سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس برادری خدایی را از دست بدهد، گویی شریف ترینِ اعضای خود را از دست داده است . [امام علی علیه السلام]
پاییز 1386 - کرمانشاه
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • عبدالله گفت: "بر اثر اقدام ایران در بستن نقاط مرزی، منطقه کردستان روزانه متحمل یک میلیون دلار ضرر و زیان می شود."


    رامتین ::: شنبه 86/7/14::: ساعت 12:4 عصر
    نظرات دیگران: نظر

     مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری 131 هزار و 623 نفر بیمه شده اصلی تامین اجتماعی این استان بوده اند که این آمار نشان دهنده رشد 15 درصدی، نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده است.ادامه مطلب...

    رامتین ::: شنبه 86/7/14::: ساعت 12:2 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    رییس جمهور با تاکید بر ادامه برنامه های هسته ای این کشور از کسانی که آمادگی خود برای مذاکره در این باره را مطرح می کنند انتقاد کرده است.روز جمعه، محمود احمدی نژاد با تاکید بر اینکه موضوع هسته ای ایران را تمام شده می داند گفت "عده ای سر خود می روند و می گویند که می خواهند مذاکره کنند و دشمنان نیز چون در بن بست قرار گرفته اند از آنها استقبال می کنند و می خواهند دستاویزی برای خروج خود از بن بست پیدا کنند."؊ ?ه گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران - ایسنا - آقای احمدی نژاد در سخنانی به عنوان سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه تهران گفت "در داخل متاسفانه عده ای هستند که دستشان به رسانه ای بند است و برخی نیز از روی ترس و برخی از اینکه پرونده هسته ای ایران در مسیر خوبی قرار گرفته ناراحت هستند و می خواهند دخالت کنند."به گفته آقای احمدی نژاد، این افراد می گویند می خواهند راه حلی برای خارج کردن ایران از بن بست هسته ای ارائه دهند و افزود "ما به آنها می گوییم که ملت ایران هیچگاه به فضل الهی بن بست نداشته و امروز دشمنان ملت ایران در بن بست هستند

    رامتین ::: شنبه 86/7/14::: ساعت 12:1 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    نخبگان 1.JPG

     13 مهرماه سالجاری  در نشستی صمیمی که حضور جمعی از نخبگان جوان استان و در محل سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد؛ با اشاره به اقدامات و تلاشهای در حال انجام ،‌ آینده استان را بسیار شکوفا و امیدوار کنده برشمرد و گفت :‌امیدواریم نهضت علمی در استان هرچه سریعتر تحقق یابد و استعدادهای درخشان و شکوفای این استان شناسایی گردند.ادامه مطلب...

    رامتین ::: شنبه 86/7/14::: ساعت 11:58 صبح

     پیشنهاد صلح آمریکا برای فلسطین مشکوک است
    دبیرکل حزب اعتماد ملی حمله نظامی و تهدیدات اخیر آمریکایی‌ها را یک بلوف سیاسی دانست و گفت: ممکن است تحریم هایی علیه ایران اتخاذ شود اما حمله نظامی امکان پذیر نیست زیرا اگر آمریکا به ایران حمله کند، سخت پشیمان می شوند همان طور که شخصیت های سیاسی آمریکا نیز بر این امر صحه می گذارند.


    رامتین ::: جمعه 86/7/13::: ساعت 1:48 عصر

    میرجلال الدین کزازی استاد برجسته ادبیات ایران پس از بازنشستگی به دانشگاه بهشتی نقل مکان کرد.

     استاد میرجلال الدین کزازی شاهنامه شناس بزرگ معاصر کشور که طی ماه های تابستان اخبار مرتبط با اخراج وی از دانشگاه علامه طباطبایی از جمله مهم ترین اخبار دانشگاهی منتشر شده در سطح رسانه های کشور بود،امسال به دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی درس خواهد داد.

    وی پس از استعفا از هیات علمی دانشکده ادبیات دانشگاه علامه طباطبایی ، برای دور نماندن از فضای علمی کشور تدریس در دوره کارشناسی ارشد ایران شناسی، رشته  مشترک بین دو نهاد علمی دانشگاه شهید بهشتی و بنیاد ایران شناسی به ریاست حسن حبیبی معاون اول اسبق ریاست جمهوری کشور را پذیرفت و بدین گونه از دانشگاه علامه به دانشگاه بهشتی نقل مکان کرد.



    رامتین ::: جمعه 86/7/13::: ساعت 1:43 عصر

    دبیر انجمن پرفیوژنیست های ایران، نسبت به استفاده مکرر از لوازم یک بار مصرف در هنگام جراحی، هشدار داد. ادامه مطلب...

    رامتین ::: جمعه 86/7/13::: ساعت 1:41 عصر

    مدیران کل سیاسی انتظامی استانداری آذربایجان غربی و استانداری کرمانشاه در غرب کشور، علت اصلی انسداد مرزهای غربی را علاوه بر اعتراض به دستگیری فرهادی از مسئولان بازرگانی مرزی استان کرمانشاه، جلوگیری از ورود بیماری وبا از عراق به کشور اعلام کردند.

    فخرعلی نیکبخت، مدیر کل سیاسی انتظامی استانداری آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: به دلیل شیوع بیماری وبا در استان کردستان عراق ، مرزهای این استان با کشور عراق تا اطلاع ثانوی مسدود بوده و هیچ ترددی از این نقاط بین دو کشور ایران و عراق انجام نخواهد شد.

    وی با اتخاذ تدابیر پیشگیرانه برای مقابله با بیماری وبا تصریح کرد: هم اکنون در بازرسی ها، نیروی انتظامی و در نقاط مرزی سایر نیروهای نظامی و امنیتی، مسئولیت حراست و انسداد مرزهای ایران و عراق را به عهده دارند.

    همچنین جواد جعفری، مدیر کل سیاسی انتظامی استانداری کرمانشاه نیز به خبرنگار مهر گفت: بر اساس تصمیمی که برای بسته شدن مرز مشترک با عراق ابلاغ شده است نسبت به بستن مرز اقدام کرده ایم.

    وی در خصوص اقداماتی که برای جلوگیری از ورود بیماری وبا از عراق به داخل کشور در استان کرمانشاه انجام شده، اظهار داشت: از دقایق ابتدایی اعلام شیوع بیماری وبا در عراق، اقدامات لازم در این استان برای کنترل شرایط و پیشگیری از ورود وبا به کشور انجام شد.

    جعفری تصریح کرد: هم اکنون شبکه بهداشت استان به خصوص در شهرهای مرزی به طور کامل فعال شده  و اقداماتی همچون ایجاد فضای قرنطینه، کنترل اجناس وارد شده از عراق، تحت نظر قراردادن و آزمایش ایرانی هایی که از عراق به کشور بازمی‌گردند و بررسی موارد مشکوک را در دستور کار خود قرار داده اند.

    مدیر کل سیاسی و انتظامی استانداری کرمانشاه خاطر نشان کرد: تاکنون حتی یک مورد مشکوک به وبا در این استان مشاهده نشده است.



    رامتین ::: پنج شنبه 86/7/12::: ساعت 4:13 عصر

    تغییراتی در دانشگاه تهران در حال انجام است .بنا بر شنیده های خبرنگار « فردا »، اتفاقاتی در دانشکده علوم سیاسی رخ داده است که حاکی از انجام تغییرات بیشتر در دانشگاه تهران است.بنا بر این گزارش، صبح روز دوشنبه فردی با مراجعه به کلاس دکتر حسین بشیریه از وی خواسته است تا از کلاس خارج و به دفتر دانشکده مراجعه نماید.گفته می شود در دفتر دانشکده نیز طی تماس تلفنی از مقام بالاتر، از بشیریه خواسته شده است فعلا در کلاس حضور نیابد.همچنین شنیده شده است در اقدامی دیگر، اتاق دو تن دیگر از اساتید یعنی دکتر ساعی و رئیس طوسی جهت تحویل به اساتید دیگر تخلیه شده است.

    رامتین ::: چهارشنبه 86/7/11::: ساعت 2:41 عصر

    نیروی زمینی سپاه پاسداران آماده است به آسانی آمریکایی های مستقر در خاورمیانه را به هلاکت رساند.


    رامتین ::: چهارشنبه 86/7/11::: ساعت 2:38 عصر

    <   <<   6   7   8   9   10   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 24
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدید :276832

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    پاییز 1386 - کرمانشاه

    >>لینک دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<