سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدکاران، جز با همانندان خود، دوستی نمی کنند . [امام علی علیه السلام]
تابستان 1386 - کرمانشاه
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • معاون عملیات نیروی هوایی ارتش با تاکید بر عدم توانایی رژیم صهیونیستی در حمله هوایی به ایران اعلام کرد: ما نیز طرحی را تهیه کرده‌ایم که در صورت حماقت احتمالی این رژیم، بمب افکن‌های ایران بتوانند حمله متقابلی را به خاک اسرائیل انجام دهند.

    امیر خلبان محمد علوی معاون عملیات نیروی هوایی ارتش که با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس گفت و گو می‌کرد، در ارتباط با دستاوردهای ایران در بخش هوایی گفت: با اعتقاد کامل این نکته را اعلام می‌کنم که عدم واگذاری تجهیزات جدید هوایی و دفاعی، نعمت بزرگی بود تا به فکر ارتقای توان رزم خود در عرصه‌های مختلف باشیم.
    وی اضافه کرد: ایران با سرعت بسیار زیادی در زمینه دستیابی به تکنولوژی‌های جدید دفاعی پیشرفت‌های بزرگی داشته و موفقیت‌های صنعت هوایی ما در این بخش متنوع و گسترده است. هم اکنون انواع موشک‌های دوربرد، هواپیماهای شکاری، مهمات هوشمند، بمب‌های پرنده و هوشمند و انواع مهمات‌های حرارتی و تلویزیونی به دست متخصصان دفاعی کشور در حجم انبوه تولید می‌شود.
    معاون عملیات نیروی هوایی ارتش که خود نیز از اولین گروه دانش‌آموختگان خلبانی در داخل کشور است، خاطرنشان کرد: یکی از مزیت‌های مهم کشورمان آن است که نیروی هوایی ارتش، همه خلبانهای خود را در داخل کشور آموزش می‌دهد و حتی به قابلیتی رسیده‌ایم که می توانیم دانشجویان خلبانی کشورهای دیگر را نیز در کشور آموزش دهیم و همین آموزش نیروها در داخل کشور موجب به‌روز بودن و توانمندی بالا در اجرای انواع تکنیک‌های آموزشی خلبانان نظامی است.
    علوی با بیان اینکه متخصصان دفاعی کشورمان با تلفیق کردن سیستم‌های غربی و شرقی، اکنون به عنوان مثال موشک‌های شرقی را روی تجهیزات غربی و بالعکس نصب کرده‌اند، بومی سازی بسیاری از سیستم‌های مورد نیاز را از جمله دیگر دستاوردهای صنایع دفاعی دانست و افزود: موضوعات دیگری مثل اورهال هواپیماهای شکاری و دیگر هواپیماها نیز با تلاش متخصصان داخلی و بدون کمک‌های خارجی انجام می‌شود که در جای خود موفقیت بزرگی است.
    به گفته معاون فرمانده نیروی هوایی ارتش، برخی تمرین‌ها و عملیات های پیچیده همچون بمباران شبانه و تیر اندازی هوا به هوا که بعد از خروج مستشاران خارجی از ایران، مدتی تعطیل شده بود، با خلاقیت مربیان و خلبانان ایرانی دوباره و با توجه به توانمندی‌های بومی به صورت مداوم انجام می‌شود.
    این مقام عالی‌رتبه نیروی هوایی ارتش در پاسخ به سوال فارس پیرامون امکان ورود مخفیانه هواپیماهای بیگانه به کشورمان گفت: چینش رادارها و پدافند هوایی کشور نوع خاصی است که ضمن بالا بردن بنیه دفاعی کشور، اکثر نقاط کور نیز پوشیده شده و تمام اشیاء پرنده از سطح زمین تا ارتفاع بسیار بالا در کنترل ماست. همچنین طرح‌های پدافند هوایی ما از تنوع و تاکتیک‌های خاصی برخوردار است که ما را در شرایط ممتازی قرار می‌دهد.



    رامتین ::: چهارشنبه 86/6/28::: ساعت 2:16 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بر عدم افزایش شهریه کلیه دوره های شهریه ای کشور تاکید کرد.

    دکتر محمد مهدی زاهدی با بیان این مطلب افزود : هیچ گونه افزایش شهریه ای نه تنها برای دانشگاه آزاد، بلکه برای سایر دوره های شهریه ای وزارت علوم مصوب نشده است.

    وی تاکید کرد : شهریه دانشگاههای غیرانتفاعی، پیام نور، علمی کاربردی و شبانه (نوبت دوم) هیچ افزایشی در سال جاری نداشته است.

    وزیر علوم در گفتگو با مهر تصریح کرد : اگر واحد دانشگاهی شهریه ای مازاد بر شهریه های مصوب سال گذشته از دانشجویان اخذ کرده است باید مبلغ مازاد دریافتی را به دانشجو مسترد کند زیرا دریافت شهریه مازاد خلاف قانون است.



    رامتین ::: چهارشنبه 86/6/28::: ساعت 2:7 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    جولیان برگر سردبیر اخبار دیپلماتیک روزنامه گاردین و آنجلیک کریسافیس خبرنگار این روزنامه در پاریس، به اظهارات روز دوشنبه محمد البرادعی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی پرداخته اند که در مورد بالاگرفتن احتمال جنگ با ایران هشدار داده بود و در این مقاله به بررسی چالشهای پیش روی آقای البرادعی پرداخته اند.گاردین برای این مقاله از این عنوان خبری استفاده کرده است :"سازمان ملل متحد اعلام کرده جریان متمایل به جنگ با ایران به تدریج از کنترل خارج می شود."نگرانی های محمد البرادعیگاردین در این مقاله ابتدا از قول یک مقام رسمی در سازمان ملل متحد می نویسد محمد البرادعی دلیلی استراتژیک برای تبلیغ علیه جنگ دارد.



    رامتین ::: چهارشنبه 86/6/28::: ساعت 2:2 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    سرلشگر صفوی:

    حمله احتمالی به ایران در کوتاهترین زمان ممکن سرکوب خواهد شد

    خبرگزاری فارس: فرمانده سابق کل سپاه تاکید کرد: دشمنان بدانند اگر بخواهند به ایران حمله نظامی کنند در کوتاهترین زمان ممکن سرکوب خواهند شد.

    به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی نیروی مقاومت بسیج، در مراسم تجلیل از خدمات 10 ساله سردار سرلشگر رحیم صفوی که امروز سه‌شنبه در سالن پنجم آذر ستاد نیروی مقاومت بسیج برگزار شد، علی محمدی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بسیج از سردار صفوی به عنوان یادگار دوران دفاع مقدس و رزمندگان و شهیدان یاد و از خدمات ارزنده وی در دوران 10 سال فرماندهی سپاه تقدیر و قدردانی کرد.
    مجید میراحمدی جانشین فرمانده نیروی مقاومت بسیج نیز در این مراسم گفت: سردار صفوی با داشتن خصوصیات یک فرمانده خوب و شجاع، توانست دوران درخشانی را در یک مسیر فرماندهی از خود به جای بگذارد و همواره سعی می‌کرد پاسداران در راه دینمداری و تقوی گام بردارند.
    وی در ادامه با اشاره به اطاعت‌پذیری و ولایت‌مداری فرمانده سابق سپاه پاسداران تصریح کرد: سردار صفوی همواره سپاه را در خط ولایت و رهبری ثابت قدم نگه داشت و نگذاشت تا افکار التقاطی وارد سپاه شود.
    جانشین فرمانده نیروی مقاومت بسیج افزود: سرلشگر صفوی یک فرمانده قرارگاه نبود که در اتاق جنگ نشسته و فرماندهی کند بلکه در سخت‌ترین شرایط جبهه‌ها در خط مقدم حضور داشت و با عزمی راسخ همواره با مشکلات جبهه کنار می‌آمد.
    میراحمدی یادآور شد: وی همواره به مشکلات پاسداران و رسیدگی به وضعیت معیشتی آنها اهتمام جدی داشت و خود را شریک سختی‌ها و ناملایمات پاسداران می‌دانست.
    وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سردار صفوی رشد و بالندگی نیروی مقاومت بسیج را موهون حمایتهای و پشتیبانی‌های وی دانست.
    در ادامه نیز سرلشگر صفوی گفت: از اینکه این کلمات را در خصوص بنده عنوان کردند به خداوند پناه می‌برم و از ایزد منان می‌خواهم که مرا یاری کند که در مسیر بندگی‌ گام برداشته و خود را یک پاسدار کوچک می‌دانم.
    وی افزود: خداوند برای نظام هستی یک برنامه دارد و برای کشور ایران و سپاه پاسداران نیز برنامه و طرح دارد، مهم این است که خودمان را در راستای خواست الهی قرار دهیم.
    دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور مرتبط با نیروهای مسلح اظهار داشت: ما باید از امیر مومنان بندگی و عبد بودن را یاد بگیریم چرا که علی (ع) با اینکه حاکم و رهبر جامعه بود، برای یتیمان و نیازمندان نان و خرما می‌برد و همواره دغدغه مسلمین را داشت.
    صفوی با اشاره به حقیقت جنگ افزود: روزهای جنگ خیلی روزهای سختی بود و باید حماسه دوران دفاع مقدس را هر چه بیشتر بیان کرد تا واقعیات جنگ برای مردم بازگو شود.
    وی با اشاره به پیشرفت ده ساله سپاه گفت: فرماندهی در سپاه، فرماندهی جمعی است و موفقیت ده ساله سپاه، در سایه تلاش تمام نیروهای سپاه و بسیج بوده است. سپاه رشد خود را مدیون زحمات تک تک پاسداران و بسیجیان است.
    دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور مرتبط با نیروهای مسلح در خصوص گسترش بسیج گفت: برای تحقق ارتش 20 میلیونی راه دشوار و درازی را در پیش داریم و هنوز شعار تا سپاه بسیج نشود این بسیج، بسیج نشود» تحقق پیدا نکرده است.
    سردار صفوی یادآور شد: بسیج ظرفیت بسیار بالایی در جذب نیرو دارد و باید با برنامه‌ریزی بتواند در صنوف مختلف وارد شده و نخبگان را شناسایی کند که بسیج در حال حاضر توانسته با حضور در صحنه‌های مختلف کشور از جمله بهداشتی، سازندگی، علمی، فرهنگی و نظامی، یک قدرت تاثیرگذار باشد و دشمنان از نام بسیج هراس دارند.
    وی با بیان اینکه درحال حاضر بسیج در عرصه سازندگی کشور با قدرت و قوت وارد شده و با همت جوانان توانسته خدمات بزرگی انجام دهد، اضافه کرد: بسیج یعنی یک ملت معتقد به ولایت و رهبری، بسیج یعنی یک نیروی چند جانبه که هر جا در کشور به بسیج نیاز باشد وارد عمل شود.
    فرمانده سابق کل سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط سیاسی منطقه و حضور اشغالگران در منطقه گفت: منفور بودن آمریکا در بین کشورهای مسلمان و جهان یک واقعیت است که نشات گرفته از عملکرد بد و نامناسب آمریکایی‌ها در سراسر جهان می‌باشد. در حال حاضر آمریکا در کشور عراق در یک بن بست بزرگی گرفتار شده و نمی‌تواند خود را به راحتی از این مشکل نجات دهد.
    مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند اگر بخواهند به ایران حمله نظامی کنند با نیروهای مسلح قوی و قدرتمند و بخصوص بسیج روبرو بوده و در کوتاهترین زمان ممکن سرکوب خواهند شد.
    در پایان این مراسم با تقدیم لوح سپاس به سردار سرلشکر رحیم صفوی از سوی مسئولین نیروی مقاومت بسیج از زحمات و تلاش‌های این فرمانده بسیج تقدیر و تشکر به عمل آمد.



    رامتین ::: سه شنبه 86/6/27::: ساعت 8:35 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    <      1   2   3      

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 12
    بازدید دیروز: 16
    کل بازدید :276727

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    تابستان 1386 - کرمانشاه

    >>لینک دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<