سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که نهان خود را اصلاح نماید خدا آشکار او را نیکو فرماید ، و آن که به کار دینش پردازد خدا کار دنیاى او را درست سازد ، و آن که میان خود و خدا را به صلاح آرد ، خدا میان او و مردمان را نیکو دارد . [نهج البلاغه]
ادعای محمد هاشمی: در انتخابات ریاست جمهوری " تقلب" شد - کرمانشاه
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  •  پس گذشت دو و نیم سال از انتخابات ریاست جمهوری ،محمد هاشمی مدعی شد که در انتخابات نهم"تقلب" شده است .

    ، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در گفت وگو با یک روزنامه نزدیک به دولت تصریح کرد:وقتی عامل دخالت نظامی در انتخابات پیش آمد و در انتخابات تقلب شد معلوم است که در مقابل استقبال مردم اتفاق دیگری می‌افتد. این ممکن است همانی نباشد که مردم رأی داده‌اند. مثلا‌ً در همین انتخابات نهم ریاست جمهوری مردم هر جا که ما را می‌بینند می‌گویند که ما به آقای هاشمی رأی دادیم. در روستا می‌گویند، در شهر می‌گویند، در تهران می‌گویند. هر جا می‌رویم می‌گویند. نشده تا حالا‌ کسی به ما برسد و نگوید که ما به آقای هاشمی رأی دادیم، حالا‌ چطور شد که نام آقای هاشمی از صندوق بیرون نیامد معلوم است که چه اتفاقی افتاده است !

    هاشمی در پاسخ به سوال سیاست روز درباره جریان تخریبی گذشته علیه اکبر هاشمی گفت:صحنه‌گردان تخریب ها جریان راست بود و مجری هم این‌ها ( اکبر گنجی و ... ) بودند.

    وی درباره ماجرای پیشنهاد تمدید دوران ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی نیز گفت: در سال 75 آقای هاشمی سفری استانی به اصفهان داشتند، در مراسم استقبال از ایشان در اصفهان، آیت‌الله طاهری امام جمعه وقت اصفهان در سخنرانی خود در خواست کردند ایشان موافقت کنند که دو سال دوره ریاست جمهوری تمدید شود تا برنامه دوم را که دو سال از اجرایش باقی مانده بود کامل شود.

    آقای هاشمی در قبال این مطلب سکوت کردند و جواب ندادند. این مطلب را بعداً آقای عبدالله نوری و یکسری از دوستان دیگر که در مجلس بودند مطرح و تکرار کردند.

    البته آقای هاشمی مخالف بودند و با رهبری نیز این موضوع را در میان گذاشته بودند؛ رهبری نیز در یک سفر استانی و در صبحگاه نیروهای نظامی گفتند که آقای هاشمی بعد از دوره ریاست جمهوری در سمت دیگری در خدمت نظام خواهند بود.



    رامتین ::: چهارشنبه 86/12/22::: ساعت 3:14 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 0
    بازدید دیروز: 19
    کل بازدید :276734

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    ادعای محمد هاشمی: در انتخابات ریاست جمهوری

    >>لینک دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<