سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر اندازه حکمت قوی گردد، شهوت ضعیف شود . [امام علی علیه السلام]
پاییز 1386 - کرمانشاه
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • رئیس جمهور عراق:

    خبرگزاری فارس: رئیس جمهور عراق ربودن محمود فرهادی در سلیمانیه را اقدامی غیرقابل درک دانست و گفت: این مسئله به روابط ایران و عراق لطمه می‌زند.

     



    رامتین ::: سه شنبه 86/7/17::: ساعت 12:46 عصر
    نظرات دیگران: نظر

     
    مظفر محمدی در مراسم امضای قرارداد ساخت نیروگاه بخاری بیستون بین سازمان توسعه برق ایران و شرکت انرژی آذراب با بیان این مطلب در خصوص کنسرسیومی که برای اجرای نیروگاه بیستون تشکیل شده است افزود:این کنسرسیوم شامل سه عضو اصلی شرکت بلندپایه که سابقه زیادی در بخش سیویل است که مهندسی و بخشی از تاسیسات مرتبط با سیویل و نیز بخش برج خنک کننده به صورت EPC بر عهده این شرکت است و مالک 22 درصد از کل پروژه است.ادامه مطلب...

    رامتین ::: یکشنبه 86/7/15::: ساعت 11:26 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    سرمربی تیم فوتبال شیرین کرمانشاه با انتقاد از عملکرد داور مسابقه تیمش برابر صنعت نفت آبادان گفت: داور با اخراج دروازه بان ما به تیم نفت کمک کرد.

     میلودراک یسیچ که پس از شکست تیمش برابر صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران سخن می گفت، ضمن بیان مطلب فوق افزود:ادامه مطلب...

    رامتین ::: شنبه 86/7/14::: ساعت 9:48 عصر

    کارشناسان سازمان مدیریت سابق:
     کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی سابق در نامه ای خطاب به رؤسای قوه قضائیه، مجمع تشخیص مصلحت نظام، سازمان بازرسی کل کشور و کمیسیون ماده 90 انحلال این سازمان را برخلاف قوانین و مقررات دانستند.


    رامتین ::: شنبه 86/7/14::: ساعت 9:46 عصر

    چارت سازمانی دو معاونت "برنامه ریزی و نظارت راهبردی" و " مدیریت و توسعه منابع انسانی" ریاست جمهوری طراحی و برای تایید نهایی به رئیس جمهوری تقدیم شد.

    خبرنگار مهر از معاونت "برنامه ریزی و نظارت راهبردی" ریاست جمهوری کسب اطلاع کرد در دو معاونت "برنامه ریزی و نظارت راهبردی" و " مدیریت و توسعه منابع انسانی" ریاست جمهوری احتمالا در مجموع 150 نفر فعالیت خواهند کرد.از این تعداد، 100 نفر در معاونت "برنامه ریزی و نظارت راهبردی" و 50 نفر در معاونت " مدیریت و توسعه منابع انسانی"ریاست جمهوری به فعالیت خواهند پرداخت.همچنین احتمالا سه معاونت زیر نظر معاونت "برنامه ریزی و نظارت راهبردی" ریاست جمهوری  و دو دفتر زیر نظر معاونت " مدیریت و توسعه منابع انسانی"ریاست جمهوری فعالیت خواهند کرد.هم اکنون نزدیک به دو هزار نفر نیروی کار رسمی، پیمانی و دارای قرارداد کار معین و مشخص در سازمان مدیریت و برنامه ریزی سابق وجود دارد.چارت سازمانی دو معاونت "برنامه ریزی و نظارت راهبردی" و " مدیریت و توسعه منابع انسانی" ریاست جمهوری با تائید رئیس جمهوری به زودی ابلاغ می شود.



    رامتین ::: شنبه 86/7/14::: ساعت 9:44 عصر

     نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در نشست با نخبگان جوان استان که با حضور استاندار ، معاونین استاندار و تعدادی از مدیران دستگاههای اجرایی که عصر دیروز 13 مهرماه سال 1386 و در محل سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد ، رمز موفقیت ، پیشرفت و شکوفایی هر جامعه ای را میزان رشد عقلانی و فکری آن جامعه عنوان کرد و گفت :‌رشد هرجامعه ای به وابسته کمیت ها و کیفیت های توهمی نیست بلکه به میزان رشد عقلانی و فکری آن جامعه بستگی دارد.

    ادامه مطلب...

    رامتین ::: شنبه 86/7/14::: ساعت 9:42 عصر

    دولت محترم سال گذشته را با شتاب که ما هم باید مانند دیگر کشورهای اسلامی عید سعید فطر را به عنوان بزرگتری عید مردم ایران اسلامی جشن بگیریم وگرامی بداریم با استفاده از پنجشنبه بین تعطیلی مراسم عید وتعطیلی این روز خجسته را سه روز اعلام کرد و گفت هر ساله چنین مراسمی در سه روز برگزار می شود حالا که مردم به این دستور دولت محترم لبیک گفته و اماده برگزاری مراسم و تدارک جشن برای سه روز عید سعید فطر شده ا ند متاسفانه سخنگوی دولت محترم  این موضوع را رد و از یکروز تعطیلی خبر می دهد  حالا مانده ایم که تعطیلی سال گذشته فقط مصلحتی به دلیل پنجشنبه بین تعطیلی بوده که نظر دولت در خصوص اهمیت این روز را زیر سوال میبرد ودرغیر از این تعطیلی یک روزه امسال توجیه ندارد

    رامتین ::: شنبه 86/7/14::: ساعت 9:36 عصر

    غلامحسین الهام اعلام کرد که تعطیلى عید سعید فطر تنها یک روز خواهد بود.
       
    غلامحسین الهام سخنگوی دولت در گفت و گو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، اظهار داشت: هر روزى که به عنوان عید فطر اعلام شود تعطیل رسمى است و دولت تصمیمى براى افزایش تعطیلات به این مناسبت را ندارد.

    وی در عین حال تاکید کرد که تنها هر روزی که به عنوان عید سعید فطر اعلام شود تعطیل رسمی خواهد بود.ادامه مطلب...

    رامتین ::: شنبه 86/7/14::: ساعت 12:10 عصر

    جمعی از دانشجویان خوابگاهی دانشگاه تهران در اعتراض به آنچه که تحت عنوان وضعیت نامناسب سرویس های رفت و آمد عنوان می کنند، در تقاطع خیابان های طالقانی و قدس تجمع کرده اند. ادامه مطلب...

    رامتین ::: شنبه 86/7/14::: ساعت 12:9 عصر

    <   <<   6   7   8   9   10   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 25
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدید :276833

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    پاییز 1386 - کرمانشاه

    >>لینک دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<