سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شوق، خوی صاحبان یقین است . [.امام علی علیه السلام]
رئیس اداره روابط عمومی استانداری در کنفرانس مطبوعاتی - کرمانشاه
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  •  

    رئیس اداره روابط عمومی استانداری در کنفرانس مطبوعاتی با خبرنگاران ضمن یادآوری اقدامات و برنامه های دشمنان برای ساقط نمودن نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران در سالهای اولیه پیروزی انقلاب اسلامی ، به تشریح طرحهای قابل افتتاح و آماده بهره برداری در هفته دفاع مقدس در استان کرمانشاه پرداخت .

        به گزارش روابط عمومی استانداری، سید محمدجعفرامامیان در ابتدای سخنان رمز پیروزی ملت ایران اسلامی در طول 8 سال جنگ تحمیلی را مقاومت ،پایداری و استقامت مردم بزرگوار و شریف ایران عنوان کرد و گفت : مردم ایران اسلامی با استقامت و پایداری خود ضمن شکست دادن دسیسه های دشمنان، ایام هفته دفاع مقدس را به عنوان روزهای ماندگار در تاریخ ایران اسلامی به ثبت رساندند .

         وی اظهار داشت : کشورهای استعمارگر در همان سالهای اولیه پیروزی انقلاب اسلامی سعی بر سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشتند اما با دفاع جانانه و همه جانبه مردم فکر و نقشه شوم آنان ابطال شد .     

         رئیس اداره روابط عمومی استانداری پیروزی مردم انقلاب اسلامی را درس و تجربه ی بسیار موفق برای دیگر مردم آزاده و مستقل دنیا عنوان کرد و  بیان داشت : ملت ایران اسلامی به دیگر کشورها نشان داد که چنانچه ملتی بر ارزشها و هنجارهای خود  پایداری و تکیه و از مرزهای شرف و حیثیت خود دفاع کند بدون تردید سرنوشت و آینده چنین ملتی با سعادت و پیروزی همراه خواهد بود .

            وی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه ها و طرحهای آماده افتتاح در هفته دفاع مقدس در استان پرداخت و ادامه داد : برای برگزاری هر چه باشکوهتر برنامه های هفته دفاع مقدس در استان کرمانشاه تمهیدات و تدابیر لازم اندیشیده شده است و در این هفته طرحها و پروژه هایی که با زحمات و تلاشهای خادمین مردم پیگیری شده اند ، توسط استاندار ، معاونین  استانداری ، مسئولین و فرمانداران استان به بهره برداری خواهند رسید .

          وی بیان داشت : در مجموع در هفته دفاع مقدس 173 طرح اقتصادی و عمرانی با سرمایه گذاری بالغ بر 155 میلیارد تومان در استان کرمانشاه به بهره برداری خواهد رسید .

          وی تعداد طرحهای قابل افتتاح در بخش اقتصادی را 95 پروژه با اعتبار 52 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت:  تولید آرد ، بسته بندی محصولات ، بازیافت ضایعات  پنبه ، تولید قطعات  بدنه خودرو ، فرآورده های لبنی ، طرح توسعه اورامان غرب ، تولید لوله و اتصالات ، تولید محصولات پلاستیکی  ، پارچه بافی ، تولید نایلون و نایلکس ، تصفیه خانه فاضلاب شهرک فرامان و ذرت خشک کنی از جمله مهمترین پروژه هایی است که در بخش اقتصادی در شهرستانهای مختلف استان به بهره برداری خواهند رسید .

         وی طرحهای آماده بهره برداری در بخش اقتصادی را مختص سازمان های جهادکشاورزی با 17 پروژه ، صنایع و معادن 59 پروژه،آب منطقه ای غرب 7 پروژه ،  اداره تعاون یک پروژه و شهرک صنعتی با 11 پروژه عنوان کرد .

         رئیس اداره روابط عمومی استانداری افزود : 78 پروژه عمرانی نیز با اعتباری بالغ بر 103 میلیارد تومان در هفته دفاع مقدس به بهره برداری می رسد که 10 پروژه آن مختص شرکت آب و فاضلاب شهری ، 7 پروژه راه و ترابری ، 13 پروژه مسکن و شهرسازی ، 3 پروژه شرکت گاز ، 10 پروژه نوسازی و تجهیز مدارس ، 1 پروژه میراث فرهنگی  ، 4 پروژه آب و فاضلاب روستایی ، 22 پروژه بنیاد مسکن ، 5 پروژه آب منطقه ای غرب و 3 پروژه مختص دانشگاه رازی است .

         وی افتتاح مجتمع فرهنگی وهنری فیض آباد شهر کرمانشاه ، 96 واحدی مجتمع مسکونی در شهر هرسین ، مجموعه ورزشی استخر و سونای مربوط به سازمان آموزش و پرورش در کرمانشاه ، اجرای طرحهای هادی روستاهای استان ، آبرسانی به 4 روستا در شهرهای سنقر ، هرسین و کنگاور از جمله مهمترین پروژه های قابل افتتاح  در بخش عمران عنوان کرد .

         وی اظهار امیدواری کرد که افتتاح این پروژه ها در هفته دفاع مقدس موجبات خدمت رسانی بیشتر به مردم و ایجاد امکانات گسترده تر در استان را فراهم کنند .

    وی در پایان سخنان خود از شروع عملیات اجرایی کمربندی غربی کرمانشاه ، در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت : در این هفته کلنگ عملیات اجرایی کمربندی غربی کرمانشاه به زمین زده خواهد شد که با توجه به اجرای کمربند شرقی این دو محور موجبات تسهیل در  تردد و عبود و مرور که نهایتاً کاهش ترافیک در شهر کرمانشاه را به دنبال خواهد داشت ، به وجود خواهند آورد .



    رامتین ::: جمعه 86/6/30::: ساعت 11:40 صبح
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 11
    بازدید دیروز: 19
    کل بازدید :276745

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    رئیس اداره روابط عمومی استانداری در کنفرانس مطبوعاتی - کرمانشاه

    >>لینک دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<