سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون خشمناک شوم ، کى خشم خود را فرو نشانم ؟ آنگاه که انتقام گرفتن نتوانم ، تا مرا گویند اگر شکیبا باشى بهتر یا آنگاه که توانم تا مرا گویند اگر ببخشایى نیکوتر . [نهج البلاغه]
پاییز 1386 - کرمانشاه
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  •  

    DSC00445.JPG

    جلسه ستاد تحول اداری استان به ریاست معاون پشتیبانی و توسعه منابع نیروی انسانی استانداری و با حضور اعضاء جلسه در روز سه شنبه مورخ هشتم آبانماه سالجاری در محل استانداری برگزار شد .

     محمدرضا معصومی در این جلسه گفت :‌دستگاههای خدمت رسان باید تلاش نمایند تا زمینه ها و بسترهای هرچه بهتر و بیشتر خدمت رسانی به مردم با اجرای برنامه های الکترونیکی افزایش پیدا کند.

    وی از ساماندهی و جمع آوری اطلاعات مربوط به دستگاههای خدمات رسان دراستان خبرداد و گفت : ‌بزودی سایت پرتال استانداری درخصوص ساماندهی و جمع آوری اطلاعات مربوط به دستگاههای خدمات رسان در استانداری راه اندازی می شود که این پرتال توانایی آن را دارد که خدمات هرکدام از دستگاهها را بصورت جداگانه معین و مشخص نماید .

    وی همچنین با بیان اینکه به منظور تسریع دراجرای برنامه های الکترونیکی مدیرکل دفتر IT استانداری انتخاب شده گفت : دکتر سیدوهاب الدین مکی به عنوان مدیرکل این دفتر انتخاب شده که امیدواریم با هماهنگی و همکاری بین دفاتر تحول اداری و IT روند اجرای برنامه های الکترونیکی در استان هرچه بهتر دنبال شود.

    در ادامه این جلسه مدیر بانک صادرات استان و مدیرکل ثبت و اسناد استان گزارشی درخصوص انتقال وجه از طریق سایت اینترنتی بانک صادرات ، ورود به بانکداری الکترونیکی و تهیه بانک جامع اطلاعات املاک گزارش و توضیحاتی ارائه کردند .

    مدیرکل ثبت و اسناد استان در این جلسه گفت :‌استان کرمانشاه اولین استانی است که در حال تدوین و تهیه بانک اطلاعاتی درخصوص ویژگیهای مربوط به نقل و انتقالات و سند ملکی می باشد .  

    وی اظهار داشت : در راستای این مهم بانکها باید پیشرو باشند زیرا این موضوع سبب کاهش مراجعات مردمی که در نهایت  تسریع در امور ، کارها و کاهش ترافیک را به دنبال دارد ، منجر خواهد شد .

    در ادامه جلسه نیز موافقت با واگذاری ساختمان اداری آموزش و پرورش به دانشگاه پیام نور از مصوبات این جلسه بود .



    رامتین ::: چهارشنبه 86/8/9::: ساعت 7:0 عصر
    نظرات دیگران: نظر

     

    DSC00403.JPG

    DSC00406.JPG



    رامتین ::: چهارشنبه 86/8/9::: ساعت 7:0 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    دکتر محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور یکشنبه شب در جلسه مشترک هیئت دولت و استانداران تصریح کرد : به زودی نامه ای محرمانه به استانداران ارسال می شود که در آن اسامی تعدادی از مدیران دستگاه های گوناگون که ضعیف و بی تفاوت بوده اند اعلام شده و استانداران به محض اینکه این اسامی را دریافت کردند باید آنها را برکنار کنند. رئیس جمهور در این نشست اظهار داشت: دولت در دور دوم سفرهای استانی به عمق استانها می رود و وزرا هم در شهرستانها حضور می یابند و با اختیار کامل مصوبات را پیگیری و تصمیم گیری می کنند. وی با اشاره به اینکه در دور دوم سفرهای استانی، هر وزیری به هر شهرستانی که می رود، درجلسات تخصصی شرکت کرده و با مسوولان محلی ملاقات خواهد کرد، گفت: در این سفرها دستور وزیر دستور و مصوبه دولت، شورای عالی برنامه ریزی و مدیریت اقتصادی و شخص رئیس جمهور تلقی می گردد تا همانجا کارها انجام شود. رئیس قوه مجریه افزود: در واقع براساس اصل یکصد و بیست و هفتم قانون اساسی، نمایندگان ویژه ای از طرف رئیس جمهور و با تصویب دولت جهت مأموریت خاص تعیین می شوند و تصمیم آنها هم در حکم تصمیم دولت و شخص رییس جمهور و به تبع آن شوراهای پایین دستی خواهد بود.

    رئیس جمهور همچنین به یکی از ناهنجاری ها اشاره کرد و گفت: بعضی افراد هستند که پول های کلان از دولت می گیرند ولی سیاستهای اعلامی و اعمالی آنها درست نقطه مقابل سیاستهای دولت و قوانین مصوب کشور قرار دارد. کدام قانون چنین حقی به آنها داده است؛ قانون اساسی و قوانین مصوب ما چنین اجازه ای نمی دهد و بحمدالله این دولت اجازه نخواهد داد افرادی که اختیاراتی از سوی مردم وبرای خدمت به کشور به آنها تفویض شده است، در اختیار عده ای قرار دهند که در خلاف جهت حرکت دولت حرکت کنند و از رییس جمهور و دولت هم طلبکار باشند. امیدوارم مجلس محترم به ابعاد تحول در بودجه نویسی کشور توجه دقیق کرده و اجازه ندهد فشار بعضی باندها این کار بزرگ را مخدوش کند.

    احمدی نژاد در ادامه خطاب به استانداران گفت: مردم برای ما نامه هایی فرستاده یا درخواست هایی داده اند که در مرکز روی آنها کار شده است و آنها را برای دستگاه های مختلف هم فرستاده اند. حدود 5 ماه از سفر دولت به آخرین استان می گذرد و گروه هایی برای پیگیری این نامه ها اعزام شده اند. بعضی از دستگاه های استانی در ارتباط با پیگیری این نامه ها عملکرد خوبی داشته اند و برخی دستگاه های دیگر نیز ضعیف یا بد عمل کرده اند. به زودی نامه ای به استانداران ارسال می شود که در آن اسامی تعدادی از مدیران دستگاه های گوناگون از سطح شهرستان تا استان که باید مورد تشویق قرار گیرند، ذکر شده است و شما می توانید اسم آنها را اعلام کرده و هدایایی هم به آنها بدهید. وی افزود: فهرست گروهی هم که ضعیف بوده اند، برای استانداران ارسال می شود که باید تذکر داده شود. ما اسم این افراد را این دفعه به صورت محرمانه می فرستیم. یک گروه محدود هم هستند که بی تفاوت بوده اند؛ به محض اینکه اسامی این افراد به دست شما رسید باید آنها را برکنار کنید. ما این اسامی را هم محرمانه می فرستیم ولی استانداران باید اقدام کنند.

    رئیس جمهور همچنین به میثاق خدمت گذاری کارگزاران دولت نهم به مردم اشاره کرد و یادآور شد: چه کسی گفته که مسوولان بی تفاوت و ناکارآمد باید تا آخر در سمت های خود باقی باشند؛ اینها حقوق مردم را پایمال کرده و به آنها دهن کجی می کنند، پس بهتر آن است که از مسوولیت کنار روند.

    احمدی نژاد تاکید کرد: تجربه نشان داده هر مدیری که برای رضای خدا و عموم مردم کار کند و به منافع مردم توجه داشته باشد، موفق است.

    رئیس جمهور همچنین در ادامه از استانداران خواست استقلال کاری خود را حفظ کنند و تحت تاثیر فشارها قرار نگیرند.

    وی در پایان خاطر نشان کرد: تحول در سازمان مدیریت و برنامه ریزی و شوراها جزء تحولات بزرگ در کشور محسوب می شود و در واقع این اقدامات جراحی هایی است که باید در سیستم مدیریت کشور اتفاق می افتاد تا زمینه برای جهش و توسعه پایدار ایجاد شود.
     



    رامتین ::: دوشنبه 86/8/7::: ساعت 6:29 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    عضو شورای شهر کرمانشاه با بیان اینکه شهردار باید سختی ها و مشکلات بسیاری را تحمل کند و مهندس رضایی(شهردار منتخب) علی رغم داشتن تخصص لازم این توان راندارد، گفت: معتقدم اگر شهردار منتخب تایید صلاحیت بشود، پس از دو ماه یا استیضاح می شود و یا خودش از این سمت  کناره گیری می کند.ادامه مطلب...

    رامتین ::: دوشنبه 86/8/7::: ساعت 6:26 عصر

    شهرستان‏های استان تهران تحت نظر سه فرمانداری کل زیر نظر استاندار تهران قرار می‏گیرد. با توجه به شرایط تهران بزرگ و شهرستان‏های استان تهران، طرحی از سوی استانداری به وزارت کشور ارسال گردیده است که براساس آن شهرستان‏های استان تهران، تحت پوشش سه فرمانداری کل قرار می‏گیرد.

    بر اساس این گزارش؛
    - فرمانداری کل غرب تهران به مرکزیت شهرستان کرج و کلیه شهرستان‏های غرب تهران
    - فرمانداری کل جنوب شرق استان تهران، به مرکزیت شهرستان ورامین با ارتقای بخش‏های قرچک و پیشوا به شهرستان به همراه پاکدشت،
    و فرمانداری کل شرق تهران به مرکزیت دماوند شکل می گیرد.
    برخی اخبار رسیده از استانداری تهران و وزارت کشور احتمال الحاق شهرستان ورامین به استان سمنان و نیز الحاق دماوند و فیروزکوه به استان مازندران را نیز محتمل کرده است.

    چندی پیش خبرنگاران از وجود طرحی جهت ارتقاء استانداری تهران خبر داده بود که بر اساس آن، استاندار تهران علاوه بر این سمت، معاون رئیس جمهور نیز خواهد بود و در جلسات هیات دولت شرکت خواهد کرد.



    رامتین ::: یکشنبه 86/8/6::: ساعت 10:52 عصر

    وزیر امور خارجه آمریکا اظهار داشت: آمریکا و شرکایش به اعمال راهکار دیپلماتیک درمورد ایران به طور کامل پایبند هستند و اگر دولت ایران به تعهدات بین المللی مبنی بر تعلیق غنی سازی اتمی و بازنگری فعالیت هایش عمل کند، من به دیگر همکاران انگلیسی، فرانسوی، روسی، چینی و آلمانی خود می پیوندم و با همتایان ایرانیم در هر کجا و در هر زمان ملاقات خواهم کرد.ادامه مطلب...

    رامتین ::: یکشنبه 86/8/6::: ساعت 10:51 عصر

     
    ژنرال آمریکایی: امپراتوری ایران را تهدید نظامی نکنید
    وی افزود: شما حتی اگر بروید و از یک جوان دانشجو در ایران سئوال کنید که آیا این کشور باید یک قدرت هسته ای شود یا خیر، احتمالا جواب وی مثبت است تا امپراتوری ایران دوباره عزت خود را بازیابد.


    رامتین ::: یکشنبه 86/8/6::: ساعت 10:49 عصر

    حجت الاسلام پورمحمدی در گردهمایی استانداران با بیان اینکه احساس فقر یک بحث جدی‌ است، گفت: با تنظیم صحیح مطالبات، فعالیت‌ها، منابع و مخارج و استفاده مناسب از آنها باید رفاه و توسعه بیشتر مردم در جامعه شکل بگیرد.

     حجت الاسلام مصطفی پور محمدی وزیر کشور صبح امروز در گردهمایی استانداران سراسر کشور با بیان این مطلب اظهار داشت: ارکان اصلی در حوزه مدیریتی واجتماعی، تنظیم مناسبات اجتماعی و اقتصادی با تکیه بر رفاه مردم و انجام صحیح وظایف حوزه مدیریتی است.

    وی افزود: باید مسامحه در نظام برنامه ریزی را کنار گذاشت و نظمی را در جامعه حاکم کرد که با توجه به بودجه بندی کشور با مطالعه و تعامل دقیق بتوانیم، استفاده بهینه از منابع و رفاه مردم در جامعه را تقویت کنیم .ادامه مطلب...

    رامتین ::: یکشنبه 86/8/6::: ساعت 10:48 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    رئیس کل بانک مرکزی، اکبر کمیجانی معاون اقتصادی خود را تغییر داد.

     طهماسب مظاهری رئیس کل بانک مرکزی در حکمی رامین پاشایی فام را به سمت معاون اقتصادی این بانک منصوب کرد.

    پاشایی فام پیش از این عضو هیئت مدیره بانک ملی و مدیرکل اسبق بازرگانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی سابق بود.

    معاونت امور اقتصادی بانک مرکزی یکی از مهم ترین معاونت های این بانک است که آمارهای کلان اقتصادی همچون تورم در این معاونت تهیه می شود.

    اکبر کمیجانی جزو معدود مسئولان بانک مرکزی بود که طی سال های اخیر هیچگاه تسلیم تصمیمات غیر علمی و کارشناسی نمی شد به طوری که همواره نظر خود را درباره مهیا نبودن شرایط اقتصادی کشور برای کاهش نرخ سود بانکی اعلام کرده بود.

    کمیجانی حتی در جدیدترین اظهارنظر خود به دولت توصیه کرده بود ملاحظات تورمی را جهت گیری کلی بودجه 87 قرار دهد. در همین حال، رئیس کل بانک مرکزی در حکم دیگری، کمیجانی را به سمت مشاور عالی خود در این بانک منصوب کرد.

    گزارش مهر حاکی از آن است که به زودی مجرد معاون ارزی بانک مرکزی نیز تغییر خواهد کرد.

    گفتنی است، چهارشنبه هفته گذشته نیز با تغییر محمدجواد وهاجی ، حسین قضاوی به عنوان قائم مقام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.



    رامتین ::: یکشنبه 86/8/6::: ساعت 10:47 عصر
    نظرات دیگران: نظر

     

    DSC00392.JPG

     

     

    طی حکمی از سوی استاندار کرمانشاه ، بخشدار ماهیدشت منصوب شد .

    به گزارش روابط عمومی استانداری در این حکم آقای اردشیر شهریاری به عنوان بخشدار منصوب شده است .

    گفتنی است مراسم تودیع و معارفه بخشداران سابق و جدید ماهیدشت فردا هفتم آبانماه در محل بخشداری با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات و فرماندار کرمانشاه برگزار خواهد شد .

    شایان ذکر است پیش از این آقای امیر مرادی تصدی بخشداری ماهیدشت را بر عهده داشت



    رامتین ::: یکشنبه 86/8/6::: ساعت 10:46 عصر
    نظرات دیگران: نظر

       1   2   3   4   5   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 7
    بازدید دیروز: 5
    کل بازدید :276576

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    پاییز 1386 - کرمانشاه

    >>لینک دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<