سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اساس حکمت ترس از خداونداست . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
بهار 1387 - کرمانشاه
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • عضو مرکز استراتژیک ریاست جمهوری از بررسی طرحی خبر داد که با نهایی شدن آن یارانه بنزین به صورت نقدی به دهک های پایین درآمدی اختصاص می یابد.
     "منصور دفتریان" اظهار داشت: طرح فوق هم اکنون در حال بررسی قرار دارد که براساس آن پیشنهاد ما این است که بنزین با قیمت واقعی به مردم عرضه شود و یارانه پرداختی موجود برای واردات بنزین به صورت نقدی به دهک های پایین درآمدی پرداخت شود.
    وی گفت:در این طرح پیشنهاد این است که این پول به صورت نقدی و به شکل ماهانه اختصاص یابد.
    عضو مرکز استراتژیک ریاست جمهوری خاطرنشان کرد:در طرح فوق به منظور کاهش تبعات تورم نیز تدابیری اتخاذ شده است که جزییات آن را اعلام خواهیم کرد.
    وی شیوه موجود در پرداخت یارانه بنزین را موجب فساد در کشور دانست و اعلام کرد:حرکت کردن به سمت واقعی شدن قیمت بنزین بهترین گزینه به منظور حل مشکلات موجود است.
    رییس انجمن نفت ایران با اعلام این که فعالیت ها در اقتصاد باید به شکل طبیعی جریان یابد توضیح داد:با قانون و فشار نمی توان مصرف را کنترل کرد بلکه باید به سمت واقعی شدن حرکت نمود.
    وی با ذکر این نکته که طرح سهمیه بندی منجر به کاهش 25درصدی مصرف شده است،طرح فوق را نیز در اقتصاد کشور اثرگذار خواند.
    دفتریان گفت:این پیشنهاد در قالب طرح به زودی مطرح می شود.


    رامتین ::: چهارشنبه 87/3/29::: ساعت 1:54 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    آقای مشایی گفت در یک تالار کوچک مراسم برگزار شود ولی دکتر احمدی نژاد گفته بود که در منزل برگزار کنیم . مراسم در کمال سادگی و بی تکلفی برگزار شد.
    مجلس زنانه در منزل آقای مشایی و مجلس مردانه در منزل همسایه آقای مشایی که یک پدر شهید و شغل وی نیز بنایی می‌باشد، برگزار شد.

    تعداد میهمانان مرد 20 نفر و میهمانان زن 25 نفر بودند و خطبه عقد را حاج آقا ثمری خواند.

    پذیرایی با میوه و شیرینی بود و نماز جماعت مغرب و عشا هم به امامت احمدی نژاد برگزار شد . از شام هم خبری نبود.
     


    رامتین ::: پنج شنبه 87/1/29::: ساعت 7:45 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به اظهارات جدید رئیس جمهور ایران درباره حادثه 11 سپتامبر 2001 در واشنگتن و نیویورک مدعی شد که این سخنان از اطلاعات نادرست ناشی شده است. به گزارش خبرگزاری فرانسه، "شون مک‌کورک" ادعا کرد: «من مطمئن نیستم که شمار درباره این سخنان چه می‌گویید. این اظهارات انسان را بی‌حرف می‌گذارد.» مک‌کورمک مدعی شد: «این سخنان لفاظی‌هایی بر اساس اطلاعات غلط هستند. من نمی‌توانم بگویم که آیا "محمود احمدی‌نژاد"، رئیس جمهور ایران، به این حرف‌ها ایمان دارد یا فقط تلاشی برای تحریک عقاید عمومی در ایران یا دیگر کشورهاست.»

    احمدی‌نژاد چهارشنبه در شهر قم خطاب به مردم گفت که حملات 11 سپتامبر "حادثه‌ای مشکوک" است. رئیس جمهور ایران گفت که ساختمانی در آمریکا فرو ریخت و سه هزار نفر کشته شدند اما هرگز نام آنان منتشر نشده است. واشنگتن نیز با اتکا بر این بهانه به افغانستان و عراق حمله کرد و تاکنون یک میلیون نفر را کام مرگ کشاند.



    رامتین ::: پنج شنبه 87/1/29::: ساعت 7:44 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    در میان جمعی از منتخبان مجلس هشتم این موضوع مطرح شده است که اعتبارنامه برخی دیگر از نمایندگان مجلس هشتم تصویب نشود. به نوشته سایت فردا دلیل این اقدام، راهیابی به مجلس از راه‌های غیر‌اصولی و غیرمنطقی یا صرف هزینه‌های هنگفت تبلیغاتی می‌باشد. گفتنی است، هم‌اکنون این طرح در دست بررسی است اما احتمال اجرایی شدن آن بسیار زیاد است.


    رامتین ::: شنبه 87/1/24::: ساعت 10:11 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    شنیدیم که محمود احمدی‌نژاد در جلسه‌ای که با داوود دانش‌جعفری وزیر اقتصاد داشته، ضمن آنکه از او خواسته تا به جای وزارت به سفارت ایران در کانادا برود، گفته که برای اداره اقتصاد جهان برنامه دارد.وی از دانش‌جعفری خواسته که به سفارت ایران در کانادا برود تا جهت اجرای این برنامه به او کمک کند.احمدی‌نژاد همچنین از طهماسب مظاهری رئیس کل بانک مرکزی نیز خواسته که بانک ملی و چند بانک دیگر را به بانک قرض‌الحسنه تبدیل کند.


    رامتین ::: شنبه 87/1/24::: ساعت 10:10 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    جهان: گزینه های مطرح برای جایگزینی داوود دانش جعفری وزیر اقتصادی و دارایی، پرویز داوودی معاون اول رییس جمهور، محمدرضا رحیمی رئیس کل دیوان محاسبات و حسین صمصامی رییس کمیسیون اقتصادی دولت می باشند.


    رامتین ::: یکشنبه 87/1/18::: ساعت 1:13 صبح
    نظرات دیگران: نظر

     طی حکمی از سوی استاندار کرمانشاه مهندس طهماسب نجفی به عنوان مدیر کل دفتر ستاد بازسازی و حوادث غیر مترقبه استانداری منصوب شد .

    به گزارش روابط عمومی استانداری در این حکم آمده است : با توجه به تجارب مفید و تعهد جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مدیر کل دفتر ستاد بازسازی و حوادث غیر مترقبه استانداری منصوب می گردید .

    در ادامه این حکم تصریح شده است : انتظار می رود با برنامه ریزی دقیق ، بکارگیری ظرفیت های موجود استان و برقراری هماهنگی با سایر دستگاههای اجرایی در راستای پیشگیری و مقابله با حوادث آمادگی همه جانبه ایجاد نمائید .



    رامتین ::: یکشنبه 87/1/18::: ساعت 1:9 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    آدم بزرگ میکنیم ، رئیس کوچک میکنیم ، شایعه پخش میکنیم به شرط چاقو!!!

    با  ارسال چند حلب روغن 17 کیلویی و 300 هزار تومان پول(وجه نقد از پذیرفتن تراول معذوریم  ) هرگونه تخریب ،شانتاژ تهمت ،لعنت و ... بر علیه هر مدیر ،رئیس ،کارمند ،؛کارگر ، مغضوب ،محبوب ،در روزنامه! پر تیراژ هفته نامه غرب ،خبرنامه (وبلاگ انواع  نیوز... ) حزب 5 نفره توسعه ... مطالب شما را درج خواهیم نمود.(آقا خرج گران است وگرنه قبلا" روغن کافی بوده اما باور کنید الان نمیرسد  )

    تذکر1 : مبلغ ثابت نبوده و در صورت که جناح رقیب  جهت تخریب یا تطمیع مبلغ بیشتر داده ،مبلغ توافق تا 30 درصد قابل افزایش میباشد .

    تذکر2 : با توجه به اینکه اینجانب در حال حاضر نوکر استاندار ،غفوری بوده و بدلیل حمایت ایشان پشتم فعلا محکم است ،فعلا" طبق توافق با ایشان ،یاران ،جان نثاران این معظم له کاری نداشته و در صورت عزل ایشان  اطلاعات زیادی در خصوص این مدیرعدالت محور !! اصول گرا ؟؟  بروجردی  عرضه خواهد شد .

     

    با تشکر

    مهدوی چشمه گچی

    مدیر سایت ! کرمانشاه نیوز



    رامتین ::: یکشنبه 87/1/18::: ساعت 1:8 صبح
    نظرات دیگران: نظر

     در اولین جلسه رسمی شورای معتمدین شهر کرمانشاه که در روزهای پایانی سال 1386 و با حضور مهندس مجید غفوری؛ استاندار کرمانشاه، دکتر حمیدرضا صارمی؛ شهردار و اعضای شورای مذکور تشکیل گردید، امیر فریدون نوری با رای تمامی اعضا به عنوان رئیس این شورا انتخاب شد. در ابتدای این جلسه مهندس غفوری با بیان مطالبی پیرامون ضرورت تشکیل شورای معتمدین شهر ، وظایفی را جهت این شورا تبیین کرد.همچنین  در ادامه جلسه شهردار کرمانشاه در خصوص مقدورات و محدودیتهای موجود در شهرداری کرمانشاه
    بیاناتی ایراد کرد .


    رامتین ::: جمعه 87/1/16::: ساعت 12:30 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 8
    بازدید دیروز: 5
    کل بازدید :276577

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    بهار 1387 - کرمانشاه

    >>لینک دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<