سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس چهل روز برای خدا اخلاص ورزد، حلال خورد و روزش را روزه بدارد و شبش را به عبادت بایستد، خداوند چشمه های حکمت را از دلش بر زبانش جاریکند . [امام علی علیه السلام]
شهریور - کرمانشاه
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • جلیل رحیمی مدیر سازمان بازنشستگی کرمانشاه افزود: این خانه در مجموعه‌ای شامل سالن مطالعه، کافی شاپ و کافی نت، سالن ورزشی، چای خانه و استخر شنا است که در پارک ولی عصر (عج) کرمانشاه احداث می شود.
    وی ادامه داد: در این مجموعه همچنین غرفه هایی برای فروش محصولات تولیدی صنایع دستی و آثار بازنشستگان دایر خواهد شد.
    رحیمی با اشاره به این که هر روز به تعداد بازنشستگان افزوده می شود گفت: ما در حال حاضر18 هزار و 200 نفر بازنشسته در استان کرمانشاه داریم که امیدواریم خانه مهر بتواند مکانی آبرومند و در خور شخصیت بازنشستگان محترم باشد.
    وی مهمترین مشکلات بازنشستگان را مسائل حقوق آنان دانست و گفت: علیرغم تلاش دولت محترم حداقل حقوق بازنشستگان 237 هزار تومان و حداکثر حقوق بازنشستگی کشور در مردادماه امسال 2 میلیون و 552 هزار تومان و حداکثر حقوق بازنشستگی استان در شهریورماه امسال 2 میلیون و 637 تومان بوده است که زندگی با این حقوق برای یک بازنشسته و خانواده اش دشوار است.
    رحیمی با اشاره به این که کشور ایران یک کشور اسلامی است و دین اسلام توصیه موکد در خصوص کهنسالان داشته ادامه داد: ما از تمامی دستگاه های اجرایی خواستار خدمت رسانی بیشتر به بازنشستگان که عمری را به این مملکت خدمت کرده اند، هستیم.
    وی تصریح کرد: ما از دستگاه‌های اجرایی بسیاری درخواست افزایش خدمت رسانی به بازنشستگان محترم ارائه داده ایم که متاسفانه دستگاه های اجرایی بازنشستگان را مورد کم لطفی قرار داده اند.


    رامتین ::: پنج شنبه 86/6/22::: ساعت 5:33 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در تهران، خبر از پایان یافتن مراحل رسیدگی به پرونده 300 میلیارد تومانی وزارت ارشاد داد و گفت: عاملان این پرونده به زودی معرفی خواهند شد.

    به گزارش فارس، محمد حسین صفار هرندی، که صبح امروز در مصلای تهران سخن می‌گفت، اظهار داشت: در ابتدای کار ما در وزارتخانه به پرونده‌ای برخورد کردیم که رقم اولیه آن حدود 300 میلیارد تومان بود که گروهی می‌خواستند این پول را از بیت‌المال، از آن خود کنند. ما تصمیم گرفتیم این پول را از دسترس نااهل خارج کنیم و به صاحبش که دولت بود بازگردانیم. وی افزود: خبر خوش این است که بالاخره این تلاش به ثمر رسید و به زودی جزییات آن را به ملت عظیم ایران خواهیم گفت و به عنوان نمونه‌ای از عدالت در دولت فعلی به مردم عرضه خواهیم کرد.
    صفار هرندی ادامه داد: پرونده معروف 300 میلیاردی دو سال طول کشید، و من از ریاست قوه قضائیه می‌خواهم که این پرونده را مختومه اعلام کند.

    وی ادامه داد: انقلاب ما با همین اندیشه شکل گرفت، اگرچه ممکن است در بعضی از مراحل، بعضی از مسئولان که صلاحیت نداشتند حرف‌های بی‌ربطی زده باشند، اما انقلاب ما با این آموزه‌های قرآنی شکل گرفت. خدمت به بندگان خدا که در کل کشور گسترش پیدا کرده و امروز مورد قبول خاص و عام شده است و حتی رقیبان این دولت هم این موضوع را پذیرفته‌اند. البته بعضی‌ها برای اینکه بی‌عملی مقاطع گذشته را توجیه کنند، اقدامات فعلی را تقبیج می‌کنند.

    وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: قرآن در همین دنیا هم به ما نشان می‌دهد که فرق بین آن کسی که دعوت به خود می‌کند و آن کسی که دعوت به خدا می‌کند، در چیست. دوره جدید دوره‌ای برای تبیین این خط کشی است، نه خط‌کشی‌های حزبی و چپ و راست. این خط‌کشی‌ها واقعی نیست و دلیل‌اش این است که در این چند سال ائتلاف این حزب‌ها هیچ نتیجه‌ای نداشت. قرآن فقط دو حزب، الله و شیطان را می‌شناسد و حزب‌الله تشکیلاتی ندارد و همه مؤمنان سراسر عالم در آن جای می‌گیرند و حزب شیطان نیز کسانی هستند که با عدالت مسئله دارند.

    وی در پایان با بیان اینکه اگر عدالت جرم است ما این جرم را از قرآن یاد گرفته‌ایم، گفت: عدالت اگر در نظام الهی هم بخواهد لگدکوب شود، خیلی زور دارد. در نظامی که نماینده شایسته امام زمان(عج) زمامدار امور است نباید عدالت ضایع شود.



    رامتین ::: پنج شنبه 86/6/22::: ساعت 5:31 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    با احترام به اطلاع می رساند مراسم هفتمین روز شهدات  شهدای مخلص نیروی انتظامی از ساعت 16 الی 17.30 روز پنجشنبه در مسجد آیت الله بروجردی برگزار می شود.مقتضی است مدیران محترم به منظور با شکوه برگزار شدن مراسم حضوری منسجم داشته باشند.

                                       سید محمد جعفر امامیان

                                     ریس اداره روابط عمومی



    رامتین ::: پنج شنبه 86/6/22::: ساعت 5:29 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    روابط عمومی اداره کل اطلاعات استان کرمانشاه روز پنجشنبه از دستگیری فردی شرور به نام " شهروز مروتی " که اقدام به شرارت متعدد در شهرهای کرمانشاه، کرج و صحنه کرده است ، خبر داد.

    براساس این گزارش فرد دستگیر شده چندین فقره قتل ، آدم ربایی ، عضویت در گروه‌های غیر قانونی ، تهیه و تکثیر تصاویر و فیلمهای مستهجن ، انتشار فیلمهای خصوصی افراد، اخاذی ، زورگیری ، سرقت و استفاده از سلاح غیر مجاز، خرید و فروش موادمخدر، تشکیل باند فساد و ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم داشته است.

    بر اساس گزارش دریافتی ، این فرد شرور پس از محکومیت در مراجع قضایی مدتی متواری بود که با انجام یک سلسله اقدامات ویژه از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.



    رامتین ::: پنج شنبه 86/6/22::: ساعت 12:40 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    وقوع شش فقره سانحه رانندگی در هفته جاری ، ‪ ۱۳‬کشته و چهار مصدوم در استان کرمانشاه بر جا گذاشت.

    به گزارش نیروی انتظامی استان کرمانشاه، این سوانح رانندگی در محورهای صحنه، بیستون، کرمانشاه، اسلام‌آباد غرب و کامیاران روی داده است.

    براساس این گزارش در یکی از این سوانح در محور کرمانشاه به کامیاران بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با یک دستگاه پیکان هفت نفر کشته شدند.

    نیروی انتظامی استان کرمانشاه اسامی فوت‌شدگان سوانح رانندگی هفته جاری را " بخشعلی پشابادی ، سهیلا صفری ، هانیه پشابادی ، راضیه پشابادی ، فاطمه تابعی ، علی‌اکبر پشابادی ، امامعلی بی‌تفت ، سعید بی‌تفت، راضیه حیدری ، معصومه فرمانی، علی مراد محمدی ، فهیمه ولیلا رنجبر و رضا جامه شورانی اعلام کرد.



    رامتین ::: پنج شنبه 86/6/22::: ساعت 12:39 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    استاندار کرمانشاه با انتقاد از عملکرد بانکها گفت: بانکهای استان در پرداخت تسهیلات یک نقطه ایستگاهی بزرگ شده‌اند.

     "مجید غفوری" روز پنجشنبه در پنجاه و هفتمین نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان افزود : اگر مردم از بانکها بنالند حق دارند. وی گفت: از ‪ ۲۹‬هزار و ‪ ۱۶۵‬طرح معرفی شده به بانکها به مبلغ ‪ ۱۰‬هزار و ‪ ۳۶۰‬میلیارد ریال که معادل ‪ ۹۳‬درصد سهمیه تسهیلات استان است، ‪ ۳۲‬درصد به مبلغ سه هزار و ‪ ۵۶۶‬میلیارد ریال پرداخت شده است. وی افزود: بانکها باید به مردم پاسخگو باشند و به گونه‌ای تلاش کنند که جفایی در حق مردم نشود که این نیازمند یک جهش و انجام یک کار مضاعف است. غفوری تصریح کرد : ما باید در هر هفته بیش از ‪ ۲۰۰‬میلیارد ریال پرداختی داشته باشیم ، در حالیکه میزان پرداختی تسهیلات به طرحها در هفته به ‪۶۰‬ میلیارد ریال رسیده است. تاکنون از ‪ ۱۱‬هزار و ‪ ۱۲۱‬میلیارد ریال سهمیه تسهیلات اختصاصی به استان کرمانشاه مبلغ ‪ ۱۰‬هزارو ‪ ۳۶۰‬میلیارد ریال طرح به بانکها معرفی شده که معادل ‪ ۹۳‬درصد تسهیلات اختصاصی استان است. از این میزان طرح ‪ ۱۲۳‬درصد تسهیلات اختصاصی به بانک ملی، ‪ ۱۰۸‬درصد به بانک کشاورزی، ‪ ۱۰۷‬درصد به بانک سپه، ‪ ۸۷‬درصد به بانک صنعت و معدن ، ‪۸۳‬ درصد به بانک صادرات، ‪ ۵۷‬درصد به بانک ملت، ‪ ۵۵‬درصد به بانک تجارت، ‪۴۷‬ درصد به بانک رفاه و ‪ ۹‬درصد به بانک مسکن معرفی شده است. این در حالی است که بانک ملی ‪ ۲۸‬درصد، بانک کشاورزی ‪ ۳۰‬درصد، بانک سپه ‪ ۵۷‬درصد، بانک صنعت و معدن ‪ ۲۱‬درصد، بانک صادرات ‪ ۴۸‬درصد، بانک ملت ‪۳۱‬ درصد، بانک تجارت ‪ ۲۶‬درصد، بانک رفاه ‪ ۲۱‬درصد و بانک مسکن ‪ ۹‬درصد سهمیه طرحهای معرفی شده را پرداخت کرده است. در نشست این هفته همچنین ‪ ۱۵۱‬طرح در بخشهای صنعت، خدمات و کشاورزی با ‪ ۱۵۰‬میلیارد ریال تسهیلات و ایجاد اشتغال ‪ ۴۱۸‬نفر به تصویب رسید. در این نشست مقرر شد سقف سنی افرادی که در جهت ایجاد اشتغال از تسهیلات بنگاه‌های زودبازده استفاده می‌کنند از ‪ ۵۵‬سال به ‪ ۶۵‬سال افزایش یابد.

    همچنین مقرر شد دستگاه‌های اجرایی استان از جمله آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی که بیشترین پرسنل اداری را دارند در خصوص معرفی ضامن شرط ضمانت فقط برای بستگان درجه یک را حذف کنند تا کارکنان بتواند برای افرادی که می‌شناسند ضامن شوند.



    رامتین ::: پنج شنبه 86/6/22::: ساعت 12:39 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    مدیرعامل شیرین‌فراز کرمانشاه معتقد است قدرت تیم شیرین‌فراز بیش از چیزی است که تاکنون از این تیم دیده شده.


    فرمان کریمی اظهار داشت: متاسفانه برخی قدرت یک تیم را تنها در اختیار داشتن بازیکنان نامی می‌دانند اما این در فوتبال امروز  اینطور.
    کریمی در ادامه افزود: نباید با یک شکست مقابل استقلال تیم ما را یک تیم ضعیف تلقی کرد و آن را کاندیدای سقوط به شمار آورد.


    مدیرعامل شیرین‌فراز در پایان خاطرنشان ساخت: مطمئن باشید تیم ما در پایان لیگ، عنوان قابل‌قبولی را کسب خواهد کرد. مطمئن باشید در پایان لیگ همه از ما به عنوان یکی از تیم‌های شایسته قهرمانی یاد خواهند کرد. شیرین‌فراز سقوط نخواهد کرد و در پایان باقی خواهد ماند.

    فرمان کریمی در پایان صحبت‌هایش روی یک نکته خاص دیگر نیز تاکید دارد: به هیچ‌وجه یسیچ را اخراج نکرده‌ایم. اخراج مربی یوگسلاو از شیرین‌فراز شایعه‌ای بیش نبوده و ما صرفنظر از این شایعات، تنها دنبال پیگیری کارهای خود هستیم.



    رامتین ::: پنج شنبه 86/6/22::: ساعت 12:36 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    روزنامه بریتانیایی ایندیپندنت در شماره روز دوشنبه، 12 سپتامبر، در گزارشی به شرایط در مرز ایران و عراق پرداخته است.این گزارش با عنوان "جنگ غیر مستقیم: نیروهای بریتانیایی به مرز ایران اعزام می شوند" چاپ شده و در آن آمده است که با افزایش تنش بین ایالات متحده و ایران، نظامیان بریتانیایی عملیات خود را در بصره از سر می گیرند.به نوشته ایندیپندنت، یک نشانه افزایش احتمال رویارویی در منطقه تهدید ایران به بروز واکنش نسبت ب١ ? حمله به این کشور از داخل خاک عراق است در حالیکه وزارت دفاع آمریکا خبر ساخت استحکامات نظامی جدیدی را به عنوان یک مرکز بازرسی در نزدیک مرز عراق و ایران اعلام داشته است.این روزنامه می افزاید که عملیات ارتش بریتانیا در مرز ایران با شرکت حدود سیصد و پنجاه نظامی این کشور و به درخواست آمریکاییان به اجرا گذاشته می شود که گفته اند عناصر نزدیک به رژیم ایران در هفته های اخیر تحویل اسلحه به شبه نظامیان شیعه را به منظور آماده کردن آنان برای دست زدن به عملیاتی در داخل عراق افزایش داده اند

    رامتین ::: پنج شنبه 86/6/22::: ساعت 12:23 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    رییس سازمان بازرگانی استان کرمانشاه در آستانه ماه مبارک رمضان و بازگشایی مدارس به مردم اطمینان داد که در این ایام شاهد افزایش بی رویه قیمت ها نخواهند بود.

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اصغر میرزایی ظهر امروز ( 20 شهریور) در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه های سازمان بازرگانی استان جهت تنظیم بازار در ایام ماه مبارک رمضان و بازگشایی مدارس که تقاضا برای خرید برخی کالاها افزایش می یابد، پرداخت.

    میرزایی اظهارداشت: به منظور تامین مایحتاج مردم نمایشگاهی از 15 شهریور در محل دائمی نمایشگاه های استان ( پارک شاهد) گشایش یافته و دراین نمایشگاه اقلام پر مصرف این ایام همچون کیف و کفش، پوشاک، لوازم التحریر، مواد غذایی و ...عرضه می شود.



    رامتین ::: چهارشنبه 86/6/21::: ساعت 11:8 صبح
    نظرات دیگران: نظر

     سرپرست دانشگاه رازی کرمانشاه رییس جدید دانشکده ادبیات و علوم انسانی این دانشگاه را منصوب کرد.

     دکتر محمد مهدی خدایی سرپرست دانشگاه رازی طی حکمی دکتر مسعود اخوان کاظمی را برای مدت دو سال بعنوان رییس دانشکده ادبیات و علوم انسانی این دانشگاه منصوب کرد.دکتر اخوان کاظمی عضو هیات علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه رازی است و سوابقی همچون مدیر کل پژوهشی دانشگاه رازی و معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه رازی را در کارنامه کاری خود دارد.پیش از این دکتر امیر شیرزاد رییس دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه رازی بود و از اسفند سال 1382 دراین پست خدمت می کرد.



    رامتین ::: چهارشنبه 86/6/21::: ساعت 11:8 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    <      1   2   3   4   5   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 26
    بازدید دیروز: 24
    کل بازدید :276784

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    شهریور - کرمانشاه

    >>لینک دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<