به اقدام متقابل بزند بلکه تهدید کرده است که اگر هم پیمان منطقه ای اش ، سوریه، نیز مورد تهاجم قرار بگیرد ، موشک های شهاب 3 خود را شلیک خواهد کرد .
    این موشک ها با برد دستکم 1300 کیلومتر قادر هستند به راحتی تمام نقاط اسرائیل از جمله نیروگاه اتمی دیمونا را هدف قرار دهند . 
    ایران در سال های اخیر شهاب 3 را پیشرفته تر کرده و دقت هدف گیری و قدرت تخریبی آن را تا حد قابل ملاحظه ای بالا برده و اکنون در حال کار بر روی پروژه شهاب 4 است ؛ هر چند که شایعاتی پرامون تکمیل شهاب 4 نیز منتشر شده است .این گزارش همچنین مدعی است یگان های موشکی ایران که از رهگذر تولید انبوه موشک در کشورشان ، بسیار غنی هستند ، بر روی هر پایگاه نظامی آمریکا در  عراق ، 10 الی 15 موشک را تنظیم و آماده شلیک کرده اند . ایرانی ها بارها اعلام کرده اند بر خلاف حکومت صدام ، در برابر هر گونه حمله ای به کشورشان واکنش سریع و قاطعانه ای خواهند داشت و منتظر راه های بیهوده ای مانند مداخله سازمان های بین المللی نخواهند بود .

    عراق در ماجرای حمله نیروی هوایی اسرائیل 1981به نیروگاه اتمی اوسیراک در 18 کیلومتری بغداد که به تخریب این مجموعه هسته ای انجامید ، واکنشی نشان نداد .
    همچنین در جریان اشغال این کشور و سقوط حکومت صدام نیز مقاومتی از سوی ارتش عراق صورت نگرفت و مهجمان به سادگی توانستند ظرف 23 روز به بغدا برسند .
    ا0لملف می نویسد: بر خلاف حکومت عراق ، نظامیان ایرانی به ویژه سپاه پاسداران ، اصرار دارند که اگر حمله ای علیه ایران صورت بگیرد ، باید به مهاجم و یاری دهندگان مهاجم تاخت . آنها اخیراً حتی در مقابل "تئوری حمله پیشدستانه آمریکا" از "تئوری دفاع پیشدستانه" سخن می گویند .

    بنا به گزارش "الملف" ، آمریکایی ها ، تهدید ایران به اقدام متقابل را جدی می گیرند و از آنجا که نتوانسته اند ارزیابی دقیق از توانایی واقعی نظامی ایران داشته باشند ، "بسیار محتاط" عمل می کنند ؛ این درحالی است که آنها پیش از حمله به عراق ، توانستند در قالب بازرسی های سازمان ملل از بی خطر بودن ارتش عراق اطمینان حاصل کنند و با خیال آسوده سربازان خود را به این کشور بفرستند ولی اقدام مشابه درباره ایران برای آنها در حکم "قماری با آینده مه آلوده" است زیرا بازرسی های جهانی که آمریکا در نظر داشت به کل مراکز نظامی ایران تعمیم دهد و در مواردی هم موفق شد ، با روی کار آمدن رئیس جمهور احمدی نژاد ، به تاسیسات هسته ای ایران محدود شد و روش آزموده شده در عراق درباره ایران متوقف ماند



    رامتین ::: شنبه 86/6/24::: ساعت 2:37 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    مشترکان تلفن همراه شرکت ارتباطات سیار می‌توانند با ارسال یک پیامک (sms) به شماره 30009، از قبض دوره و کارکرد میان دوره تلفن همراه خود به تفکیک موارد کارکرد تلفن شهری، بین شهری، پیام کوتاه و سایر هزینه‌ها مطلع شوند. 
      مشترکان تلفن همراه شرکت ارتباطات سیار می‌توانند درخواست خود را طبق فرمت‌های زیر به سیستم sms billing ارسال کرده و چند لحظه بعد، خدمات مورد نظر را دریافت کنند. برای دریافت قبض پایان دوره یک رقم شماره دوره صورتحسابگیری را وارد و سپس ستاره را درج کنید. دو رقم شماره سال (1*86)

    برای دریافت مبلغ کارکرد میان دوره نیز باید تاریخ پایان (6 رقمی) *تاریخ شروع (6 رقمی) مانند (851210*851213) را به شماره 30009 ارسال کرد.

    برای دریافت راهنمای سیستم باید H یا h یا help را به شماره 30009 ارسال کنید.دریافت لیست دوره‌های صورتحسابگیری و دریافت خلاصه قبض آخرین دوره نیز به ترتیب با وارد کردن s یا d امکان پذیر است.

    این گزارش حاکی است: اطلاعات قبض میان دوره به کارکرد یک بازه زمانی بین دو دوره صورتحسابگیری گفته می‌شود. به جای کاراکتر می‌توان از یا/ یا _ یا/ و یا space استفاده کرد.



    رامتین ::: شنبه 86/6/24::: ساعت 2:34 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    تحقیقات نشان داد نظافت دائمی دندان ها ممکن است از ابتلا به سکته قلبی جلوگیری کند.

    پزشکان فرانسوی می گویند کسانی از درد لثه و دهان رنج می برند بیشتر از دیگران دچار بسته شدن رگ ها می شوند.محققان در این تحقیق سعی کردند با بررسی افراد مختلف به ارتباط بیماری لثه و بیماری قلبی پی ببرند.



    رامتین ::: شنبه 86/6/24::: ساعت 2:33 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    یک منبع آگاه از تغییر قطعی استاندار آذربایجان شرقی خبر داد.  

    یک منبع آگاه در گفتگو با برنا ضمن اعلام این خبر گفت: حکم تغییر استاندار آذربایجان شرقی به زودی اعلام خواهد شد. به گفته وی معمار زاده که هم اکنون استاندار آذربایجان شرقی است به زودی این سمت را به شخص جدیدی واگذار خواهد کرد.



    رامتین ::: شنبه 86/6/24::: ساعت 2:32 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: علیرغم برخی کاستی ها و مشکلات در جامعه، تضعیف دولت حرام است.

      آیت‌الله  محمدحسین زرندی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه افزود: بیان کاستی ها و مشکلات به این معنی نیست که دولت کار نمی ‌کند بلکه هدف طرح آنها و یافتن راهکار حل مشکلات است. وی خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای هیئت دولت تاکید کردند که گرانی را مهار کنید، ما هم انتظام داریم که دولت وارد عمل شود و جلوی گرانی برخی ‌اجناس را که به قشر مستضعف جامعه فشار می آورد، بگیرد. خطیب جمعه کرمانشاه در ادامه به وضع نابسامان مسکن و گرانی اجاره بها اشاره کرد و یادآور شد: عده‌ای به دلیل درآمد پایین توان اجاره خانه را ندارند ، لذا لازم است دولت برای این قشر از جامعه فکری اساسی کند. آیت‌الله زرندی خطاب به افراد متمول جامعه عنوان کرد: بیایید واحدهای مسکونی اجاره به شرط تملیک برای افراد نیازمند بسازید که این عمل بهترین عبادت نزد خداوند محسوب می ‌شود. امام جمعه کرمانشاه در پایان از کمبود وسایل نقیله عمومی برای جابجایی مردم و قطع آب و برق در برخی از مناطق شهر کرمانشاه انتقاد کرد و گفت: مسئولان تلاش کنند مردم در ماه مبارک رمضان مشکلی نداشته باشند.



    رامتین ::: جمعه 86/6/23::: ساعت 8:39 عصر
    نظرات دیگران: نظر

     محمد رضا احمدی مدیر کل فنی .وحرفه ای استان کرمانشاه در پی شکایت آخوند جوزی به تحمل سه ماه زندان محکوم شد .آخوند جوزی از کارکنان آن اداره کل بود که مدت 9 ماه حقوق دریافت نکرده بود و توسط احمدی از اداره کل فنی و حرفه ای اخراج گردی .گفته میشود اخیرابا شکایت این روحانی احمدی به تحمل 3 ماه حبس محکوم شده است قصر نیوز در جهت اطلاع رسانی در روزهای آینده تصویر این حکم را منتشر خواهد کرد لازم به ذکر است محمد رضا احمدی یک دوره در انتخابات مجلس حوزه اسلام آباد با آرم مشارکت به میدان آمد و در دوره احمدی نژاد اصولگرا شد و به مدیر کل فنی و حرفه ای استان کرمانشاه منصوب گردید

    رامتین ::: جمعه 86/6/23::: ساعت 8:35 عصر
    نظرات دیگران: نظر

       1   2   3   4   5   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 23
    بازدید دیروز: 16
    کل بازدید :276608

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    شهریور - کرمانشاه

    >>لینک دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<