سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستیِ برادران دنیایی، بر اثر زودْ گسلیِ علل آن، گسسته می شود . [امام علی علیه السلام]
زمستان 1386 - کرمانشاه
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو

  • نظارت شورای نگهبان در مسائل انتخابات ، یکی از مهمترین کارهائی است که انجام می دهد، کار بسیار مهمی است ، کار بسیار لازمی است . به جوسازی هائی که علیه این کار میشود ، ابداً نباید اعتنا کرد. البته کار را باید درست انجام داد. به همان اندازه که کار مهم است ، به همان اندازه سلامت کار مهم است. یعنی باید معیارها را درست فهمید ، وفقط بر اساس این معیارها قبول کرد یا رد کرد. از این معیارها نباید تخطی شود ، کوتاهی هم نباید بشود ، غفلت هم نباید بشود.

    بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دیدار با اعضای شورای نگهبان و روسای دفاتر نظارت و بازرسی انتخابات در سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان تیر ماه 1386



    رامتین ::: شنبه 86/11/20::: ساعت 2:22 صبح
    نظرات دیگران: نظر



    رامتین ::: شنبه 86/11/20::: ساعت 2:21 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    علی لاریجانی که موضوع کاندیداتوری وی در ماه‌های اخیر از حوزه انتخابی قم مطرح شده بود، صبح امروز برای دیدار با چند تن از مراجع تقلید به قم سفر کرد.

    به گزارش فارس، علی لاریجانی در این سفر ابتدا با آیت‌الله موسوی اردبیلی دیدار کرده است و سپس به دیدار آیت‌الله مکارم شیرازی، آیت‌الله نوری همدانی و آیت‌الله صافی گلپایگانی خواهد رفت.

    احتمالاً دیدار با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از دیگر برنامه‌های سفر لاریجانی به قم باشد.



    رامتین ::: شنبه 86/11/20::: ساعت 2:18 صبح
    نظرات دیگران: نظر

     

    طی روزهای اخیر در جلسات و محافل اصلا ح طلبان کرمانشاهی چهره ای جدید دیده می شود که می گویند می تواند طوفانی از آرا انتخاباتی را به همراه داشته  باشد   حسین مذهب ستا  فارغ التحصیل رشته دکترای علوم سیاسی از دانشگاه  فردوسی مشهد  بوده و از دوستان نزدیک ترک نژاد استاندار سابق کرماشناه می باشد  چندی پیش به دعوت جبهه اصلاح طلبان  به کرمانشاه  آمد تا خود را برای کاندیداتوری مجلس هفتم آماده کند از آنجا که  وی اصالتاٌ سنقری می باشد  تیم اصلاح طلبان در تهران تصمیم گرفتند از او در حوزه انتخاباتی کرمانشاه استفاده کنند  گفتنی است که مذهب ستا در دیداراخیری که معصومه ابتکار  از کرمانشاه داشته  وی را همراهی می کرده است



    رامتین ::: پنج شنبه 86/10/27::: ساعت 9:42 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    شورای شهر کرمانشاه که رای ابتدایی دادگاه عمومی تهران به نفع این شورا صادر شده بود روز گذشته با رای قطعی دادگاه تهران به صورت رسمی منحل شد.

    علی دشتی وکیل شورای کرمانشاه در گفت وگو با اعتماد با اعلام این خبر گفت؛ دادگاه ما را از پانزدهم بهمن به 23 دی منتقل و با تعویض قاضی پرونده حکم را به نفع وزارت کشور صادر کردند.وی با بیان اینکه بلافاصله بعد از تعویض قاضی درخواست تعویق وقت دادرسی را داشتیم که دادگاه قبول نکرد، افزود؛ جو دادگاه به نفع ما بود و استدلال های حقوقی ما بر جلسه غلبه داشت ولی متاسفانه رای دادگاه به نفع ما صادر نشده است.

    دشتی در ادامه افزود؛ این رای قطعی و لازم الاجراست ولی از طریق دیوان عدالت اداری، رئیس قوه قضائیه و کمیسیون اصل نود شکایت خواهیم کرد.خسرو زرافشانی سخنگوی شهر کرمانشاه نیز در این زمینه به اعتماد گفت؛ رئیس دادگاه را به بهانه کسالت و مریضی عوض کردند ولی ایشان هیچ گونه کسالتی نداشتند و همان روز دادگاه تا ساعت یازده در دادگاه حاضر بودند ولی برای جلسه دادگاه کرمانشاه از دادسرا خارج شدند.

    وی با تاکید بر اینکه در جلسه دادگاه نیز بیشتر به مسائل حاشیه یی پرداخته شد، افزود؛ کسانی که داخل جلسه بودند اصلاً از طرف دادگاه احضار نشده بودند و 6 نفر از ایشان به هیچ وجه از طرف دادگاه خوانده نشده بودند.

    زرافشانی با تاکید بر اصل 106 قانون اساسی که انحلال شورا را غیرممکن می داند، گفت؛ بر این اساس شورا را تنها می توان به دلیل حیف و میل اموال، اقدام مغایر با قانون یا اقدام مخالف با مصالح کشور منحل کرد در حالی که شورای کرمانشاه کدام یک از این کارها را انجام داده است.

    وی دلیل زودتر صادر کردن رای دادگاه را اصلاحیه جدید قانون شورا ها دانست و افزود؛ بر اساس این قانون رسیدگی به انحلال شوراها برعهده دیوان عدالت اداری خواهد بود که اگر زمان دادگاه همان بهمن ماه می ماند دیگر نمی توانستند رای صادر کنند.زرافشانی در نهایت از رویکرد دولت درخصوص فشار به شورا ابراز تاسف کرد و این گونه برخورد با شوراها را در شأن دولت ندانست. 


    رامتین ::: پنج شنبه 86/10/27::: ساعت 9:41 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    <      1   2      

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 13
    بازدید دیروز: 16
    کل بازدید :276728

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    زمستان 1386 - کرمانشاه

    >>لینک دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<