• وبلاگ : كرمانشاه
  • يادداشت : به به ! به به ! به به !
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + چشمه 

    آيا تاكنون فكر كرده ايد كه در صورت انتصاب حسنعلي چشمه گچي به عنوان مسئول روابط عمومي استانداري چه اتفاقي خواهد افتاد! تخم مرغ دزد شتر دزد ميشود.
    5 سال بعد !
    خبر نگار ... گزارش خبري از استان كرمانشاه –ارديبهشت 1392
    استان كرمانشاه يكي از استان هاي بسيار زيباي منطقه غرب ميباشد .اما نكته جالب وضعيت مردم در اين استان ميباشد .
    مردم در اين شهر به استانداري كاخ باجگاه مي گويند.در شهر مغازه ها و شركتها ، تابلوهاي زيادي وجود دارد كه به نام چشمه گچي و برادران !چشمه گچي و پسران !چشمه گچي و همكاران !و.... نامگذاري شدند.
    مشخص گرديد كه چشمه گچ يكي از روستاهاي اطراف كرمانشاه ميباشد ،يكي از پسران روستا به نام حسنعلي كه بسيار ناآرم نيز بوده براي تحصيل به شهر رفته است !پس از پايان تحصبلات ديپلم و فوق ديپلم در اداره آموزش و پرورش استخدام گرديده و به خاطر ناسازگاري با بچه هاي مردم ،در قسمت گزينش ،فعاليت ميگرده ،به دليل لياقت به عنوان رئيس آموزش و پروش كوزران !منصوب گرديده است .با بلند پروازيها ايشان ،دوباره مشغول به تحصيل در رشته ارتباطات ميگردد.ضمن اينكه حزبي را با كمك برادر و پسر عموي خود ايجاد كرده و خوشبختانه هنوز هم به صورت خصوصي ! با يك نفر اداره مي گردد و با چسب رازي به اصلاحات و ... مي چسبد.اين پسر فعال در دوران طلايي دانشجويي با تقليد صدا اوقات خوشي را براي بچه ها كلاس ايجاد مي نمود. زيباترين تقليد صداي ايشان ،صداي خر بوده كه به نحو قابل تحسيني شبيه به صداي خود حيوان بوده است .
    به دليل فعاليتهاي سياسي و ايجاد سرو صدا معروف شده بوده به طوري كه كساني كه وي را ميشناختند با بخشندگي تمام روغن 5 كيلويي و 17 كيلويي براي ايشان هبه ميدادند! با افزون شده تعداد روغن ها و فروش آنهاو سود خوبي كه نصيب اين جوان گرديد،تصميم به توسعه شغل گرفته و با حمايت و باج آقايان با تاسيس شركت دامپروي و تامين گوشت و روغن نباتي همراه با روغن كرمانشاه براي برادران و جوانان روستا اشتغال ايجاد نمود. با خريد امتياز روزنامه غرب و تاسيس سايت كرمانشاه خبر به ناگاه ،همه را به سوي خود جذب نمود ،به طوري كه كمتر كسي متوجه ايجاد يك شغل نان و آبدار و مقرري ماهيانه زور گيري ايشان گرديد.
    ادامه دارد.!

    + بامرام 
    خيلي فوري
    حزب توسعه کرمانشاه به حزب باجگيران غرب تغيير عنوان داد
    + دوست 
    بابا خيلي مردي .