سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشها چهار گونه اند : دانش فقه برای دین، دانش پزشکی برای تن، دانشنحو برای زبان و ستاره شناسی برای شناخت زمان . [امام علی علیه السلام]
مرداد - کرمانشاه
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • حجت الاسلام فهمی ریس اسبق دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه  در سانحه رانندگی دیشب جان باخت.

    هنوز از چگونگی این حادثه خبری نیست،اما گویا این حادثه در محور قزوین - رشت اتفاق افتاده است.



    رامتین ::: چهارشنبه 86/5/31::: ساعت 8:24 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی تعالی امروز در جمع خبرنگاران افزود: این همایش از سوی گروه مشاوران جوان استانداری برگزار و حسین مظفر وزیر سابق آموزش و پرورش در این برنامه سخنرانی خواهدکرد.
    وی ادامه داد: برنامه های هفته دولت از فردا پنج شنبه با تشکیل شورای اداری استان با حضور وزیر رفاه و تامین اجتماعی آغاز خواهد شد و در این جلسه برنامه‌های بخش های مسکن، سدسازی، کشاورزی و اشتغال ارائه خواهد شد.
    تعالی ادامه داد: در هفته دولت همچنین نمایشگاه‌هایی در قالب کارگاه های کوچک زودبازده و نمایشگاه‌های فرهنگی در محل دائم نمایشگاه‌های بین اللملی برگزار و پایگاه‌هایی در سطح شهر برای معرفی فعالیت‌های عمرانی و اجرایی دولت به مردم برپا خواهد شد.
    وی با اشاره به مذاکرات با دولت عراق در خصوص بازگشایی مرز بین المللی خسروی گفت: با مذاکراتی که با دولت عراق به ویژه استاندار سلیمانیه داشته ایم مرز خسروی در آینده نزدیک بازگشایی خواهد شد و مسئولان شهر سلیمانیه نیز در صدد بازگشایی بازارچه‌ای در آن سوی بازارچه خسروی هستند.
    تعالی افزود: امروز بازارچه پرویزخان جوابگوی حجم مبادلات و کالاها بین ایران و عراق نیست و با تدبیر مسئولان استان به زودی یکصد هکتار زمین به این بازارچه افزوده خواهد شد.


    رامتین ::: چهارشنبه 86/5/31::: ساعت 8:7 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    نماینده‌ ولی فقیه در امور حج و زیارت در دیدار با مدیران راهنمای هتل‌های مدینه‌ی منوره، گفت: امور حج و زیارت ایران روبه رشد و کمال است و تلاش مسؤولان در این رابطه این است که با همه‌ی ظرفیت کار کنند.

    به گزارش ایسنا، آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری در سخنان خود بر لزوم اطلاع‌رسانی مکتوب و دقیق سازمان حج و زیارت به زایران درباره‌ی کیفیت و نحوه‌ی ارایه‌ی خدمات تاکید کرد.

    وی عملکرد عمره‌ی دانش‌آموزی و دانشجویی را براساس ارزیابی‌های انجام‌شده موفق و اثرگذار دانست.

    در ابتدای این جلسه، فرهمند ـ مسؤول ستاد عملیات عمره در مدینه‌ منوره ـ گزارشی کوتاه را از فعالیت‌های انجام‌شده ارایه و اعلام کرد: تاکنون در عمره‌ی امسال، 4300 کاروان ایرانی به سرزمین وحی وارد شده‌اند.

    در ادامه‌ این جلسه، مدیران راهنمای حاضر در جلسه در فرصتی یک‌ساعته به طرح دیدگاه‌ها و نظرات و پیشنهادهای خود درباره‌ی موارد مربوط به عمره پرداختند. مصطفی خاکسار قهرودی ـ رییس سازمان حج و زیارت ـ نیز به بخشی از موارد مطرح‌شده ازسوی مدیران راهنما پاسخ داد.

    وی اظهار داشت: در صورت تداوم برخی برخوردهای افراطی در اماکن متبرکه‌ مدینه‌ منوره و مکه‌ مکرمه در قبال زایران ایرانی ممکن است، اصل برگزاری عمره زیر سوال برود.

    او که در جمع مدیران راهنما در مدینه‌ی منوره سخن می‌گفت، تصریح کرد: در صورت ادامه‌ی این برخوردها، احتمال برگزار نشدن عمره در آینده جدی است و اکنون نیز ثبت نام برای عمره متوقف شده است.

    وی همچنین تاکید کرد: برخورد در این زمینه باید سنجیده باشد، تا در تحقق اهداف شوم پشت پرده‌ی این‌گونه اقدامات پیش‌دستی نشود.



    رامتین ::: چهارشنبه 86/5/31::: ساعت 8:6 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    نمایشگاه بزرگ اشتغال با هدف اراه دستاوردهای دولت خدمتگذاردر ایجاد اشتغال وسرمایه گذاری ومعرفی بنگاههای اقتصادی زود بازده وکارآفرین همزمان با هفته دولت در کرمانشاه برگزار می شود.

    رئیس سازمان کار و امور اجتماعی استان کرمانشاه گفت: امسال با تلاش و همت وزارت کار و امور اجتماعی در سه استان کشور جشنواره ملی اشتغال و در سایر استان ها نمایشگاه بزرگ اشتغال برپا می شود.

     

    محمدجواد فلسفی اضافه کرد: این نمایشگاه در روزسوم شهریور ماه با حضور مسئولین استان، مدیران بنگاههای زود بازده و کارآفرینان طی مراسمی در محل دائمی نمایشگاه های کرمانشاه افتتاح می شود و تا دهم شهریور ماه جهت بازدید عموم ادامه خواهد یافت.

     

    وی برنامه ریزی جهت نشست مسئولین و مردم در تمام ایام برگزاری این نمایشگاه را از برنامه های جانبی آن برشمرد و تصریح کرد: در این نمایشگاه مردم می توانند بدون واسطه با مسئولین ارتباط برقرار کرده و مشکلات و مسائل خود را بازگو نمایند.



    رامتین ::: چهارشنبه 86/5/31::: ساعت 7:56 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    خبرگزاری فارس: رئیس اداره روابط عمومی استانداری کرمانشاه گفت: همزمان با هفته دولت وزیر رفاه به همراه هیئت 30 نفره‌ای از مسئولان این وزارتخانه برای بررسی مشکلات این استان به کرمانشاه سفر خواهد کرد.

    سید جعفر امامیان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درکرمانشاه افزود: این هیئت روز چهارشنبه 31 مرداد ماه سالجاری به منظور بررسی هر چه سریع‌تر مشکلات استان به نمایندگی از هیئت دولت با حضور در جمع مدیران استان روند اجرایی مصوبات استانی هیئت وزیران را پیگیری خواهد کرد.
    وی ادامه داد: در سفر عبدالرضا مصری به استان، سه معاون وزیر، پنج رئیس سازمان زیرمجموعه وزارت رفاه و تامین اجتماعی ایشان را همراهی خواهند کرد.
    به گفته امامیان، مصری همچنین روز جمعه دوم شهریور ماه سالجاری به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه به ارائه گزارش عملکرد دو ساله دولت خواهد پرداخت.
    وزیر رفاه و تامین اجتماعی در این سفر اکیپ هایی را به سرپرستی معاونین و روسای سازمان های زیر مجموعه این وزارتخانه ، در راستای پیگیری مصوبات هیئت دولت و حل مشکلات پیش روی آنها به شهرستان های تابعه کرمانشاه اعزام خواهد کرد.



    رامتین ::: چهارشنبه 86/5/31::: ساعت 1:45 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    در روز سه شنبه در راهروهای استانداری شایعه مجدد تغییر استاندار شدت گرفت،بعضی از این اشخاص معتقدند با نزدیک شدن انتخابات باید سنگر اصولگرایان در استان محکم شود و این مورد کار مهندس غفوری نیست.

    یک فرد آگاه در استانداری بیان کرد:من قسم می خورم که آقای بهروز همتی به عنوان استاندار کرمانشاه در هفته آینده معرفی می شود.

    ایشان بیان کردند که با آمدن آقای همتی خیال همه برای برگزاری انتخابات راحت می شود.

     



    رامتین ::: چهارشنبه 86/5/31::: ساعت 1:39 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب درباره سرمقاله روزنامه جمهوری اسلامی گفت: «من فکر می‌کنم که اختلاف‌نظرها در جبهه اصولگرایان تا به اندازه‌ای نیست که دو طرف یکدیگر را از دایره اصولگرایی خارج کنند». 

    وی افزود: «آقای مسیح مهاجری در زمان انتخابات از افراد دیگری حمایت می‌کرد و اختلافات گاهی در حد اختلافات ستادی است». 

    این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس هفتم با تأکید بر اینکه آقای مسیح مهاجری و روزنامه جمهوری اسلامی در زمان انتخابات ریاست جمهوری جزو ستاد انتخاباتی دیگری بوده‌اند اظهار داشت: «دایره اصولگرایی تنگ نشده است و کسی نمی‌تواند این را تعیین کند».
     
    روزنامه جمهوری اسلامی که یکی از روزنامه‌های اصولگرا محسوب می‌شود در سرمقاله‌ای به قلم مسیح مهاجری، مدیرمسئول،‌در خصوص انتقادات حامیان دولت به آیت‌الله شاهرودی رئیس قوه قضائیه می‌نویسد: «اینکه امروز گفته شود فلان سردار به دلیل هم‌نظر بودن با دولت عضو است و فلان حجت‌الاسلام و آیت‌الله به دلیل اتنقاد کردن از مسئولان اجرایی در خط اسلام نیستند و مطبوعات منتقد در حال تدارک یک کودتا هستند و هم در خط آمریکا، فردا چه کسی در دایره خودی‌ها و اصولگرایی باقی می‌ماند». 

    آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی چندی پیش با انتقاد از دولت و انتساب رفتن به بیراهه در مسائل اقتصادی گفته بود که تغییر وزراء مشکلی را حل نمی‌کند». 

    حامیان دولت در روزهای اخیر انتقادات تندی را نسبت به رئیس قوه قضائیه ابراز داشته‌اند.


    رامتین ::: چهارشنبه 86/5/31::: ساعت 1:30 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    «صادق محصولی» مشاور ویژه احمدی‌نژاد، وزرای هیات دولت را از نظر سرعت حداکثر در سطح «هواپیمای مسافربری»‌ و شخص رئیس جمهور را به «جت فانتوم» تشبیه کرد. 

    وی که به همراه اشخاصی مانند «مجتبی ثمره هاشمی» و «مهرداد بذرپاش» در حوزه نزدیک‌ترین مشاوران و معتمدان «محمو احمدی‌نژاد» قرار دارد، ‌دو سال پس از روی کارآمدن دولت نهم، در گفتگو با خبرگزاری دولت (ایرنا) توضیحاتی در مورد تغییرات اخیر کابینه ارائه کرد. 

    محصولی در این گفت‌وگو با رد این مسئله که وی «مرد سایه» دولت نهم است، تغییر وزرای نفت و صنایع و معادن را به علت «سرعت بیشتر احمدی‌نژاد نسبت به سایر اعضای دولت» بیان کرد و اظهار داشت: آقای رییس جمهوری ذهن بسیار خلاقی دارد. اصولا سرعت حرکت ایشان درخدمتگزاری مثل‌سرعت یک جت فانتوم می‌ماند که فرض‌کنید بقیه اگر خیلی سرعت‌بگیرند مثل یک هواپیمای مسافربری حرکت می‌کنند. البته اگر بتوانند اما قطعا سرعت آنها به پای یک جت جنگنده نمی‌رسد.»

    محصولی وزرای برکنار شده را بی‌تقصیر دانست و ‌افزود: تقصیر را به‌گردن کسانی که تغییر پیدا می‌کنند، نمی‌اندازم سرعت آقای احمدی نژاد بالاست و انتظار دارد بانسبتی، این هماهنگی با سرعت وی صورت گیرد.

    محصولی در ادامه تاکید کرده‌است: آقای احمدی‌نژاد تجارب خیلی خوبی در همه امور سیاسی، اقتصادی، بین‌المللی و ... دارد. لذا مشاورین، در اموری که به آنها محول می‌شود، کمک می‌کنند تا این امور را پخت‌وپز کنند، جوانب کار را درنظر بگیرند و ایده‌های جدیدی را بر حسب جهت‌گیری رییس جمهوری، تهیه و ارایه کنند.

    مشاور رئیس جمهور همچنین در پاسخ به این پرسش که «آیا آقای رییس جمهوری درمورد تغییرات کابینه به شما وظیفه‌ای محول کرده است»؟ اظهار داشته: من به عنوان مشاور در هر موضوعی که به نظرم مفید برسد به رییس جمهوری گزارش ارایه می‌کنم ولی اینکه‌بطورمشخص تغییرات کابینه کار بنده باشد، قطعا اینطور نیست و این مساله را تکذیب می‌کنم.

    وی تاکید کرد: تصمیم برای انجام تغییرات توسط شخص رییس جمهوری گرفته می‌شود و خود وی آنقدر مطلع است که حتی در مورد افراد اطلاعات دقیقی دارد. جمع بندی اطلاعاتی وی منحصر به یک کانال نیست و این از نقاط قوت وی است، وی شاید از حدود ‪ ۲۰‬کانال در موضوع واحدی گزارش واطلاعات اخذ می‌کند.

    محصولی در پایان اعلام کرده که به علت آنکه «در پست مشاوره ارشد رئیس جمهور احساس راحتی می‌کند از پذیرفتن مسئولیت وزارت صنایع و معادن خودداری می‌کند».

    رامتین ::: چهارشنبه 86/5/31::: ساعت 1:28 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    مدیرعامل بانک ملت جدیدترین گزینه کسب تصدی ریاست بانک مرکزی است و رئیس‌جمهوری از میان وی و طهماسب مظاهری، جانشین ابراهیم شیبانی را انتخاب خواهد کرد.

    بحث تغییر رئیس بانک مرکزی که در چند هفته اخیر برای سومین بار در دوره دولت نهم مطرح شده، این بار جدی ‌تر از دفعات پیشین است و احتمالا به زودی رئیس جدید بانک مرکزی انتخاب خواهد شد.

    درحالی که تاکنون از پرویز داوودی معاون اول رئیس‌ جمهوری و طهماسب مظاهری مدیرعامل بانک توسعه صادرات به عنوان مهمترین گزینه‌های رئیس‌ جمهوری برای تصدی ریاست بانک مرکزی نام برده می‌شد، احتمال انتصاب علی دیواندری مدیرعامل جوان بانک ملت به این سمت نیز وجود دارد.

    عملکرد قابل قبول دیواندری در بانک ملت و همراهی وی با برنامه‌های دولت خصوصا در طرح‌هایی همچون کاهش سود بانکی، خرید نقدی گندم و جایگزینی خودروهای فرسوده موجب شده وی تنها مدیر بانکی باشد که در دوره دولت نهم مورد تقدیر رسمی رئیس‌جمهوری قرار گرفته است.

    وی همچنین از طراحان اصلی تشکیل کارگروه تحول بانکی و بازنگری در قوانین بانکی است که اخیرا به پیشنهاد وی و با دستور رئیس‌جمهوری تشکیل شده‌اند.

    با وجود هماهنگی نظری میان ابراهیم شیبانی، رئیس کل فعلی بانک مرکزی‌ با سیاست‌های دولت، به نظر می‌رسد هماهنگ ساختن بدنه بانک مرکزی با برنامه‌هایی همچون کاهش سود بانکی و تشکیل بانک قرض‌الحسنه مهمترین علل تغییر رئیس بانک مرکزی محسوب می‌شوند.

    ابراهیم شیبانی نیز احتمالا مسئولیت شورای عالی مدیریت و برنامه‌ریزی اقتصادی را که اخیرا از ادغام 11 شورای اقتصادی زیرمجموعه دولت ایجاد شده است، برعهده خواهد گرفت.



    رامتین ::: چهارشنبه 86/5/31::: ساعت 1:20 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: گزینه اصلی احمدی نژاد برای تصدی پست وزارت نفت علی کردان نیست و رییس جمهوری می داند که کردان رای مجلس را کسب نمی کند.

    وی که خواست نامش فاش نشود  تاکید کرد: احمدی نژاد قصد دارد کردان را معرفی کند تا رای مجلس را کسب نکند اما پس از آن گزینه اصلی خود را معرفی خواهد کرد که پس از رای نیاوردن کردان برای اثبات هماهنگی مجلس با دولت نمایندگان به گزینه اصلی رای خواهند داد.

    به عقیده این نماینده مجلس ،رییس جمهور قطعا رای نیاوردن کردان را نقطه قوتی برای گزینه اصلی خود می داند.
    وی تاکید کرد: اخیرا محمدرضا باهنر نایب رییس اول مجلس و رییس فراکسیون اصولگرایان که در حدود 90نماینده را نیز با خود هم عقیده کرده به دولت اعلام کرده است که اگر کردان به عنوان گزینه پیشنهادی معرفی شود می تواند رای مناسب را برای او از مجلس کسب کند.

    از سوی دیگر احمد توکلی نماینده تهران و رییس مرکز پژوهش های مجلس به همراه 40 نفر دیگر از نمایندگان به طور قطع با کردان مخالف هستند و در حقیقت می توان گفت که نوعی صف آرایی بین توکلی و باهنر درباره تصدی پست وزارت نفت رخ خواهد داد.

    این نماینده مجلس درباره گزینه های مطرح برای وزارت صنایع و معادن گفت: در این زمینه شانس حمید رضا کاتوزیان نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس و محمد جهرمی وزیر فعلی کار و امور اجتماعی بیشتر از بقیه گزینه ها است.

    وی گفت:‌ با انتخاب جهرمی به عنوان وزیر صنایع و خالی شدن پست وزارت کار و امور اجتماعی این احتمال نیز وجود دارد که علی کردان معاون فعلی وزارت کار به عنوان گزینه اصلی برای وزارت کار به مجلس معرفی شود.

    علاوه بر کاتوزیان و جهرمی، آقایان ضیایی رییس سازمان تامین اجتماعی و محربیان رییس ستاد تبصره 13 و سرپرست فعلی این وزارتخانه نیز برای تصدی پست وزارت مطرح هستند.

    وی گفت: به تازگی صحبت هایی با منطقی رییس شرکت ایران خودرو نیز برای تصدی پست وزارت صنایع شده است که اگر این مساله تحقق یابد و وی به مجلس معرفی شود شانس رای آوری بالایی را نیز خواهد داشت.



    رامتین ::: چهارشنبه 86/5/31::: ساعت 1:18 صبح
    نظرات دیگران: نظر

       1   2   3   4   5   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 11
    بازدید دیروز: 16
    کل بازدید :276596

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    مرداد - کرمانشاه

    >>لینک دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<