سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند به موسی علیه السلام وحی کرد که دو کفش و عصای آهنین برگیر و آنگاه درزمین سیاحت کن و آثار و عبرتها را بجوی؛ تا آنکه کفشها پاره و عصا شکسته شود . [ابن دینار]
مرداد - کرمانشاه
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • فرمانده ناجا در خصوص تردد خودروهای دولتی گفت: تمامی خودروهای دولتی تنها با داشتن برگه ماموریت اجازه تردد دارند و استفاده شخصی از این خودروها ممنوع است.

    وی تاکید کرد: ماموران راهنمایی و رانندگی و پلیس راه کشور در صورت مشاهده استفاده شخصی از خودروهای دولتی از تردد این خودروها جلوگیری می‌کند.




    رامتین ::: پنج شنبه 86/5/25::: ساعت 12:33 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    مجمع نمایندگان استان یزد در آستانه انتخاب استاندار جدید طی نامه‌ای به رئیس جمهور پیشنهاد خود را در این زمینه مطرح کردند. 
      
     
    مجمع نمایندگان استان یزد در آستانه انتخاب استاندار جدید طی نامه‌ای به رییس جمهوری نبوی زاده را به عنوان استاندار پیشنهاد کردند.


    متن کامل این نامه ها بدین شرح است:
    جناب آقای دکتر احمدی نژاد


    رئیس جمهور محترم دامت توفیقاته
    با سلام و تحیات
    احتراماً با تشکر فراوان از تلاشهای جنابعالی و استاندار سابق یزد، ما مجمع نمایندگان استان یزد با توجه به تاکید بسیاری از آگاهان و دلسوزان و ائمه جمعه، بویژه نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه یزد مبنی بر مجرب بودن و بومی بودن استاندار یزد؛ ضمن احترام به سایر گزینه‌های احتمالی و حمایت از معاونت های مطرح استاندار، معاون محترم عمرانی جناب آقای مهندس نبوی زاده را که بیشترین حضور و تجربه را در استانداری دارند ، جهت این مسئولیت خطیر پیشنهاد می کنیم



    رامتین ::: پنج شنبه 86/5/25::: ساعت 12:31 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    رییس سازمان کار و امور اجتماعی استان کرمانشاه گفت: دولت نهم اولویت های کاری را پس از تشکیل، مقابل رو گذاشته است که مهمترین آن اشتغالزایی در کشور می‌باشد.

    " محمدجواد فلسفی "  گفت:
    اشتغال، مسکن و حذف رایانه انرژی مهمترین برنامه‌های دولت نهم است که اشتغال در اولویت اول کاری قرار دارد.

    وی گفت: در استان کرمانشاه ‪ ۱۴۳‬هزار نفر بیکار وجود دارد که این استان را در تراز چند استان اول از نظر بیکاری قرار داده است.

    وی افزود: نرخ بیکاری در اردیبهشت سال گذشته در کرمانشاه ‪ ۲۸/۸‬بوده و در اردیبهشت امسال ‪ ۱۳/۲‬که این اختلاف به دلیل فصلی بودن شغل کشاورزان میباشد.

    وی افزود: آمار نرخ بیکاری در استان کرمانشاه برای من که مسوول کار و اشتغال میباشم باعث شرمندگی است.

    وی گفت: در سال ‪ ۷۵‬یک میلیون و ‪ ۷۰۰‬هزار نفر بیکار در ایران داشته‌ایم و در سال ‪ ۸۵‬این میزان به دو میلیون و ‪ ۹۵۰‬هزار نفر رسید که دلیل این افزایش بیکاری، رشد جمعیت در سالهای ‪ ۶۳‬تا ‪ ۶۵‬می‌باشد.

    وی گفت: برای از بین بردن بیکاری در چهار زمینه تسهیلات داده میشود که شامل صنعت، کشاورزی، بازرگانی و توریسم و گردشگری می‌باشد.

    وی افزود: بهترین و سریع‌ترین راه رسیدن به هدف کارهای خدماتی است که دنیا و کشورهای پیشرفته به این نتیجه رسیده‌اند و عمده‌ترین قسمت نیروی کار آنها در قسمت خدمات فعالیت می‌کنند که علت این است که در این زمینه رسیدن به هدف سریع و سرمایه‌گذاری پایین میباشد



    رامتین ::: پنج شنبه 86/5/25::: ساعت 12:25 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    «رسول صدیقی‌بناب» عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با انتقاد از تغییر ترکیب کالای سبد مصرفی خانوار از سوی دولت گفت: شاخص‌های تورم نباید توسط هر رئیس جمهوری که بر راس امور قرار می‌گیرد، تغییر کند.

    وی در خصوص تغییر ناگهانی نحوه محاسبه شاخص کل بورس تهران توسط دولت گفت: تورم یک نکته بسیار مهم است که اگر بخواهیم نسبت به سال‌های قبل آن را مقایسه کنیم، باید این مقایسه مشخص و روشن باشد.

    صدیقی تصریح کرد: اگر روش مقایسه تورم روش مشخصی نباشد نمی‌توان تورم امسال را با سال‌های گذشته مقایسه کرد. چراکه این شاخص‌ها ظریف است و به گونه‌ای نیست که هر رئیس جمهوری بر سر کار آمد، بتواند این شاخص‌ها را تغییر دهد.

    عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: این شاخص‌ها حتی در طول برنامه تغییر نمی‌کند بلکه در یک افق 20 ساله می‌تواند تغییر کند و من به یاد ندارم بعد از انقلاب هیچ رئیس جمهوری این شاخص‌ها را تغییر داده باشد.

    وی اظهار داشت: تورم در ایران را آقای رئیس جمهور یک روز 11 درصد، روز دیگر 6/12 درصد و الان 6/13 درصد اعلام می‌کند، مرکز پژوهش‌های مجلس تورم را بالای 23 درصد و بانک جهانی حدود 18 درصد تورم را اعلام کرده است. بنابراین نرخ تورم در کشور ما مشخص نیست.

    عضو فراکسیون اقلیت افزود: طبیعتا هر دولتی نیز بر سر کار می‌آید، می‌خواهد دولت قبلی را بکوبد. اگر شاخص‌ها یکسان باشد، آن وقت می‌توان در مورد تورم قضاوت کرد.

    نماینده بناب گفت: مردم وقتی افزایش قیمت‌ها را شاهد هستند، مطمئنا بسیاری از آنچه در مورد کاهش تورم گفته می‌شود را باور نخواهند کرد. 

    گفتنی است پیش از این، «محمد نهاوندیان» رئیس اتاق بازرگانی نیز از تغییر شاخص‌های اقتصادی انتقاد کرده بود. نهاوندیان ضمن انتقاد از تغییر ناگهانی نحوه محاسبه شاخص کل بورس تهران نسبت به تغییر ترکیب کالاهای سبد مصرفی خانواده که مورد استفاده در شاخص تورم است نیز انتقاد کرده بود.

    رامتین ::: پنج شنبه 86/5/25::: ساعت 12:23 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    منوچهر متکی، وزیر امور خارجه، در اقدامی حیرت‌انگیز و بی‌سابقه، همسر خود را به سمت «مدیرکل حقوق بشر و زنان» این وزارت‌خانه منصوب کرد.

    خانم نظری، همسر منوچهر متکی، که تا کنون حتی یک روز نیز سابقه فعالیت در وزارت خارجه کشور را نداشته است، مدیریت اداره‌ کلی را بر عهده گرفته که اساسا تا پیش از این وجود نداشته است.

    «اداره حقوق بشر» پیش از این یکی از واحدهای «اداره کل سیاسی و اموربین‌الملل وزارت خارجه» بود که به دستور منوچهر متکی از این اداره کل جدا شده و همراه با «دفتر امور زنان» این وزارتخانه به یک اداره کل جدید بدل گشت.


    رامتین ::: پنج شنبه 86/5/25::: ساعت 12:22 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    در پی انتشار این خبر، مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نیز در مصاحبه‌ای با فارس این خبر را تکذیب کرد و علی‌رغم پیشنهاد خبرگزاری فارس حاضر به انتشار این خبر به صورت عادی در خبرگزاری نشد تا این‌که طی تماسی با کمیته ملی اکوتوریسم موفق به شنیدن اظهارات خود مجید یزدانی شدیم.

    متن گفت‌وگوی خبرنگار فارس با مجید یزدانی، همسر معاون رئیس‌جمهوری که معتقد است عده‌ای به دنبال تخریب فاطمه واعظ جوادی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت مبالاخره شما همسر معاون رئیس‌جمهوری هستید‌.

    آن بیچاره چه گناهی کرده است؟ شما در ماهشهر بودید و دیدید که چگونه در گرما در پتروشیمی‌ها در حالی‌که خیلی‌ها از ماشین پیاده نمی‌شدند، چه تلاشی می‌کرد، زن مؤمنی که با این صداقت و درستکاری کار می‌کند. در واقع من احساس نمی‌کنم هدف، من هستم این احساس را ندارم احساس می‌کنم هدف، ایشان است می‌خواهند ایشان را تخریب کنند وگرنه من خلافکار بودم می‌گفتند آقای ایکس خلافکار بوده است چرا به ایشان منتسب می‌کنند؟

    * چه کسانی می‌خواهند رئیس سازمان محیط زیست را تخریب کنند؟

    من چه می‌دانم.

    * حتماً مصداقی دارید که می‌گویید؟

    من وقتی خبری را می‌بینم. ما مسلمانیم دستور شرعی داریم اگر کسی جرمی مرتکب شده باشد کاملاً تمام مراحل قانونی طی شده باشد و قاضی اجازه داده باشد اسم آن طرف اعلام می‌شود نه این‌که من نشسته‌ام و خبری منتشر می‌شود که شما در بازداشت هستید و قرار است با قرار وثیقه آزاد شوید.

    * ولی خبری که ما در بخش ویژه‌امان منتشر کردیم‌ این بوده است که شما با قرار وثیقه آزاد شده‌اید.

    این را در دادگاه خواهید گفت البته اگر شکایتی ‌شود هنوز شکایت نکرده‌ام، می‌گویید از چه کسی شنیده‌اید. خبرنگار دیگری پشت خط است، خداحافظ.

    مجید یزدانی، همسر فاطمه واعظ جوادی، همزمان با آغاز فعالیت فاطمه واعظ جوادی به عنوان بازرس ویژه رئیس سازمان منصوب شد.

    یزدانی در این دوره یک ساله، برای شناسایی و ارزیابی قابلیت‌های گردشگری و طبیعت‌گردی کشور به دستور رئیس این سازمان به نقاط مختلف سفر کرده است.

    یزدانی در حال حاضر به عنوان نماینده سازمان محیط زیست در کمیته ملی طبیعت‌گردی (اکوتوریسم) مشغول فعالیت است.

    به گفته برخی از مسئولان سازمان محیط زیست رفتن یزدانی از این سازمان به علت دوشغله بودن وی بوده است.
    حیط زیست هستند،



    رامتین ::: پنج شنبه 86/5/25::: ساعت 12:18 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    دیدار تیم ملی فوتبال بانوان ایران و اردن عصر روز گذشته با پیروزی تیم ایران در ورزشگاه آرارات به پایان رسید.



    رامتین ::: پنج شنبه 86/5/25::: ساعت 12:16 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    از معاون عمرانی وزیر کشور به عنوان گزینه ای برای تصدی وزارت صنایع و معادن نام برده می شود؛ همچنین احتمالا یکی از معاونین وزارت نفت که خبرگزاری مهر پیش تر ازجایگزینی او به جای کاظم وزیری هامانه خبر داده بود، ظرف روزهای آینده به عنوان وزیر معرفی می شود.

    رامتین ::: پنج شنبه 86/5/25::: ساعت 12:15 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: جیب بری و سرقتهای خرد مانند سرقت سیم برق، کپسول گاز و ... در چهار ماهه اول امسال در استان نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است.

    امیراحمد گراوند  با اعلام خبر فوق گفت: بر اساس آمار استخراج شده ازسرقتهای چهار ماهه نخست امسال کل سرقتهای استان نسبت به مدت مشابه سال قبل یک درصد کاهش نشان می دهد.

    وی در ادامه علت افزایش سرقتهای خرد و جیب بری را پایین بودن مجازات های در نظر گرفته شده برای این دو سرقت عنوان کرد و گفت:سایر سرقتها مجازات قطع ید به دنبال دارد، اما این سرقتها مجازات کمی دارد که امیدواریم با برخورد سریع با سارقین و تشدید مجازات، میزان این نوع سرقتها کاهش یابد.

    وی در ادامه یادآور شد: از ابتدا سال تا پایان تیر ماه سرقتهای مسلحانه، منزل، مغازه، خودرو، موتور،اماکن و راهزنی 14 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می دهد.

    فرمانده انتظامی استان درادامه با بیان اینکه هر ساله سرقت موتور و خودرو در استان افزایش داشته و خوشبختانه امسال این دو کاهش نشان می دهد، گفت: در بخش سرقت خودرو در چهار ماهه اول سال گذشته 137 مورد گزارش شده، در حالی که این آمار امسال به 112 مورد رسیده  و کاهش نشان می دهد.

    وی با تاکید بر اینکه امسال سرقت مغازه به یک سوم کاهش یافته است، گفت: در چهارماهه اول سال گذشته این تعداد 112 مورد بوده، در حالی که طی امسال 43 مورد رخ داده است.

    امیر گراوند در ادامه در خصوص سرقت سه هزار کارت سوخت از  اداره پست کرمانشاه، گفت: تحقیقات پلیس در خصوص این پرونده ادامه دارد و در این ارتباط دو نفر دستگیر شده اند و 16 کارت نیز کشف شده است.

    وی در خاتمه از همکاری مردم با نیروی انتظامی در دستگیری مجرمین قدردانی کرد و گفت: شماره تلفن های 197 و 110  بصورت شبانه روز آماده دریافت پیشنهادات و شکایات مردم است



    رامتین ::: چهارشنبه 86/5/24::: ساعت 5:10 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    جلسه امروز شورای شهر کرمانشاه برسر انتخاب بهمنیار شیخی ، مهرداد سالاری و کیاست امیریان به عنوان شهردار کرمانشاه به جدال های دو نفره کشیده شد و بی نتیجه با اتمام رسید.
    براساس همین گزارش، در جلسه امروز که ابتدا با حضور 8 عضو شورا به صورت غیرعلنی برگزار شد و پس از یک ساعت درحالی با حضور خبرنگاران علنی شد که زرافشانی جلسه را ترک کرد و جلسه 7 نفره ادامه یافت.
    رئیس شورای شهر با ابراز ناراحتی از وضع موجود برسر انتخاب شهردار گفت: چرا باید کسانی وقتی فرد مورد نظرشان انتخاب نمی شود جلسه را به هم بریزد و موجب گرفتاری مردم شود.
    وی ادامه داد: مردم دارند زجر می کشند و گرفتاری شان زیاد است و ما وظیفه داریم سریع‌تر تصمیم‌گیری کنیم و هرلحظه توقف بر سر انتخاب شهردار سم است و ما حق نداریم مردم را بیش از این معطل کنیم.
    دراین جلسه از قرار معلوم مهرداد سالاری که خود هم حضور نداشت 7 رای شورا را کسب کرده و احتمالا در جلسه فردا انتخاب و معرفی می شود.


    رامتین ::: چهارشنبه 86/5/24::: ساعت 5:9 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    <   <<   6   7   8   9   10   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 20
    بازدید دیروز: 24
    کل بازدید :276778

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    مرداد - کرمانشاه

    >>لینک دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<