سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس که در آسمان و زمین است، حتی ماهیان دریا، برای جویای دانش آمرزش می طلبند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
مرداد - کرمانشاه
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه گفت: اجرای کامل اصل ‪ ۴۴‬قانون اساسی در کشور پیش زمینه می‌خواهد که اولین کار برای اجرای آن شناسایی اقشار آسیب پذیر است.

    "عباسقلی امینی" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از بدو پیروزی انقلاب تاکنون هیچ یک از دولتها نتوانسته‌اند اقشار آسیب پذیر کشور را شناسایی کنند.

    وی گفت: عدم شناسایی اقشار آسیب پذیر بزرگترین مشکل بر سر اجرای اصل ‪۴۴‬ قانون اساسی و خصوصی‌سازی کامل در کشور بود.

    وی افزود: دولت نهم تنها دولتی است که قصد اجرای اصل ‪ ۴۴‬خصوصی‌سازی به طور کامل در کشور را دارد.

    امینی تصریح کرد: اگر خصوصی‌سازی در کشور به طور کامل اجرا شود اما اقشار آسیب پذیر شناسایی نشوند این کار ضربات جبران ناپذیری بر این اقشار وارد خواهد کرد.

    وی گفت: یکی از راههای شناخت اقشار آسیب پذیر توزیع سهام عدالت است که با واگذاری سهام عدالت به اقشار مختلف گروه‌های آسیب پذیر به طور کامل شناسایی خواهند شد.

    وی افزود: پس از شناسایی اقشار آسیب پذیر می‌توان نسبت به اجرای اصل ‪ ۴۴‬قانون اساسی و خصوصی‌سازی در کشور اقدام کرد.

    وی گفت: در مرحله اول واگذاری سهام عدالت در استان کرمانشاه ‪ ۲۱۸‬هزار نفر مشمول دریافت سهام عدالت شدند که اکنون کار پرداخت سود سهام به آنان در دست اقدام قرار گرفته است.

    وی افزود: در مجموع در سال گذشته در دو مرحله به حدود ‪ ۴۰۰‬هزار نفر از اقشار آسیب پذیر تحت پوشش نهادهای حمایتی، روستاییان و عشایر استان سهام عدالت واگذار شد.

    امینی گفت: در مرحله سوم در سال جاری نیز واگذاری سهام عدالت به کارکنان دولت در دست اقدام قرار گرفته است.

    وی افزود: میزان سهام و چگونگی باز پرداخت سهام عدالت کارکنان دولت با توجه به میزان دریافتی آنها مشخص می‌شود و با سهام روستاییان و اقشار کم در آمد تحت پوشش نهادهای حمایتی متفاوت است.

    استان کرمانشاه با حدود یک میلیون و ‪ ۹۰۰‬هزار نفر جمعیت در غرب کشور واقع است



    رامتین ::: سه شنبه 86/5/30::: ساعت 10:25 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    محمدباقر ذوالقدر، معاون امنیتی وزیر کشور گفته است با حضور بسیج نظام اداری کشور اصلاح خواهد شد.به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، آقای ذوالقدر در همایش مسئولان بسیج استانداری ها گفته است که "تفکر بسیجی یک تفکر دینی است و توسعه رفتار دینی در نظام اداری کشور می تواند نظام اداری را متحول کند."آقای ذوالقدر تا دو سال پیش معاون رحیم صفوی فرمانده سپاه پاسداران ایران بود و بعد از پیروزی محمود احمدی نژاد در انتء ?ابات ریاست جمهوری، به وزارت کشور رفت و اکنون معاون امنیتی و قائم مقام وزیر کشور است.آقای ذوالقدر که در حال حاضر ظاهرا سمتی در سپاه پاسداران ندارد تاکید کرده که "از بالاترین تا پائین ترین سطوح اداری در وزارت کشور و استانداری ها، باید از بسیج استفاده و حتما باید در فرمانداری ها و بخشداری ها بسیج تشکیل شود."
     


    رامتین ::: سه شنبه 86/5/30::: ساعت 10:14 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    جمعی از کارکنان سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه در نامه به سایت کرمانشاه نوشته اند:

    مدیریت فعلی این سازمان اصلا به طور عادلانه هیچ امتیازی را تقسیم نمی کنند ؛ اول خود مدیر مهم است بعد نورچشمی ها.

    آیا این سازمان متعلق به خود آقای پاکدامن است؟

    درست است که ایشان از طرف وزیر کرمانشاهی پشتیبانی می شوند ولی دلیل بر این نیست که به احوال کارکنان آگاه نباشند.

    چه دلیلی دارد افرادی بر سر کار آیند که اصلا هیچ آگاهی به امور عادی و روزمره این سازمان ندارند!

    باور فرماید که مردم در این سازمان بیش از پیش سرگردان هستند.

     

    سایت کرمانشاه:امیدواریم که این مطلب درست نباشد.

     



    رامتین ::: دوشنبه 86/5/29::: ساعت 11:56 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    رئیس جمهور پیشنهاد تغییر نام بوشهر به خلیج فارس را به، برقعی معاون خود ارجاع داد.

    به نوشته نسیم جنوب ، به دنبال پیشنهاد عطارزاده مبنی بر تغییر نام استان بوشهر به خلیج فارس که طی نامه ای به رئیس جمهور نوشته شده بود، احمدی نژاد این پیشنهاد را برای بررسی بیشتر به معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی خود ارجاع داده است.



    رامتین ::: دوشنبه 86/5/29::: ساعت 11:34 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    وکیلی جانشین اکبر ترکان در شرکت نفت و گاز پارس
    خاموشی جایگزین مهدی بازارگان در شرکت متن

    وکیلی - رییس پژوهشگاه صنعت نفت - جایگزین اکبر ترکان در شرکت نفت و گاز پارس شد.

    به گزارش ایسنا، طی حکمی از سوی غلام‌حسین نوذری - سرپرست وزارت نفت - علی وکیلی - رییس پژوهشگاه صنعت نفت - به سمت مدیرعامل و عضو اصلی هیات مدیره شرکت نفت و گاز پارس منصوب شد.

    این در حالی است که عصر امروز ترکان با حکم دیگری از سوی نوذری به سمت معاونت برنامه‌ریزی تلفیقی وزارت نفت منصوب شده است.


    همچنین گفته می‌شود ابوالحسن خاموشی - معاون شرکت نفت و گاز پارس - به عنوان جایگزین مهدی بازارگان در سمت مدیرعاملی شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) انتخاب شده است

    صبح امروز نوذری سرپرست وزارت نفت طی حکمی اکبر ترکان را نیز به سمت معاون برنامه‌ریزی وزارت نفت منصوب کرد.



    رامتین ::: دوشنبه 86/5/29::: ساعت 11:32 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله امروز خود با عنوان " مشفقانه با حامیان دولت " با تاکید براینکه افراط و تفریط  همواره بلای جان جناح های سیاسی کشور بوده است نوشت:

    تجربه 28 سال گذشته به روشنی نشان میدهد «و آنها را از ادامه راه باز داشته اند. این بیماری سیاسی بلای جان نظام و
    هفته گذشته یکی از حامیان دولت ـ بنابر خبری که یکی از سایت های حامی دولت منتشر کرد ـ گفت : « غضنفرهای اصولگرا می گویند که منتقد دولت هستند. منتقد دولت امروز در خط آمریکا گام برمی دارد... » .

    این سخن از دو جهت افراطی است . اول آنکه اصولگراها را به غضنفر و خودی تقسیم می کند و دوم آنکه منتقد دولت را در خط آمریکا می داند.
    شخصی که این سخن از وی نقل شده البته این را هم اضافه کرده است که : « حرفی نیست که هر دولتی ضعف هائی دارد اما بزرگ نمائی ضعف ها و کوچک کردن توانمندی ها ظلم است و هرکس این کار را بکند دشمن است » .

    گوینده لابد با این توضیح درصدد بوده زیاده روی هائی که در زمینه نقد دولت صورت می گیرد را محکوم کند که البته کار درستی است و نقد هم همیشه باید براساس انصاف و اعتدال باشد لکن اعتراض به انتقاد کنندگان تندرو هم باید از همین ویژگی ها یعنی انصاف و اعتدال برخوردار باشد. واقعیت اینست که انتقاد یک مقوله کشدار است که انتقاد کننده می تواند به حداقل آن اکتفا کند یا متوسط آنرا انتخاب نماید و یا به کمتر از حداکثر قانع نشود. این به میزان انصاف انتقاد کننده مربوط می شود ولی تا زمانی که انتقاد است نباید آنرا دشمنی تلقی کرد. بنابر این نمی توان چنین نتیجه گرفت که منتقد دولت در خط آمریکا گام برمیدارد.

    در بخش اول نیز عنوان « غضنفر » دادن به کسانی که از دولت انتقاد می کنند یک برخورد افراطی است . تقسیم اصولگراها به خودی و غضنفر یک روش خطرناک است که در کلان به زیان نیروهای وفادار نظام تمام خواهد شد و حتی در چارچوب منافع و مصالح دولت حاضر و حامیان آن نیز زیانبار است و به تضعیف دولت منجر خواهد شد.

    در بخش دیگری از این سرمقاله آمده است: این روزها متاسفانه کار به جائی رسیده که حتی رئیس قوه قضائیه هم وقتی از تغییر مدیران انتقاد می کند از سوی روزنامه های حامی دولت و افراد منتسب به دولت بشدت مورد حمله و اهانت قرار می گیرد! راستی اگر منطق حامیان دولت این باشد که هرکس از دولت انتقاد کند در خط آمریکا قرار دارد و دشمن است تکلیف یک رئیس قوه که نظر خود را ابراز میدارد چیست همانطور که رئیس جمهور حق دارد وزرای خود را عزل کند دیگران هم حق دارند از این کار انتقاد کنند. این حق قانونی و طبیعی آحاد مردم جامعه است و مهمتر آنکه استفاده از این حق به نفع خود دولت است . دولت باید از نقطه نظرات مختلف اعم از موافق و مخالف مطلع باشد تا بهتر و قوی تر عمل کند. کسانی که این موهبت را از دولت دریغ می کنند و یا میخواهند مانع برخورداری دولت از آن شوند در پی چه چیزی هستند .

    دایره اصولگرائی را هر روز تنگ تر کردن و خودی ها را در جایگاه شیطان بزرگ نشاندن خطر بزرگی است که امروز جریان حاکم را بشدت تهدید می کند. دولتمردان باید حامیان محدودنگر و عصبانی خود را نصیحت کنند آنها را از این قبیل برخوردها برحذر دارند و درهای نقد را به روی همه بگشایند. این تنها راه توفیق جریان حاکم است و غفلت از این واقعیت با دولتمردان امروز همان خواهد کرد که با افراطیون قبل از آنان کرد



    رامتین ::: دوشنبه 86/5/29::: ساعت 11:31 عصر
    نظرات دیگران: نظر

     "پی.یو.کی مدیا" وابسته به اتحادیه میهنی کردستان عراق با اعلام این خبر افزود: "ارتش ایران نیروهای خود را در نزدیکی شهر مرزی حاج عمران مستقر کرده و احتمال دارد یک «عملیات نظامی برون مرزی» را در شمال عراق با هدف ضربه زدن به اهداف گروه تروریستی پژاک وابسته به حزب کارگران کردستان ترکیه (پ.ک.ک) آغاز کند."

    این حملات احتمالی پس از آن صورت می گیرد که توپخانه ایران طی روزهای گذشته اهدافی را در کوه های قندیل واقع در شمال عراق زیر آتش خود گرفت.

    پایگاه های حزب حیات آزاد کردستان موسوم به "پژاک" در کوه های قندیل واقع است.

    این در حالی است که یک بالگرد ارتش ایران نیز روز جمعه در نزدیکی کوه های قندیل سقوط کرد که به کشته شدن شش سرنشین نظامی آن منجر شد.

    مقامات ایرانی علت این حادثه را شرایط نامساعد جوی در طول اجرای مانورهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ذکر کردند.

    مقامات عراقی روز یک شنبه گفتند که ارتش ایران طی سه روز گذشته مناطق کردنشین در شمال شرقی عراق را هدف حملات توپخانه ای خود قرار داده است .
    گفتنی است پیش از این ترکیه نیز از عملیات نظامی برون مرزی در شمال عرق علیه گروه تروریستی "پ.ک.ک" خبر داده بود.



    رامتین ::: دوشنبه 86/5/29::: ساعت 11:30 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    پیگیری های نمایندگان کرج در مجلس شورای اسلامی برای تسریع در ارایه لایحه دولت جهت اعلام تشکیل استان سی و یکم کشور به نام استان "البرز" به مرکزیت شهرستان کرج گویا به ثمر نشسته و قرار است لایحه ای در این خصوص به مجلس ارایه شود.

    با توجه به وسعت شهرستان های تحت پوشش شهرستان کرج و جمعیت 3میلیون نفری این شهرستان و شهرستان های اطراف آن در دولت موافقت ضمنی برای تشکیل استان البرز وجود دارد .
    با این حال مخالفت مسوولان و نمایندگان برخی از شهرستان های اطراف کرج با این طرح از جمله عواملی است که ارایه چنین لایحه ای از سوی دولت را تا کنون با مشکل مواجه کرده است.

    از جمله شهرستان هایی که مسوولان آن با تاسیس استان البرز به مرکزیت کرج مخالفند ، شهریار و رباط کریم هستند که در این دو حوزه نیز رایزنی هایی در حال شکل گیری است که نظر موافق مسوولان این دو شهرستان برای پیوستن به استان البرز و انفکاک از استان تهران جلب شود.

    از سوی دیگر رایزنی هایی نیز با مسوولان شهرستان ساوجبلاغ که اکنون از توابع استان قزوین است در حال انجام است که در صورت نهایی شدن این رایزنی ها استان شدن کرج تا 20 شهریور ماه به مجلس ارایه می شود


    رامتین ::: دوشنبه 86/5/29::: ساعت 11:29 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    رشید جلالی نماینده کرج و عضو هیات همراه رئیس جمهوری در سفر به قرقیزستان در خصوص علت عدم دیدار احمدی نژاد با پوتین گفت: روسای جمهوری ایران و روسیه در خلال اجلاس شانگ‌های با یکدیگر دیدار کردند.

    به گزارش خبرنگار پارلمانی خانه ملت وی افزود: از آنجا که هیات ایرانی پیش از پایان اجلاس قرقیزستان را ترک کرد و زمان ورود و خروج هیات‌های اروپایی و روسی به اجلاس تطبیق نیافته بود امکان انجام دیدار ملاقات بین احمدی نژاد و پوتین وجود نداشت.

    رشید جلالی در پاسخ به این سوال که در انتخابات 24 اسفند کاندیدا خواهد شد؟ گفت: شخصا تمایلی برای کاندیداتوری ندارم.

    وی افزود: ما در صورتی که گروه 18 نفره معتمدان اصولگرای منتخب نخبگان و علمای شهرستان کرج صلاح بدانند در انتخابات حضور می‌یابم.

    نماینده کرج با تاکید بر نقش آفرینی جریانات سیاسی در تعیین نامزدهای انتخاباتی شهرستان کرج اظهار داشت: تصمیم گیری در خصوص انتخابات در کرج سیاسی خواهد بود و گرچه قومیت‌ها در این عرصه موثرند اما تعیین کننده نیستند.



    رامتین ::: دوشنبه 86/5/29::: ساعت 1:5 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن خبرهای منتشره در خصوص احتمال معرفی خود به عنوان وزیر صنایع را تکذیب کرد.

    حمیدرضا کاتوزیان در حاشیه جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هیچ اشتیاقی برای تصدی پست وزارت صنایع ندارم و مطالب منتشره در مطبوعات درباره احتمال معرفی اینجانب به عنوان وزیر صنایع شایعه است.

    وی افزود: در کمیسیون صنایع مجلس می‌مانم و در حوزه مسئولیت خود در کمیسیون به سرپرست وزارت صنایع و یا هر کسی که وزیر شود کمک می‌کنم.



    رامتین ::: دوشنبه 86/5/29::: ساعت 1:4 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    <      1   2   3   4   5   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 15
    بازدید دیروز: 24
    کل بازدید :276773

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    مرداد - کرمانشاه

    >>لینک دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<