سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش نگاه داشته شده، مانند چراغ سرپوشیده است . [امام صادق علیه السلام]
مدیران دستگاه های اجرایی استان از قدرت چانه زنی نمایندگان استفاد - کرمانشاه
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو

  • مدیران دستگاه های اجرایی استان از قدرت چانه زنی نمایندگان استفاده نمی کنند

    نماینده مر دم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، گفت: متاسفانه اکثر مدیران دستگاه های اجرایی استان از قدرت چانه زنی نمایندگان در جهت گرفتن اعتبارات بیشتر برای پروژه هایشان استفاده نمی کنند.

    دکتر جهانبخش امینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، اظهارداشت: آنچه مسلم است اینکه در کشور ما رایزنی و چانه زنی در توزیع اعتبارات نقش دارد، لذا مدیران دستگاه های اجرایی باید از قدرت چانه زنی نمایندگان استان دراین خصوص استفاده کنند که متاسفانه این مساله کمتر دیده می شود.

    امینی گفت: بارها این موضوع را گفته ایم که مدیران دستگاه های اجرایی از شهریور ماه باید به فکر تخصیص بودجه مناسب به پروژه های مربوط به دستگاهشان باشند و رایزنی هایی را با وزارت مربوطه و سازمان مدیریت انجام و از قدرت نمایندگان نیز استفاده کنند.

    وی افزود: مجمع نمایندگان استان نیز آمادگی خود را برای پیگیری اعلام کرده اند تا سهم استان از بودجه کشور سهم مناسبی باشد.

    عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در ادامه به پروژه هایی که باید در بودجه سال 1387 مورد توجه قرار گیرد، اشاره کرد و گفت: سفر سال گذشته هیات دولت به کرمانشاه چندین مصوبه اساسی و زیربنایی برای توسعه استان داشت که تاکنون پیشرفت چندانی نداشته و باید در بودجه سال آینده اعتبارات مناسبی به آنها تخصیص یابد.

    امینی افزود: یکی از این مصوبات راه آهن غرب کشور است که در جلسه هیات دولت قول داده شد بودجه اش افزایش یابد که امسال محقق نگردید و انتظار است در بودجه سال آینده اعتبار مناسبی به این پروژه مهم اختصاص یابد.

    وی تخصیص اعتبار مناسب جهت احداث دهکده المپیک را از دیگر موارد دانست و گفت: با توجه به اینکه سرانه فضای ورزشی استان از میانگین کشور پایین تر است جا دارد با اختصاص اعتبار مناسب به این پروژه، احداث آن تسریع شود.

    امینی اختصاص اعتبار مناسب جهت تسریع در احداث دانشگاه صنعتی کرمانشاه را نیز از اولویت های بودجه سال آینده ذکر کرد و گفت: تاکنون اعتبار مناسبی به این پروژه اختصاص نیافته و پیشرفت چندانی ندارد، لذا امیدواریم با پیگیری مسئولین مربوطه برای سال آینده به این پروژه توجه ویژه ای شود.

    وی با اشاره به تصویب احداث چندین سد مخزنی در جلسه استانی هایت دولت، اظهارداشت: با توجه به اینکه بخش کشاورزی از محورهای اساسی توسعه استان می باشد، ضروی است با تخصیص بودجه لازم احداث این سدها تسریع یابد.

    امینی در نظر گرفتن ردیف بودجه مستقل برای دانشکده دندانپزشکی کرمانشاه را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: امیدواریم با پیگیری استانداری و دانشگاه علوم پزشکی در لایحه بودجه سال آینده رقم خوبی برای این دانشکده لحاظ شود.




    رامتین ::: سه شنبه 86/7/17::: ساعت 8:37 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 20
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدید :276828

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    مدیران دستگاه های اجرایی استان از قدرت چانه زنی نمایندگان استفاد - کرمانشاه

    >>لینک دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<