سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که از دنیا اندوهناک است ، از قضاى خدا خشمناک است . و آن که از مصیبتى که بدو رسیده گله آرد ، از پروردگار خود شکوه دارد و آن که نزد توانگر رفت و به خاطر مالدارى وى از خود خوارى نشان داد دو ثلث دینش را به باد داد ، و آن که قرآن خواند و مرد و راه به دوزخ برد از کسانى بود که آیات خدا را به فسوس گرفت و افسانه شمرد ، و آن که دلش به دوستى دنیا شیفته است دل وى به سه چیز آن چسبیده است : اندوهى که از او دست بر ندارد ، و حرصى که او را وانگذارد ، و آرزویى که آن را به چنگ نیارد . [نهج البلاغه]
زمستان 1386 - کرمانشاه
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  •  

    بر اساس اخبار رسیده به سایت کرمانشاه جمعی از کارکنان دانشکده فنی و مهندسی،دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه نامه ای را به علت تخلفاتی که در زمان ریاست دکتر رضایی ( نمره دادن به چندین تن از فرزندان مسولئین استان) و تحت فشار قرار دادن آنان در قبال انجام کار به واحد حراست کل در تهران و رونوشت به دکتر جاسبی نوشته اند.

    این هم از دانشگاه آزاد  و آقای دکتر صفدری و پارتی بازی ...



    رامتین ::: چهارشنبه 86/12/22::: ساعت 3:27 عصر
    نظرات دیگران: نظر

     پس گذشت دو و نیم سال از انتخابات ریاست جمهوری ،محمد هاشمی مدعی شد که در انتخابات نهم"تقلب" شده است .

    ، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در گفت وگو با یک روزنامه نزدیک به دولت تصریح کرد:وقتی عامل دخالت نظامی در انتخابات پیش آمد و در انتخابات تقلب شد معلوم است که در مقابل استقبال مردم اتفاق دیگری می‌افتد. این ممکن است همانی نباشد که مردم رأی داده‌اند. مثلا‌ً در همین انتخابات نهم ریاست جمهوری مردم هر جا که ما را می‌بینند می‌گویند که ما به آقای هاشمی رأی دادیم. در روستا می‌گویند، در شهر می‌گویند، در تهران می‌گویند. هر جا می‌رویم می‌گویند. نشده تا حالا‌ کسی به ما برسد و نگوید که ما به آقای هاشمی رأی دادیم، حالا‌ چطور شد که نام آقای هاشمی از صندوق بیرون نیامد معلوم است که چه اتفاقی افتاده است !ادامه مطلب...

    رامتین ::: چهارشنبه 86/12/22::: ساعت 3:14 عصر

    احمد عزیزی شاعر اهل بیت(ع) و انقلاب اسلامی ایران در بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه در کما به سر می‌برد.
     وضعیت جسمانی احمد عزیزی روز گذشته رو به وخامت گذاشت و با توجه به سابقه ناراحتی قلبی، در بیمارستان امام علی‌ (ع) کرمانشاه بستری شد.
    بر اساس این گزارش، عزیزی همچنین به دلیل ناراحتی کلیوی به کما رفت و برای انجام دیالیز به بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه منتقل شد.بنابراین گزارش، این شاعر اهل بیت هم‌اکنون در کما به سر می‌برد.احمدی عزیزی متولد چهارم دی 1337 در سر پل ذهاب کرمانشاه است. از آثار وی می‌توان به «کفشهای مکاشفه» 1367، «شرجی آواز» 1368، «خابنامه و باغ تناسخ» 1371، «ترجمه زخم» 1370، «باران پروانه» 1371، «رودخانه رؤیا» 1371، «ملکوت تکلم»، «سیل گل سرخ» 1352 اشاره کرد.


    رامتین ::: چهارشنبه 86/12/22::: ساعت 3:12 عصر

    در مراسم تودیع حجت الاسلام والمسلمین علما که امروز جمعه در محل استانداری کرمانشاه برگزار شد،آقای حاج محمد حسین زرندی که باید در جلسه حضور به هم میرساند شرکت نکرد .



    رامتین ::: جمعه 86/12/3::: ساعت 2:1 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    بر اساس اخبار رسیده به سایت کرمانشاه در نماز جمعه این هفته در شهر کرمانشاه، آیت الله محمد حسین زرندی از مردم کرمانشاه برای همیشه خداحافظی می کند.ایت الله زرندی نماینده ولی فقیه و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری است.

     

     



    رامتین ::: جمعه 86/11/26::: ساعت 1:58 صبح

    نیکلاس سارکوزی رئیس جمهور فرانسه در یک موضع‌گیری خشمگینانه، غیر متعارف و متضاد با وجهه فرانسه در جامعه جهانی به عنوان «مهد دموکراسی» تصریح کرد که هیچگاه حاضر به دیدار با محمود احمدی‌نژاد نیست و هرگز حاضر نخواهد شد که با او دست بدهد.

    به گزارش شهاب نیوز نیکلاس سارکوزی در گفتگو با رویترز با دفاع سرسختانه از رژیم اسرائیل و تکرار اتهامات خود به ایران مدعی شد هرگز با «رئیس‌جمهوری که خواهان نابودی اسرائیل است و به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای است» حاضر به دیدار و حتی دست دادن نخواهد بود.

    رئیس جمهور فرانسه که قبلاً دیدار با احمدی‌نژاد و سفر وی به پاریس را رد کرده بود، این بار در اظهاراتی تندتر و غیرمنطقی‌تر علیه رئیس‌جمهور کشورمان گفت: ایران و تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته‌ای یک خطر و تهدید جدی برای جامعه جهانی است. هنگامی که ایران به تمام درخواست‌های جهانی بی‌توجهی می‌کند، فرانسه نمی‌تواند دست روی دست بگذارد و هیچ کاری انجام ندهد.

    سارکوزی در ادامه خواستار تشدید تحریم‌های ایران و آن‌ چه که «انزوای ایران» خواند، شد



    رامتین ::: جمعه 86/11/26::: ساعت 1:51 صبح

       


    درادامه سلسه دیدارهای مردمی استاندار کرمانشاه با آحاد مختلف مردم درمساجد، روز گذشته ، نوزدهم بهمن ماه سالجاری ایشان درمسجد جامع کرمانشاه بعد از مراسم نماز جمعه با مردم دیدار کرد واز نزدیک درجریان مشکلات آنان قرار گرفت .

    به گزارش روابط عمومی استانداری دراین دیدار که جمعی از مدیران استان نیز حضور داشتند مهندس غفوری پس از استماع مشکلات ومسائل مردم به بررسی موضوع پرداخته وجهت رسیدگی سریع به موضوع ،آن را به مدیران کل ذیربط ارجاع می نمود.

    گفتنی است: استاندارکرمانشاه با به کارگیری واجرای این روش ونوع دیدار ساده با مردم که ازسوی دولت نهم نهادینه شده است ، فرمانداران ومدیران استان راهم به لزوم توجه به این موضوع فراخوانده است .



    رامتین ::: شنبه 86/11/20::: ساعت 4:58 عصر

                                           سایت کرمانشاه



    رامتین ::: شنبه 86/11/20::: ساعت 4:55 عصر


    وزیر کشور :وجود احزاب، ضرورت‌ یک جامعه سیاسی با نشاط و هدفدار است
    وزیر کشور درباره نقش احزاب در انتخابات گفت:وجود احزاب و گروههای سیاسی جزو ضرورت‌های یک جامعه سیاسی با نشاط، پویا و هدفدار است.
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور به نقل از ایرنا ،حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی، روز پنجشنبه در حاشیه شورای اداری همدان در یک گفت و گوی کوتاه خبری افزود: در نیاز به احزاب تردیدی نیست و باید تلاش کرد در جایگاه مناسبی قرار گیرند.
    وی گفت: مهم، ارتقاء جایگاه احزاب و اصلاح عملکردها است که امید می‌رود این امر محقق شود.
    وی در خصوص میزان مشارکت حزبی در انتخابات آتی مجلس گفت: آمار نامزدهای انتخاباتی احزاب در دست نیست و خود آنها باید اعلام کنند.
    پور محمدی با اشاره به نقش محوری مردم در تکوین انقلاب و نظام اسلامی تصریح کرد:
    نقش مردم در تکوین، شکوفایی، پیروزی، تثبیت و تداوم انقلاب تا امروز بی‌بدیل بوده است و
    از نسل سوم انتظار می‌رود که هوشمندانه میراث پدران خود را نگهداری کرده و ارتقا دهند.
    وزیر کشور با اظهار امیدواری نسبت به برگزاری پرشور راهپیمایی ? ???بهمن گفت:خدا را بابت حضور آگاهانه همیشگی مردم شکر می‌کنیم و امیدواریم این حضور ارزشمند را برای همیشه داشته باشیم.


    رامتین ::: شنبه 86/11/20::: ساعت 2:28 صبح

       1   2      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 1
    بازدید دیروز: 16
    کل بازدید :276586

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    زمستان 1386 - کرمانشاه

    >>لینک دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<