سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش نور و پرتوی است که خداوند در دلهای دوستانش می تاباند و بدان بر زبان آنان سخن می راند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
تابستان 1386 - کرمانشاه
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • مجید غفوری" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علیرغم رایزنیهای انجام شده هنوز توفیقی در خصوص آزادی فرهادی حاصل نشده است. وی گفت: اگر فرهادی ظرف امروز و فردا آزاد نشود در روابطمان با اقلیم کردستان تجدید نظر خواهیم کرد.

    استاندار کرمانشاه گفت : استانداران استانهای آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه در این جهت کاملا هماهنگ شده‌اند.



    رامتین ::: شنبه 86/6/31::: ساعت 4:41 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    سردارنجار اظهار داشت:  در صورت آزاد نشدن گروگان این تیم تجاری  در اسرع وقت؛ استان کردستان نیز تمام مبادلات اقتصادی خود را با اقلیم کردستان عراق قطع خواهد کرد.

     استاندار استان آذربایجان غربی با محکوم کردن ربودن گروگان تیم اقتصادی استانداری کرمانشاه در سلیمانیه عراق اعلام کرد:اگر فرهادی در کوتاه ترین زمان آزاد نشود روابط تجاری خود را با دولت اقلیم عراق قطع می کنیم.

    دکتر قربانی اظهار داشت:با توجه به اینکه این سفر به طور قانونی و به درخواست رسمی‌ استانداراقلیم کردستان عراق صورت گرفته در صورت آزاد نشدن گروگان این تیم تجاری در اسرع وقت؛ تمام مبادلات اقتصادی خود را با اقلیم کردستان عراق قطع خواهیم کرد.

    شایان ذکر است: آقای فرهادی مسول تبادلات تجاری استانداری کرمانشاه ساعت چهار صبح روز گذشته 29 شهریور ماه در محل اقامت خود توسط

    نیروهای آمریکایی ربوده شد



    رامتین ::: شنبه 86/6/31::: ساعت 11:36 صبح
    نظرات دیگران: نظر

     درپی یورش نیروهای نظامی آمریکایی به محل اقامت اعضای هیات اعزامی از استانداری کرمانشاه مستقر در هتل پالاس سلیمانیه عراق و دستگیری فرهادی، یکی از اعضای این تیم که مسوول تبادلات تجاری مرزی در استانداری کرمانشاه می‌باشد، استاندار کرمانشاه مراتب اعتراض شدید خود را به این اقدام اعلام کرد.

    به گزارش روابط عمومی استانداری؛ مهندس مجید غفوری اظهار داشت: این سفر به درخواست رسمی‌ استانداراقلیم کردستان عراق صورت گرفته و در صورت آزاد نشدن گروگان این تیم تجاری  در اسرع وقت؛  تمام مبادلات اقتصادی خود را با اقلیم کردستان عراق قطع خواهیم کرد.
    شایان ذکر است: آقای فرهادی مسول تبادلات تجاری استانداری کرمانشاه ساعت چهار صبح روز گذشته 29 شهریور ماه در محل اقامت خود توسط
    نیروهای آمریکایی ربوده شد.



    رامتین ::: شنبه 86/6/31::: ساعت 11:32 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    باسلام  هفته دفاع مقدس برتمامی فاتحان آن دوران مخصوصا شهدای گرانقدرو یادگاران شهداوایثارگران همچنین مفقودین وخانواده معظم ومعزز این عزیزان بی ادعا گرامیباد.راهشان پر رهرو باد .ازطرف برادر یک شهید

    رامتین ::: شنبه 86/6/31::: ساعت 11:23 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    بیماری که با گرفتن چند بار فشار خون  به وسیله دستگاه فشار خون قابل پیش گیری می باشد .اگر می خواهید از بیماری فشار خون در خود جلوگیری کنید کافی است نمک غذا را کم  کم کنید یا این که از نمک پتاسیم دار در خوش طعم کردن غذا  کمک بگیرید .سیگار نکشید و ورزش  را فراموش نکنید .


    اما گوش نکردن به نکات در بر داشتن سکته مغزی و قلبی ، پاره شدن  رگ های چشمی و عروق دیگر را بر عهده دارد.


    با انجام ندادن یک کار ساده زندگی را برای خود تلخ نکنیم



    رامتین ::: شنبه 86/6/31::: ساعت 11:22 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    برای اولین بار در آژانس انرژی اتمی سازمان ملل متحد، هیئت جمهوری اسلامی ایران و اسرائیل، وارد یک درگیری لفظی تند در مورد مسائل هسته ای شده اند.در یک رویارویی غیر معمول و مستقیم و تند، اسرائیل ایران را به دروغگویی متهم کرد و در عین حال، ایران جامعه جهانی را برای عدم ارسال بازرسان به اسرائیل برای بازرسی از ظرفیت های هسته ای این دشمن اساسی ایران، به چالش کشید.

    به گزارش فردا و به نقل از آسوشیتدپرس، مقامات سازمان ملل متحد در جلسه 148 کشور آژانس انرژی هسته ای گفته اند که تاکنون به یاد ندارند که این دو کشور، اینقدر مستقیم با یکدیگر مواجه شده باشند و اشاره کردند که این امر و لحن بسیار تند بیانیه ی آنها؛ منعکس کننده بخشی از تنش های خاورمیانه بود.این رد و بدل شدن سخنان، پس از اینکه علی اصغر سلطانیه، رئیس هیئت نمایندگی ایران گفت که نخست وزیر اسرائیل، ایهود اولمرت سال گذشته تصدیق کرده است که کشورش به سلاح اتمی دست پیدا کرده است.

    بنابراین گزارش، سلطانیه ، «سکوت تداوم دار آمریکا در مقابل جنایات، تهاجمات، خشونت و خون ریزی های که در بیش از 30 قطعنامه سازمان ملل متحد به آن اشاره شده است.»وی این کار آمریکا را «خجالت آور و لکه ای بزرگ و تاریک در تاریخ سازمان ملل متحد و آزانس بین المللی انرژی اتمی و قرن مدرن» دانست.پس از آن، هیئت رژیم صهیونیستی و رئیس آن، اسرائیل میکائلی، با اشاره به آنچه که وی ادعاهای نسبت داده شده به اولمرت درمورد تصدیق کردن وی در مورد اینکه بمب اتمی دارند؛ می داند؛ گفت که بعضی از سخنرانان قبلی، «به دروغگویی ادامه دادند.»میکائلی می گوید:« آنان که "برای حذف اسرائیل، فراخوان می دهند" هیچ حقی برای زیر سئوال بردن سیاستهای اسرائیل که هدف آن، تمامیت ارضی اسرائیل است؛ ندارد.»پس از آن، سلطانیه از آژانس خواست تا بازرسان خود را «برای تشخیص اینکه چه کسی راست می گوید» به اسرائیل بفرستد.



    رامتین ::: شنبه 86/6/31::: ساعت 11:21 صبح
    نظرات دیگران: نظر

     

    رئیس اداره روابط عمومی استانداری در کنفرانس مطبوعاتی با خبرنگاران ضمن یادآوری اقدامات و برنامه های دشمنان برای ساقط نمودن نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران در سالهای اولیه پیروزی انقلاب اسلامی ، به تشریح طرحهای قابل افتتاح و آماده بهره برداری در هفته دفاع مقدس در استان کرمانشاه پرداخت .

        به گزارش روابط عمومی استانداری، سید محمدجعفرامامیان در ابتدای سخنان رمز پیروزی ملت ایران اسلامی در طول 8 سال جنگ تحمیلی را مقاومت ،پایداری و استقامت مردم بزرگوار و شریف ایران عنوان کرد و گفت : مردم ایران اسلامی با استقامت و پایداری خود ضمن شکست دادن دسیسه های دشمنان، ایام هفته دفاع مقدس را به عنوان روزهای ماندگار در تاریخ ایران اسلامی به ثبت رساندند .

         وی اظهار داشت : کشورهای استعمارگر در همان سالهای اولیه پیروزی انقلاب اسلامی سعی بر سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشتند اما با دفاع جانانه و همه جانبه مردم فکر و نقشه شوم آنان ابطال شد .     

         رئیس اداره روابط عمومی استانداری پیروزی مردم انقلاب اسلامی را درس و تجربه ی بسیار موفق برای دیگر مردم آزاده و مستقل دنیا عنوان کرد و  بیان داشت : ملت ایران اسلامی به دیگر کشورها نشان داد که چنانچه ملتی بر ارزشها و هنجارهای خود  پایداری و تکیه و از مرزهای شرف و حیثیت خود دفاع کند بدون تردید سرنوشت و آینده چنین ملتی با سعادت و پیروزی همراه خواهد بود .

            وی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه ها و طرحهای آماده افتتاح در هفته دفاع مقدس در استان پرداخت و ادامه داد : برای برگزاری هر چه باشکوهتر برنامه های هفته دفاع مقدس در استان کرمانشاه تمهیدات و تدابیر لازم اندیشیده شده است و در این هفته طرحها و پروژه هایی که با زحمات و تلاشهای خادمین مردم پیگیری شده اند ، توسط استاندار ، معاونین  استانداری ، مسئولین و فرمانداران استان به بهره برداری خواهند رسید .

          وی بیان داشت : در مجموع در هفته دفاع مقدس 173 طرح اقتصادی و عمرانی با سرمایه گذاری بالغ بر 155 میلیارد تومان در استان کرمانشاه به بهره برداری خواهد رسید .

          وی تعداد طرحهای قابل افتتاح در بخش اقتصادی را 95 پروژه با اعتبار 52 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت:  تولید آرد ، بسته بندی محصولات ، بازیافت ضایعات  پنبه ، تولید قطعات  بدنه خودرو ، فرآورده های لبنی ، طرح توسعه اورامان غرب ، تولید لوله و اتصالات ، تولید محصولات پلاستیکی  ، پارچه بافی ، تولید نایلون و نایلکس ، تصفیه خانه فاضلاب شهرک فرامان و ذرت خشک کنی از جمله مهمترین پروژه هایی است که در بخش اقتصادی در شهرستانهای مختلف استان به بهره برداری خواهند رسید .

         وی طرحهای آماده بهره برداری در بخش اقتصادی را مختص سازمان های جهادکشاورزی با 17 پروژه ، صنایع و معادن 59 پروژه،آب منطقه ای غرب 7 پروژه ،  اداره تعاون یک پروژه و شهرک صنعتی با 11 پروژه عنوان کرد .

         رئیس اداره روابط عمومی استانداری افزود : 78 پروژه عمرانی نیز با اعتباری بالغ بر 103 میلیارد تومان در هفته دفاع مقدس به بهره برداری می رسد که 10 پروژه آن مختص شرکت آب و فاضلاب شهری ، 7 پروژه راه و ترابری ، 13 پروژه مسکن و شهرسازی ، 3 پروژه شرکت گاز ، 10 پروژه نوسازی و تجهیز مدارس ، 1 پروژه میراث فرهنگی  ، 4 پروژه آب و فاضلاب روستایی ، 22 پروژه بنیاد مسکن ، 5 پروژه آب منطقه ای غرب و 3 پروژه مختص دانشگاه رازی است .

         وی افتتاح مجتمع فرهنگی وهنری فیض آباد شهر کرمانشاه ، 96 واحدی مجتمع مسکونی در شهر هرسین ، مجموعه ورزشی استخر و سونای مربوط به سازمان آموزش و پرورش در کرمانشاه ، اجرای طرحهای هادی روستاهای استان ، آبرسانی به 4 روستا در شهرهای سنقر ، هرسین و کنگاور از جمله مهمترین پروژه های قابل افتتاح  در بخش عمران عنوان کرد .

         وی اظهار امیدواری کرد که افتتاح این پروژه ها در هفته دفاع مقدس موجبات خدمت رسانی بیشتر به مردم و ایجاد امکانات گسترده تر در استان را فراهم کنند .

    وی در پایان سخنان خود از شروع عملیات اجرایی کمربندی غربی کرمانشاه ، در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت : در این هفته کلنگ عملیات اجرایی کمربندی غربی کرمانشاه به زمین زده خواهد شد که با توجه به اجرای کمربند شرقی این دو محور موجبات تسهیل در  تردد و عبود و مرور که نهایتاً کاهش ترافیک در شهر کرمانشاه را به دنبال خواهد داشت ، به وجود خواهند آورد .



    رامتین ::: جمعه 86/6/30::: ساعت 11:40 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    احمد تولایی معاون فنی طرح کارت هوشمند سوخت اعلام کرد:100 لیتر سهمیه بنزین ویژه سفر و تسهیل تردد خانواده‌ها در ایام بازگشایی مدارس از ساعت 24 شنبه وارد کارت‌های هوشمند سوخت تمامی خودروها می‌شود.

    معاون فنی طرح کارت هوشمند سوخت درگفتگو بامهر درباره اختصاص سهمیه بنزین ویژه سفر و تسهیل تردد خانواده‌ها در ایام بازگشایی مدارس گفت: از ساعت 24 شب شنبه 31 شهریورماه  این نوع سهمیه بنزین درکارت های هوشمند سوخت مردم وارد می‌شود.احمد تولایی هدف از این سهمیه را رفع نگرانی مردم برای اول مهرماه دانست وافزود: عده بسیاری از مردم این سهمیه خود را پیشاپیش مصرف کرده اند در صورتی که فعلا سهمیه ای به مردم مازاد بر سهمیه کنونی اختصاص نمی یابد.وی درباره وضعیت کنونی مصرف بنزین گفت: مصرف بنزین با شروع ماه مبارک رمضان بسیار کاهش یافته و به 51 میلیون لیتر درروز و به طور میانگین 61 میلیون لیتر در روز کاهش یافته است.

    معاون فنی طرح کارت هوشمند سوخت از تسریع در توزیع کارت های سوخت المثنی خبر داد واضافه کرد: هنوز سهمیه سرویس مدارس مشخص نیست، زیرا باید شناخت های لازم بر روی سرویس مدارس صورت گیرد که این مهم نیز توسط نیروی انتظامی درحال انجام است.

    به گفته تولایی ، پیش بینی می شود تا هفته اول مهرماه سرویس ویژه مدارس و میزان آن مشخص شود اما احتمال می رود خودروهای سواری که به عنوان سرویس مدارس در مهرماه کار می کنند سهمیه ای مطابق با آژانس ها داشته باشند.



    رامتین ::: جمعه 86/6/30::: ساعت 11:37 صبح
    نظرات دیگران: نظر



    رامتین ::: جمعه 86/6/30::: ساعت 1:17 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    هر سال در هفته دولت جشنواره شهید رجایی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی برگزار می گردید،امسال نیز در تمام استان های کشور این جشنواره برگزار شد و از دستگاه های نمونه توسط استانداران تقدیر و تشکر صورت گرفت.


    اما باید گفت متاسفانه با سپری شدن هفته دولت هنوز جشنواره شهید رجایی در استان کرمانشاه انجام نشده است!


    می توان علل این امر را در بخش های زیر گفت:


    1-نبودن استاندار در هفته دولت در استان.


    2-ادغام سازمان مدیریت و برنامه ریزی با استانداری ، و نداشتن پیگیری از طرف معاونت برنامه ریزی (نقش سازمان مدیریت را نشان دهند).


    3-دستگاه های مورد حمایت استاندار هیچ امتیازی کسب نکرده اند.


    4-هیچ یک از دستگاه ها و ادرات استان امتیاز قابل قبولی ندارند.


    5-بی تفاوتی و بی انگیزگی مسولین استان به سازمان ها و ادرات دولتی

    6-فراموش شدن جشنواره شهید رجایی (به علت مشغله های کاری فراوان مدیران)

    شاید کسی از مسولین حتی برای اندک زمانی به فکر روند ........



    رامتین ::: جمعه 86/6/30::: ساعت 1:7 صبح
    نظرات دیگران: نظر

       1   2   3      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 4
    بازدید دیروز: 16
    کل بازدید :276589

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    تابستان 1386 - کرمانشاه

    >>لینک دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<