سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن سنگ لغزنده ای که گامهای دانشمندان بر آن استوار نمی ماند، آز است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
مرداد - کرمانشاه
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به ‪ ۳۰‬مرداد روز جهانی مسجد گفت: مساجد ما اکنون وضع غم‌انگیزی دارند.

    آیت‌الله محمدحسین زرندی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه افزود: باید برای بهبود وضعیت مساجد و جذابیت بیشتر آنها تلاش بیشتری کنیم.

     

    وی پیشنهاد کرد: خیرین کشور همچون کار مدرسه‌سازی نهضت مسجدسازی را برای بهبود وضع مساجد که ثواب زیادی نزد خداوند دارد به راه بیندازند.

     

    زرندی با اشاره به کارکردهای مساجد در زمان پیامبر اسلام خاطرنشان کرد: در صدر اسلام مسجد پایگاه لشکرکشی مسلمانان،حل و فصل اختلافات مردم و محل تعلیم و تربیت مردم بود.

     

    خطیب جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به سوم شعبان روز ولادت‌امام حسین (ع) و روز پاسدار یادآور شد: ما همه مدیون دلاورمردیهای نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در دفاع از ارزشهای انقلاب تلاش کردند، هستیم.

     

    امام جمعه کرمانشاه با قرائت بخشی از سخنان رهبر کبیر انقلاب اسلامی در خصوص نقش سپاه‌پاسداران در دفاع ‌از انقلاب گفت: مردم ماهرگز تلاش ها و رشادت‌های نیروهای بسیجی و سپاهی را در هشت سال دفاع مقدس فراموش نخواهند کرد.




    رامتین ::: شنبه 86/5/27::: ساعت 2:0 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    بهاء الدین ادب صبح امروز در بیمارستان مهر تهران بر اثر سرطان معده دار فانی را وداع گفت.

    به گزارش ایسنا بهاء‌الدین ادب پس از چهار سال تحمل بیماری سرطان معده ساعت چهار صبح پنجشنبه 25 مرداد غزل خداحافظی را برای همیشه سر داد.

    مراسم تشیع پیکر مرحوم ادب ساعت هشت صبح فردا از در منزلش واقع در خیابان فرشته، خیابان مریم غربی، کوچه گلپاد، پلاک 12 برگزار خواهد شد.

    بعد از تشییع پیکر وی برای مراسم تدفین به زادگاهش در سنندج منتقل خواهد شد تا در روز شنبه 27 مرداد ماه به خاک سپرده شود.

    در روز یک شنبه چهارم شهریور ماه از ساعت 15 تا 17 نیز مراسم یادبود وی در مسجد نور واقع در میدان فاطمی برگزار خواهد شد.

    مرحوم ادب متولد سال 1324 در سنندج و دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته مهندسی راه و ساختمان از دانشگاه امیرکبیر بود و در پنجمین و ششمین دوره مجلس شورای اسلامی نمایندگی مردم سنندج را برعهده داشت.

    آخرین مسوولیت ادب سخنگو کانون عالی کارفرمایان بود



    رامتین ::: جمعه 86/5/26::: ساعت 12:20 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    زنی ایتالیایی که بر اساس یک فیلم منتشره در برخی سایت ها ، با سید محمد خاتمی رئیس جمهور سابق ایران دست داده است ، در مصاحبه ای چگونگی رو در رو شدن خود و دخترش با خاتمی و دست دادن با او را تشریح نمود و از اینکه این اتفاق موجب ایجاد جنجال شده ابراز تاسف کرد.

     خانم مائوریتزا 51 ساله و از فعالان صلح در مصاحبه با روزنامه کوریره دلاسرا تصریح می کند که او با خاتمی دست داده و دخترش نیز که در کنارش بوده همین کار را کرده است.

    وی می گوید: «من در قسمت خروجی منتظر ماندم تا وی نزدیک شود ، سپس دستم را مودبانه و به طور عادی دراز کردم تا با او دست دهم. این حرکتی عادی و مودبانه بود و من هرگز فکر نمی کردم که این دست دادن بتواند عکس العملی این چنین ایجاد کند. من هرگز نشنیده بودم که که طبق قوانین اسلامی تماس دست مردان با زنان ممنوع است.»


    مائوریتزا می افزاید:« من به کنفرانس خاتمی رفته بودم زیرا می بینم که رئیس جمهور سابق ایران نقطه مهمی ارتباطی میان دو جهان متفاوت است و از آنچه اتفاق افتاد متاسفم . فکر می کنم که یک مسئله برای هیچ ایجاد شده باشد. یک مسئله مربوط به آنها که نمی خواهم وارد آن شوم.»




    رامتین ::: جمعه 86/5/26::: ساعت 12:20 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    سید محمد خاتمی رئیس جمهور سابق کشورمان تصریح کرد: به هیچ وجه قصد واکنش به تخریب‌های صورت گرفته علیه خود را ندارم.

     سید محمد خاتمی در حاشیه یازدهمین کنگره سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر درباره مطالب منتشر شده علیه وی در هفته های اخیر در برخی رسانه ه و سایت های اینترنتی ، اظهار داشت: علیه تخریب های صورت گرفته هیچ اقدامی نخواهم کرد.

    وی افزود: این نوع تخریب ها به نوعی تقویت است و من از آن استقبال می کنم و به هیچ وجه قصد واکنش و مقابله با آن را ندارم.



    رامتین ::: جمعه 86/5/26::: ساعت 12:19 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    بر اساس تصویب کمیسیون وظیفه عمومی نیروی انتظامی از هفته جاری با بکار گیرندگان دولتی و خصوصی مشمولان غایب و سربازان فراری در کشور با شدت بیشتری برخورد خواهد شد. 

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، در کمیسیون وظیفه عمومی نیروی انتظامی که دیروز  با حضور سردار کارگر، رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا، سرداررادان فرمانده انتظامی تهران بزرگ به همراه جمعی از مسوولان این سازمان برگزار شد، دستگیری و ناامن کردن اجتماع برای مشمولان غایب وسربازان فراری  مورد تاکید کمیسیون قرار گرفت.

    گزارش خبرنگار ما حاکی است؛ بر اساس مصوبه این کمیسیون برخورد قاطع با بکار گیرندگان مشمولان غایب و سربازان فراری ( دستگاههای دولتی و خصوصی ) از هفته جاری آغاز خواهد شد .

    همراه داشتن کارت پایان خدمت ویا معافیت الزامی است
    سردار کارگر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پلیس، گفت: با توجه به ابلاغیه اخیر سردار فرماندهی ناجا، کلیه نیروهای انتظامی اعم از پلیس راه، اداره اماکن و ایستگاههای ایست و بازرسی موظفند از هموطنان مدارکی دال بر روشن شدن وضعیت خدمت وظیفه عمومی آنها درخواست نمایند که در صورت نداشتن، با این گونه افراد برخورد می شود.

    رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی با تاکید بر این که همراه داشتن کارت پایان خدمت ویا معافیت الزامی است، افزود: تمامی هموطنان می بایست در هنگام مسافرت و مراجعات خود به مراکز و نقاط مختلف کشورکارت پایان خدمت ویا معافیت خود را همراه داشته باشند.



    رامتین ::: جمعه 86/5/26::: ساعت 12:18 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    برای اولین بار در کشور کارگاه آموزشی آشنایی با کاربرد فناوری نانو در کشاورزی توسط سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه برگزار شد.

    رمضان روئین تن رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه  با بیان اهمیت کاربرد فناوری های نوین در افزایش تولیدات بخش کشاورزی خواهان ارائه جزئیات دقیق فناوری مذکور به جهت کاربردی کردن آن در بخش های مختلف کشاورزی کشور شد.

     

    سید افشین صفوی مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نیز موارد کاربرد این فناوری را در بخش های حفظ نباتات، باغبانی، زراعت، دام و طیور، شیلات، منابع طبیعی، جنگل و مرتع عنوان کرد.

     

    در ادامه کارشناسان شرکت نانو نصب پارس به طور کامل به شرح این فناوری نوین پرداختند و در انتهای جلسه مدیران، کارشناسان و محققین حاضر در جلسه سئوالات خود را پیرامون موارد مطرح شده بیان و کارشناسان شرکت یاد شده توضیحات لازم در خصوص سئوالات مطرح شده  ارائه دادند.



    رامتین ::: جمعه 86/5/26::: ساعت 12:13 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    " علی تعالی " روز پنجشنبه در مراسم معارفه و تودیع فرماندار روانسر افزود: اسراییل غاصب و اشغالگر که خود را سومین قدرت جهان می‌داند قدرت و توان جنگ ‪ ۳۳‬روزه با حزب‌الله را نداشت و این حزب در این جنگ با افتخار و سربلندی به پیروزی نهایی رسید.

    وی عامل پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ ‪ ۳۳‬روزه را ایمان به خداوند متعال عنوان کرد و گفت: رزمندگان حزب‌الله به قدرت نظامی اسراییل توجه نداشتند و تنها با اتکا به خداوند متعال و اجرای برنامه‌های استراتژیک و نظامی خود توانستند اسراییل غاصب را از پای در آورند.

    وی همچنین به توطئه‌های دشمنان برای براندازی جمهوری اسلامی ایران در طول ‪ ۲۸‬سال گذشته اشاره کرد و گفت: قدرتهای شرق و غرب و استکبار جهانی در طول ‪ ۲۸‬سال گذشته با انواع توطئه‌ها و ترفندهای شوم خود درصدد اختلال و تفرقه در بین مردم بوده‌اند که با رهبریهای امام و مقام معظم رهبری نقشه‌های آنها به یاس تبدیل شده است.

    وی ی نمونه بارز افتخار آفرینی ایران اسلامی را ایستادگی و مقاومت در طول ‪ ۸‬سال دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: رزمندگان و ایثارگران ایران اسلامی با قدرت و ایمان توانستند به تمامی امکانات مدرن جنگی که قدرتهای شرق و غرب در اختیار رژیم بعث قرار دادند ایستادگی کنند.

    معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه در این مراسم از خدمات "سلطان مراد سلیمی" تقدیر و "حسین خدرویسی" را به عنوان فرماندار جدید شهرستان روانسر معرفی کرد.

    علی تعالی همچنین در شورای اداری گیلانغرب " رسول نوروزی" را به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی کر



    رامتین ::: جمعه 86/5/26::: ساعت 12:12 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    "اللهیار ملکشاهی" روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهید " محمود صارمی " خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: خبرنگاران افرادی هستند که کار آنها منعکس کننده فعالیتهای در حال انجام مجموعه نظام است.

    وی با قدردانی از رسانه‌های محلی استان در راستای برقراری تعامل مناسب با مجموعه قضایی استان بر لزوم تداوم این همکاری تاکید کرد.

    وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها و مطبوعات در تاثیرگذاری بر فرهنگ جامعه نقش مهمی دارند گفت: رسانه‌های گروهی پل ارتباطی بین مردم و مسوولان هستند.

    رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با تشریح عملکرد مجموعه قضایی استان تصریح کرد: برخورد با عوامل ناامن‌کننده جامعه همچنان در اولویت برنامه های دادگستری استان است.

    ملکشاهی گفت: از سال گذشته این برنامه در راس کارها قرار گرفت که بازتاب مثبت و رضایتمندی مردم از این مسئله را به عینه مشاهده کردیم.

    وی افزود: در چند روز آینده یک مورد اعدام و یک مورد قطع ید در ملاء عام خواهیم داشت که مورد اعدامی شخصی است که با ایجاد ناامنی وسیع در سطح شهر، تجاوز به عنف، زورگیری، اخاذی و باجگیری برای مردم ایجاد مزاحمت می‌کرد که با تایید دیوان عالی کشور حکم اعدام وی در آینده‌ای نزدیک اجرا خواهد شد.

    وی تاکید کرد: دستگاه قضایی در برخورد با این گونه افراد ذره‌ای اغماض نخواهد کرد.

    وی گفت: استان کرمانشاه هم‌اکنون در ردیف پنج استان برتر در زمینه حبس زدایی است و در بخش شوراهای حل اختلاف تنها استانی در کشور است که از سوی ریاست محترم قوه قضاییه مورد تقدیر قرار گرفته‌است.

    ملکشاهی افزود: استان کرمانشاه به دلیل پایین بودن میانگین جرم از امن ترین استانهای کشور است و معدل جرم در این استان نصف میانگین کشوری است.

    وی از تلاش دستگاه قضایی استان در کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها قدردانی کرد و گفت: هم‌اکنون در اسلام آبادغرب که دومین شهرستان بزرگ استان است ‪۱۳‬ پرونده وجود دارد.

    وی افزود: در سال گذشته ‪ ۱۷‬هزار پرونده رسیدگی و از حجم پرونده‌های استان کاسته شد.

    وی از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمانشاه به دلیل داشتن ارتباط تنگاتنگ با رسانه‌های گروهی قدردانی کرد و گفت: روابط عمومی این دستگاه نسبت به سایر دستگاه‌های اجرایی استان بیشترین ارتباط و تعامل را با رسانه‌ها داشته است



    رامتین ::: جمعه 86/5/26::: ساعت 12:11 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، در جلسه امروز شورای اسلامی شهر، مهرداد سالاری با 5 رای موافق و بدون رای مخالف به عنوان شهردار کلانشهر کرمانشاه انتخاب شد.
    براساس همین گزارش، در جلسه امروز محمدنبی کمری به دلیل سفر به مکه مکرمه حضور نداشت و خسرو زرافشانی و غلامرضا باقری نیز جلسه را ترک کردند.
    5 عضو حاضر شامل سید آقایی ، غلامرضا امیری، سید حجت الله موسوی اجاق، کیومرث محمدی و آرش رضایی به اتفاق آرا به مهرداد سالاری رای موافق دادند.
    سالاری متولد 1345 در کرمانشاه و دارای مدرک فوق لیسانس معماری و شهرسازی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است که در سوابق مدیریتی خود رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، 2 دوره شهردار کرمانشاه به انتخاب شورای شهر را دارد و هم اکنون رئیس سازمان نظام مهندسی کرمانشاه و عضو هیئت رئیسه نظام مهندسی کشور است.


    رامتین ::: جمعه 86/5/26::: ساعت 12:10 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه  گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در راستای اجرای دستورالعمل پرداخت وام به محکومین نیازمند به افرادی که به اتهام جرائم غیرعمد در زندان محبوس شده اند، وام پرداخت کرده است.

     

    سیامک ابراهیمی افزود: براساس دستورالعمل کمیته امداد پس از تشکیل پرونده به افراد واجدالاشرایط تا سقف ۵۰میلیون ریال در کمیسیون استان و مبلغ‪ ۶۰میلیون ریال در کمیسیون مرکزبرای محکومین دیه وتا سقف ۲۰میلیون ریال در کمیسیون استان و مبلغ 60 میلیون ریال در کمیسیون مرکز برای محکومین مالی با ارایه ضمانت نامه معتبر،وام مذکور قابل پرداخت است.

     

    وی با اشاره به آمادگی این نهاد در پذیرش تقاضای زندانیان آبرومند خاطرنشان کرد: این نهاد در این راستا از سال 78 تا بحال با تشکیل بالغ بر 1200 پرونده، بیش از 400 مورد وام قرض الحسنه به میزان12 میلیارد ریال به زندانیان آبرومند پرداخت نموده است.




    رامتین ::: پنج شنبه 86/5/25::: ساعت 12:36 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    <      1   2   3   4   5   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 1
    بازدید دیروز: 24
    کل بازدید :276759

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    مرداد - کرمانشاه

    >>لینک دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<