سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستى ورزیدن نیمى از خرد است . [نهج البلاغه]
شهردارمنتخب در صورت تایید صلاحیت هم بیش از دو ماه شهردار نمی مان - کرمانشاه
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • عضو شورای شهر کرمانشاه با بیان اینکه شهردار باید سختی ها و مشکلات بسیاری را تحمل کند و مهندس رضایی(شهردار منتخب) علی رغم داشتن تخصص لازم این توان راندارد، گفت: معتقدم اگر شهردار منتخب تایید صلاحیت بشود، پس از دو ماه یا استیضاح می شود و یا خودش از این سمت  کناره گیری می کند.

    غلامرضا باقری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه،  ضمن غیر قانونی دانستن شهردار شدن مهندس رضایی براساس ماده 74 قانون شوراها و ماده 50 قانون شهرداریها گفت: "هر کس به  جزاعضا شورا شهردار می شد  با او همکاری می کردیم اما با توجه به اینکه مهندس رضایی از اعضای شوراست و قبلا نیز مخالفت خود را با شهردار شدن او اعلام کرده ایم فکر می کنم زیاد با او همکاری نشود به همین خاطر احتمال موفقیت شهردار منتخب در امور شهری بسیار پایین است".

     

    وی با تاکید براینکه شهردار منتخب باید پیش از کاندید شدن از سمت خود در شورا استعفا می داد در پاسخ به گفته های اعضای موافق شهردار شدن مهندس رضایی مبنی بر استعلام گرفتن از شورای عالی استانها تصریح کرد: قانون مشخص است و شورای عالی استانها نمی تواند در آن تغییری ایجاد کند.

     

    باقری با بیان اینکه عضو شورا در مقابل مردم و قانون مسئول است و نمی تواند بی دلیل از سمت خود کناره بگیرد، افزود: طیف اکثریت شورا  از کسانی در شورای عالی استانها استعلام گرفته اند که قبلا باهم در ارتباط بوده اند ما هیچگونه نظر مشورتی بر خلاف قانون را نمی پذیریم.

     

    باقری اضافه کرد: بنظرم مهندس رضایی می خواهد پست قبلی خود (عضویت در شورای شهر) راحفظ کند تا در صورت شهردار نشدن همچنان سمت قبلی خود را داشته باشد.

     

     

    وی در پاسخ به اینکه آیا با شهردار شدن مهندس رضایی و بر سر کار آمدن عضو علی البدل (کامران ملکی) در شورا، وضعیت اقلیت و اکثریت همچنان ادامه می یابد یا خیر ،گفت: بحث اقلیت و اکثریت در همه جا هست فقط مختص به شورای شهر کرمانشاه نمی شود

     

    این عضو شورای شهر کرمانشاه در پایان اظهارداشت: احتمالا عضو علی البدل نیز با طیف اکثریت باشد اما با این وجود اعضای شورا با وجود اختلاف درافکار برای خدمت به مردم هماهنگ و همدل هستند.



    رامتین ::: دوشنبه 86/8/7::: ساعت 6:26 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 1
    بازدید دیروز: 3
    کل بازدید :276683

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    شهردارمنتخب در صورت تایید صلاحیت هم بیش از دو ماه شهردار نمی مان - کرمانشاه

    >>لینک دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<