سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش برای آنکه بدان عمل می کند، مایه رشد است . [امام علی علیه السلام]
پاییز 1386 - کرمانشاه
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • 14507_2761_6.jpgDSC00021.JPG

    DSC09989.JPG



    رامتین ::: پنج شنبه 86/7/19::: ساعت 6:11 عصر
    نظرات دیگران: نظر



    رامتین ::: پنج شنبه 86/7/19::: ساعت 12:53 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    یک عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه زمان فعلی را برای تغییر استاندار استان مناسب ندانست.ادامه مطلب...

    رامتین ::: پنج شنبه 86/7/19::: ساعت 12:44 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    استاندار کرمانشاه گفت: هیات دولت بزودی "سپهر" را به عنوان استاندار جدید این استان معرفی خواهد کرد.

    " مجید غفوری " روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: قرار است اینجانب نیز به عنوان معاون وزیر مسکن و شهرسازی و رییس سازمان مسکن کشور در خدمت نظام و انقلاب باشم. وی گفت: با توجه به سوابقی که بنده در مسکن و شهرسازی داشتم با پیشنهاد سعیدی کیا و موافقت رییس جمهوری به وزارت مسکن و شهرسازی انتقال پیدا کردم. بحث جابجایی استاندار کرمانشاه از ماهها قبل در محافل سیاسی و رسانه‌ای استان مطرح بود، برخی از گروه‌ها این جابجایی را به مسایل سیاسی ربط می‌دهند در حالی که غفوری بارها این مسئله را تکذیب کرده است. مجید غفوری همزمان با شروع دولت نهم به عنوان اولین استاندار بومی استان کرمانشاه بعد از انقلاب اسلامی فعالیت خود را در این استان مرزی آغاز کرد. گفته می‌شود "محمدحسین سپهر" نیز ار نیروهای بومی استان کرمانشاه است که هم‌اکنون در تهران مشغول به خدمت است.




    رامتین ::: پنج شنبه 86/7/19::: ساعت 12:38 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    قایم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی شیرین فراز کرمانشاه گفت: با تدابیری که اندیشیده‌ایم تیمهای سایپا، پرسپولیس و سپاهان را شکست خواهیم داد. ادامه مطلب...

    رامتین ::: پنج شنبه 86/7/19::: ساعت 12:36 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    طبق نتایج یک نظرسنجی که توسط "مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران"، ایسپا، انجام شده، 52 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی، عملکرد دولت محمود احمدی نژاد را ناموفق ارزیابی کرده اند. ابراهیم حاجیانی، رئیس مرکز افکارسنجی دانشجویان که موسسه ای وابسته به جهاد دانشگاهی ایران است، روز سه شنبه 17 مهر نتایج این نظرسنجی سراسری را در اختیار نمایندگانی از احزاب سیاسی فعال در داخل ایران قرار داد.وی گفت این نظرسنجی با توجه به نزدی ک شدن به انتخابات مجلس هشتم و برای بررسی اوضاع سیاسی اجتماعی ایران اجرا شده است.به گفته آقای حاجیانی، طبق یافته های این نظرسنجی، ارزیابی پاسخگویان از عملکرد دولت نهم (دولت محمود احمدی نژاد) در حفظ ارزش‌ های اسلامی و سیاست خارجی مثبت، اما در مورد عدالت اجتماعی، کنترل و مهار تورم، حفظ آزادی های عمومی و در مجموع در تحقق وعده های انتخاباتی منفی بوده است.

    رامتین ::: پنج شنبه 86/7/19::: ساعت 12:34 صبح
    نظرات دیگران: نظر


    مدیران دستگاه های اجرایی استان از قدرت چانه زنی نمایندگان استفاده نمی کنند

    نماینده مر دم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، گفت: متاسفانه اکثر مدیران دستگاه های اجرایی استان از قدرت چانه زنی نمایندگان در جهت گرفتن اعتبارات بیشتر برای پروژه هایشان استفاده نمی کنند.

    دکتر جهانبخش امینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اظهارداشت: آنچه مسلم است اینکه در کشور ما رایزنی و چانه زنی در توزیع اعتبارات نقش دارد، لذا مدیران دستگاه های اجرایی باید از قدرت چانه زنی نمایندگان استان دراین خصوص استفاده کنند که متاسفانه این مساله کمتر دیده می شود.ادامه مطلب...

    رامتین ::: سه شنبه 86/7/17::: ساعت 8:37 عصر


    سردار سپهر در اولین جلسه هیات دولت به عنوان استاندار جدید کرمانشاه معرفی خواهد شدرییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه از تغییر استاندار این استان و انتصاب سردار سپهر به عنوان استاندار جدید آن خبر داد.

     

    سید حشمت ا... جاسمی اجاق در گفتگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، گفت: در تماسی که موسوی معاون پارلمانی رییس جمهور با وی داشته خبر از تغییر استاندار کرمانشاه و انتصاب سردار سپهر از بین گزینه های موجود را داده است.

     

    وی افزود: معاون پارلمانی رییس جمهور عنوان داشت که سپهر از بین گزینه های موجود انتخاب شده ودر اولین جلسه هیات دولت او به عنوان استاندار کرمانشاه معرفی خواهد شد.

     

    جاسمی اجاق تصریح کرد: هیچ یک از نمایندگان استان در جریان این تغییر وتحولا ت نبوده اند.



    رامتین ::: سه شنبه 86/7/17::: ساعت 8:34 عصر

    در این گزارش ادعا شده است: این حمله ابعاد جدیدی را از نقاط ضعف پدافند هوایی ساخت روسیه که به ایران فروخته شده است نشان داد. زیرا جنگنده های اسرائیلی موفق شدند رادارهای ساخت روسیه را با استفاده از تکنولوژی ای که شرکت سلاح انگلیس آن را توسعه داده و ارتش آمریکا نیز آن را در عراق و افغانستان آزمایش کرده از کار بیندازند.ادامه مطلب...

    رامتین ::: سه شنبه 86/7/17::: ساعت 12:53 عصر

    نوشته یک همشهری خوب به سایت کرمانشاه:

    با سلام با پوزش البته مسئولن محترم در شورای امنیت ملی تمام جوانب کار را  مد نظر دارند وتصمیمات لازم را اتخاذ میکنند اما چرا مسئولان اقلیم کردستان که منافعشان به خطر افتاده به امریکایی ها اصرار نمی کنند وفشار نمی اورند که فرزند ان برومند ایران اسلامی که در مناطق ان اقلیم به دست امریکای جنایتکار ربوده شده اند  را ازاد کنند متاسفانه مسئولان اقلیم  کردستان به فکر خودشان هستند و البته حرف انان در برابر امریکای جهان خوار  خریدار ندارد  به هرحال تلاش و درایت و تصمیمات مسئولان دلسوز ایران اسلامی بر هیچکس پوشیده نیست وبرای همه خادمین به امت اسلامی ایران ارزوی موفقیت وسر بلندی دارم و امیدوارم هر چه سریعتر عزیزان در بند امریکا به اغوش ایران سر بلند باز گردند انشا الله



    رامتین ::: سه شنبه 86/7/17::: ساعت 12:51 عصر

    <   <<   6   7   8   9   10   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 7
    بازدید دیروز: 3
    کل بازدید :276689

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    پاییز 1386 - کرمانشاه

    >>لینک دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<