سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در تنگنا و سختی، دوستیِ درست، آشکارمی شود . [امام علی علیه السلام]
پاییز 1386 - کرمانشاه
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • برای مشترکانی که بدهکارند سه پیام هشدار فرستاده می شود و پس از ارسال این پیام ها در صورت پرداخت نکردن بدهی خود، تلفن آنان قطع خواهد شد.



    رامتین ::: دوشنبه 86/7/9::: ساعت 11:51 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    ادارات دولتی موظف شدند از لامپ های کم مصرف و فلورسنت برای تامین روشنایی استفاده کنند . ادامه مطلب...

    رامتین ::: دوشنبه 86/7/9::: ساعت 11:50 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    در این پیام ها تاکید شده است تهران با هرگونه تجاوز نظامی و یا تخریبی به اراضی اش به عنوان اعلام جنگ به معنای واقعی کلمه برخورد خواهد کرد و مجبور خواهد شد در پاسخ به تجاوزات از تمام خطوط قرمزها عدول کند.این بدین معناست که ایران منافع آمریکا در عراق و خلیج فارس را هدف قرار خواهد داد.

    رامتین ::: دوشنبه 86/7/9::: ساعت 11:49 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    سخنگوی دولت محلی منطقه کردستان عراق امروز گفت که یک هیئت بلندپایه کرد هفته جاری برای متقاعد کردن مقامات ایرانی جهت صرف نظر کردن از تصمیم خود در بستن مرزهای ایران با منطقه کردستان عراق به تهران می آید.ادامه مطلب...

    رامتین ::: دوشنبه 86/7/9::: ساعت 11:48 عصر

    دکتر بلندی رئیس دانشگاه جامع علمی - کاربردی طی حکمی دکتر بیژن عباسی خزائی را به عنوان " سرپرست واحد دانشگاه جامع علمی - کاربردی در استان کرمانشاه " منصوب کرد .



    رامتین ::: دوشنبه 86/7/9::: ساعت 11:47 عصر
    نظرات دیگران: نظر

     
    دولت با این تصمیم قصد دارد فقط استاندار تهران در جلسات شرکت کند که این تصمیم با توجه به مدیریت غیرمستقیم استانداری و فرمانداری تهران در اداره امور شهری پایتخت نتیجه چندان مثبتی در راستای حل مشکلات نمی تواند داشته باشد.


    رامتین ::: یکشنبه 86/7/8::: ساعت 6:7 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    به نقل از القدس العربی، رییس اتاق بازرگانی سلیمانیه عراق گفت: بدون شک مسدود کردن مرزهای غربی ایران با کردستان عراق بر اقتصاد این منطقه تاثیر منفی خواهد گذاشت. چون این منطقه به شکل وسیعی به تجارت وابسته است و اکثر کالاهای این منطقه از ایران وارد می شوداو اضافه کرد: ساکنین اقلیم کردستان به شکل گسترده ای کالاهای ایرانی و به خصوص مواد غذایی و تولیدی این کشور را مصرف می کنند. همچنین توافق نامه های بزرگی بین بازرگانان کرد و شرکت های ایرانی به امضا رسیده است.


    رامتین ::: یکشنبه 86/7/8::: ساعت 1:13 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    تهران به‌ دولت‌ عراق‌ در مورد دستگیری‌ یک‌ تبعه‌ ایرانی‌ مظنون‌ به‌ فعالیت‌ به‌ عنوان‌ مامور مخفی‌ ایران‌ در عراق‌ به‌ شدت‌ اعتراض‌ کرد‌ .ارتش‌ امریکا این‌ تبعه‌ ایرانی‌ را روز پنج‌ شنبه‌ در شهر سلیمانیه‌ در شمال‌ عراق‌ دستگیر و اعلام‌ کرد وی‌ از اعضای‌ نیروی‌ قدس‌ ‌ بازوی‌ عملیاتی‌ مخفی‌ سپاه‌ پاسداران‌‌ است‌‌ .عبدالمجید غفوری‌ استاندار استان‌ کرمانشاه‌ در مصاحبه‌ با خبرگزاری‌ رسمی‌ فارس‌ گفت‌ :در صورتی‌ که‌ این‌ فرد ‌ به‌ نام‌ آقای‌ فرهادی‌ ‌ ازاد نشود ‌ به‌ روابط با کردستان‌ عراق‌ به‌ شدت‌ لطمه‌ وارد خواهد کرد‌ .وی‌ گفت‌:آقای‌ فرهادی‌ مشاور استاندار استان‌ کرمانشاه‌ است‌ و باید ظرف‌ بیست‌ و چهار ساعت‌ آینده‌ آزاد شود‌.

    رامتین ::: یکشنبه 86/7/8::: ساعت 1:9 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    وزیرامورخارجه عراق درباره بحرانی که اخیرا پس از دستگیری یک تبعه ایرانی درسلیمانیه به وجود آمد و بعد از آن جلال طالبانی رئیس جمهوری عراق خواستار آزادی فوری این تبعه شد و درپی آن هم ایران مرزهای خود را با کردستان بست؟ تصریح کرد: این بحران از زمانی شروع شد که نیروهای آمریکایی این ایرانی را به این بهانه که یکی از فرماندهان سپاه پاسداران است، دستگیر کردند، که این موضوع، برایمان ناراحتی به بار آورد و خواستار آزادی این فرد شدیم.



    رامتین ::: یکشنبه 86/7/8::: ساعت 1:7 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    متکی در این دیدار با انتقاد شدید از اقدام آمریکا در دستگیری یکی از کارمندان استانداری کرمانشاه در سفر رسمی به عراق گفت: این گونه اقدامات غیر قانونی روند همکاری های دو جانبه را که در جهت توسعه عراق است کند می کند و باعث تضعیف دولت منتخب مردم در عراق می شد.



    رامتین ::: یکشنبه 86/7/8::: ساعت 1:6 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    <   <<   6   7   8   9   10   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 15
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدید :276823

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    پاییز 1386 - کرمانشاه

    >>لینک دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<