سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با هر آدمى دو فرشته است که او را مى‏پایند و چون قدر الهى رسد بدان واگذارش نمایند ، و مدت زندگانى که براى انسان است چون سپرى وى را نگهبان است . [نهج البلاغه]
نوع خدمتهای هرکدام از دستگاههای خدمت رسان بزودی مشخص می شود / - کرمانشاه
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  •  

    DSC00445.JPG

    جلسه ستاد تحول اداری استان به ریاست معاون پشتیبانی و توسعه منابع نیروی انسانی استانداری و با حضور اعضاء جلسه در روز سه شنبه مورخ هشتم آبانماه سالجاری در محل استانداری برگزار شد .

     محمدرضا معصومی در این جلسه گفت :‌دستگاههای خدمت رسان باید تلاش نمایند تا زمینه ها و بسترهای هرچه بهتر و بیشتر خدمت رسانی به مردم با اجرای برنامه های الکترونیکی افزایش پیدا کند.

    وی از ساماندهی و جمع آوری اطلاعات مربوط به دستگاههای خدمات رسان دراستان خبرداد و گفت : ‌بزودی سایت پرتال استانداری درخصوص ساماندهی و جمع آوری اطلاعات مربوط به دستگاههای خدمات رسان در استانداری راه اندازی می شود که این پرتال توانایی آن را دارد که خدمات هرکدام از دستگاهها را بصورت جداگانه معین و مشخص نماید .

    وی همچنین با بیان اینکه به منظور تسریع دراجرای برنامه های الکترونیکی مدیرکل دفتر IT استانداری انتخاب شده گفت : دکتر سیدوهاب الدین مکی به عنوان مدیرکل این دفتر انتخاب شده که امیدواریم با هماهنگی و همکاری بین دفاتر تحول اداری و IT روند اجرای برنامه های الکترونیکی در استان هرچه بهتر دنبال شود.

    در ادامه این جلسه مدیر بانک صادرات استان و مدیرکل ثبت و اسناد استان گزارشی درخصوص انتقال وجه از طریق سایت اینترنتی بانک صادرات ، ورود به بانکداری الکترونیکی و تهیه بانک جامع اطلاعات املاک گزارش و توضیحاتی ارائه کردند .

    مدیرکل ثبت و اسناد استان در این جلسه گفت :‌استان کرمانشاه اولین استانی است که در حال تدوین و تهیه بانک اطلاعاتی درخصوص ویژگیهای مربوط به نقل و انتقالات و سند ملکی می باشد .  

    وی اظهار داشت : در راستای این مهم بانکها باید پیشرو باشند زیرا این موضوع سبب کاهش مراجعات مردمی که در نهایت  تسریع در امور ، کارها و کاهش ترافیک را به دنبال دارد ، منجر خواهد شد .

    در ادامه جلسه نیز موافقت با واگذاری ساختمان اداری آموزش و پرورش به دانشگاه پیام نور از مصوبات این جلسه بود .



    رامتین ::: چهارشنبه 86/8/9::: ساعت 7:0 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 14
    بازدید دیروز: 3
    کل بازدید :276696

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    نوع خدمتهای هرکدام از دستگاههای خدمت رسان بزودی مشخص می شود / - کرمانشاه

    >>لینک دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<