سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ صدقه ای نزد خدا، محبوب تر از حقگویی نیست . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
تابستان 1386 - کرمانشاه
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام کرد.

    در آخرین ساعات زمان ثبت نام کاندیداهای فدراسیون فوتبال محمد علی آبادی با حضور در فدراسیون فوتبال برای پست ریاست این فدراسیون ثبت نام کرد.



    رامتین ::: جمعه 86/6/30::: ساعت 12:59 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    عبدالمجید غفوری عصر امروز پنجشنبه در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری فارس در کرمانشاه افزود: سفر هیئت اعزامی به سلیمانیه با دعوت رسمی و برای حل مسائل و مشکلات کردستان عراق صورت گرفت که یکی از آنان شبانه ربوده می شود و ما هشدار جدی می دهیم در صورت عدم آزادی سریع مشاور استاندار کرمانشاه تمام مبادلات و همکاری‌های ما با کردستان عراق به حال تعلیق در خواهد آمد.
    وی ادامه داد: براساس اطلاع ما آقای فرهادی هنوز در سلیمانیه نگهداری می شود که از مقامات عراقی و به ویژه مسئولان اقلیم کردستان خواهان پیگیری فوری و سریع آزادی ایشان هستیم.
    غفوری افزود: هیئت اعزامی استان کرمانشاه که جمعی از مسئولان اقتصادی و بازرگانی و خدماتی استان را شامل می شد، با توافق طرفین به سلیمانیه رفته و دولت عراق و مسئولان کردستان مسئول تامین امنیت آنان هستند و باید پاسخگو باشند.
    استاندار کرمانشاه همچنین گفت: برای حفظ و تداوم همراهی و همکاری همه جانبه جمهوری اسلامی ایران و استانهای همجوار با منطقه کردستان عراق و توسعه آن مشاور اینجانب در سریعترین زمان ممکن باید آزاد شود و این حرکت غیر قانونی و غیر عرفی به شدت محکوم گردد.
    یکی از اعضای هیئت اقتصادی کرمانشاه که به دعوت استانداری سلیمانیه برای حل مشکلات و بررسی راهکارهای توسعه روابط تجاری و اقتصادی با کردستان عراق به سلیمانیه سفر کرده بود بامداد امروز توسط عوامل آمریکایی از هتل محل اقامتش ربوده و به محل نامعلومی برده شد.


    رامتین ::: جمعه 86/6/30::: ساعت 12:58 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    معاون اجرایی رئیس جمهور و معاون پارلمانی و حقوقی سازمان تربیت بدنی نامزد حضور در انتخابات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال شدند.

     علی سعیدلو معاون رئیس جمهور و رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در آخرین لحظات پایان مهلت ثبت نام انتخابات فدراسیون فوتبال برای عضویت در هیئت رئیسه این فدراسیون ثبت نام کرد.عبدالرضا ساور معاون پارلمانی و حقوقی سازمان تربیت بدنی نیز با حضور در اتاق 35 فدراسیون فوتبال برای حضور در انتخابات اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ثبت نام کرد.مجمع عمومی فدراسیون فوتبال جهت انتخاب رئیس فدراسیون و اعضای هیئت رئیسه روز 23 مهرماه سالجاری برگزار خواهد شد. 74 عضو مجمع باید تا روز یکشنبه کاندیداهای مورد نظر خود را بطور محرمانه به فدراسیون فوتبال معرفی کنند.



    رامتین ::: جمعه 86/6/30::: ساعت 12:57 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    ایران بازداشت عضو هیئت ایرانی توسط امریکایی‌ها را به شدت محکوم کرد
    جمهوری اسلامی ایران در اعتراض به بازداشت یک عضو هیئت ایرانی در عراق توسط نیروهای آمریکایی، ضمن تسلیم یادداشتی به وزارت امور خارجه عراق ،‌این اقدام را نشان دهنده استمرار سیاست های مداخله جویانه و آشوبگرانه اشغالگران آمریکایی در امور داخلی عراق و منطقه خواند


    رامتین ::: جمعه 86/6/30::: ساعت 12:56 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی شیرین فراز کرمانشاه گفت : کمک مربی آینده تیم شیرین فراز از کشور کرواسی خواهد بود.

    "فرمان کریمی" روز پنجشنبه  افزود: بعد از جدایی مربیان تیم شیرین فراز، تمرینات این تیم تنها زیر نظر "یسیچ" به عنوان سرمربی و "ستار همدانی" به عنوان دستیار وی دنبال می‌شود.

    وی گفت: با نظر سرمربی تیم، دستیار اول یسیچ نیز بزودی با انتخاب خود او از کشور کرواسی خواهد بود، به کرمانشاه می‌آید.

    کریمی افزود : کادر گذشته شامل "اصغر شرفی" ، "مرتضی کرمانی مقام" ، مربی بدنساز و مربی دروازه‌بانان تیم هیچ گونه هماهنگی و همکاری مثبت را با یسیچ نداشتند و ما مجبور به اتخاذ این تصمیم، تنها با گذشت پنج هفته از شروع لیگ برتر گرفتیم.

    وی در خصوص وضعیت "محمود فکری" نیز گفت: فکری از تیم اخراج نشده و تنها مدتی از تیم کنار است تا بتواند هرچه سریعتر به شرایط آرمانی و ایده‌آل خود برگردد.

    وی افزود: ما انتظارات زیادی از فکری داشته و داریم چرا که او در سال گذشته بسیار خوب برای استقلال بازی کرد و امیدوار هستیم که بتواند به دور از هرگونه حاشیه‌ای برای شیرین فراز هم یک مهره موثر باشد.

    کریمی گفت : وضعیت تیم برای بازی مقابل ملوان ایده‌آل است و این اولین بازی در تاریخ فوتبال استان کرمانشاه است که به همت اداره کل تربیت بدنی استان در زیر نور برگزار می‌شود.

    تیم فوتبال شیرین فراز در هفته ششم لیگ برتر ساعت ‪ ۲۰‬فردا ( جمعه) در استادیوم آزادی کرمانشاه میزبان تیم ملوان بندر انزلی خواهد بود.

    تیم فوتبال شیرین فراز کرمانشاه در پنج بازی قبلی خود موفق به کسب سه شکست، یک تساوی و یک پیروزی شده است.



    رامتین ::: پنج شنبه 86/6/29::: ساعت 12:45 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت:ضریب اشغال هتلها در سه ماهه تابستان سالجاری 70 درصد بوده است.

    اسد اله بیرانوند، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه  اظهار داشت: در سالجاری به توجه به سهمیه بندی بنزین که در آغاز فصل تابستان صورت گرفت، تا 20 روز اول شاهد کاهش ورود گردشگر بودیم اما با گذشت زمان این رکود از بین رفت و میزان مسافر و گردشگر ورودی به استان کرمانشاه به حالت اولیه بازگشت و معادل سال گذشته شاهد ورود گردشگر بوده ایم که پیک گردشگری استان کرمانشاه در سالجاری و با توجه به فصل تابستان در ماه شهریور بوده است.
    وی با اشاره به ماه مبارک رمضان اعلام کرد: کاهش سفر در این ماه کاملا طبیعی است و همه ساله این اتفاق می افتد.
    رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تصریح کرد: بیشترین حجم مسافر در ماه مبارک رمضان، مختص رانندگان و افرادی است که شغلشان سفر را ایجاب می کند که در این راستا، در مبادی ورودی شهر و مرکز استان بیشترین حجم مسافر را داریم.



    رامتین ::: چهارشنبه 86/6/28::: ساعت 11:54 عصر
    نظرات دیگران: نظر

     -

    رامتین ::: چهارشنبه 86/6/28::: ساعت 11:48 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    با سلام حضور همشهریان گرامی

    از منابع موثقی خبردار شدیم که جناب آقای تجری ( کاندیدای مجلس شورای اسلامی در منطقه قصرشیرین ، گیلانغرب و سرپل ذهاب ) به تازگی حدود 300 سیصد هکتار زمین کشاورزی بکر را در منطقه دشت ذهاب خریداری کرده اند ، همچنین قبل از این هم صاحب چندین معدن قیر طبیعی در منطقه گیلانغرب بوده اند . ما که بخیل نیستیم اما سئوال اینجاست که این تغییرات و جهش های ناگهانی را که در علم پزشکی به آن موتاسیون هم می گویند بعضی ها چطور انجام می دهند . ( شاید با مواد نیروزا که به آن دوپینگ میگویند ) .

     کدام کارمند برجسته ای حتی در بهترین ادارات این استان تاکنون توانسته اینچنین جهش های ناگهانی انجام دهد  ، آیا اینگونه افراد میتوانند با اینهمه ابهام در گذشته تا حال وکیل مردم رنجکشیده و مستضعف منطقه محروم خطه مرزی غرب کشور باشند .

    البته مال و منال در انتخابات به یک درد می خورد و آنهم این است که برنده شدن در انتخابات برای بعضیها جهت جلب آرا خرج و مخارج دارد .

                 با تشکر از صرف وقت گرانبهایتان ( یک شهروند با شهامت گیلانغربی )



    رامتین ::: چهارشنبه 86/6/28::: ساعت 11:25 عصر
    نظرات دیگران: نظر


     گروه تروریستی طالبان در جدیدترین شیوه‌های ترور و کشتار، اخیراً به نوعی از گوشی های تلفن همراه با قابلیت انفجار روی آورده که به دلیل استفاده روزمره مردم از این وسیله، بسیار خطرناک است و می‌تواند جان فرد استفاده کننده و کسانی را که در اطراف وی هستند را به خطر بیندازد.

     طالبان اقدام به توزیع این سلاح خطرناک در مقادیر بسیار زیاد در بازارهای پاکستان کرده است و احتمال آن می‌رود که از طریق مرزهای افغانستان و پاکستان ، این نوع گوشی همراه به ایران نیز وارد شود.

    طرز کار این سلاح انفجاری نیز به این گونه است که پس از روشن شدن گوشی تلفن همراه و در حین استفاده، منفجر می‌شود .

    گروهک طالبان از این گوشی‌ها برای اقدامات خرابکارانه و تروریستی بهره می‌برد.



    رامتین ::: چهارشنبه 86/6/28::: ساعت 2:32 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه در این جلسه پس از قرائت چند نامه و مطرح شدن چند موضوع و بعد از اتلاف بخش زیادی از وقت جلسه شورای شهر مشخص شد بررسی این نامه‌ها و مسائل مطرح شده در حیطه اختیارات شورای شهر کرمانشاه نیست.
    با توجه به تکرار چنین مواردی در جلسات قبلی شورا با پیشنهاد تعدادی از اعضاء و موافقت اکثریت حضور یک نفر کارشناس حقوقی در شورای شهر کرمانشاه تصویب شد.
    براساس همین گزارش این کارشناس موظف خواهد بود تمامی نامه‌ها و دستور کار جلسات شورای شهر را قبل از مطرح شدن در جلسه مطالعه و از نظر اینکه در حیطه تصمیم گیری شوراست یا خیر را بررسی کارشناسی کند و اگر مطابق قوانین حقوقی مربوط به شورا شد آن‌ها را در دستور کار جلسات قرار دهد.
    در این جلسه همچنین مصوبه احداث خانه مهر در پارک لاله کرمانشاه که قبلاً 300 متر مصوب شده بود به 600 متر مربع افزایش یافت.


    رامتین ::: چهارشنبه 86/6/28::: ساعت 2:17 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    <      1   2   3      >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 16
    بازدید دیروز: 16
    کل بازدید :276731

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    تابستان 1386 - کرمانشاه

    >>لینک دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<