سفارش تبلیغ
صبا ویژن
احترام دانشمند عمل کننده به علمش، مانند حرمت شهیدان و راستان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
شهریور - کرمانشاه
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • شهر قم در روزهای اخیر میزبان شخصیت‌های برجسته کشوری است که در راس آنها رئیس مجلس خبرگان رهبری و رئیس جمهوری قرار دارند.
    به گزارش فارس  امروز پنجشنبه محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری، علی لاریجانی دبیر شورای عالی امنیت ملی و مصطفی پورمحمدی وزیر کشور برای شرکت در برنامه‌های مختلف به شهر قم سفر کرده‌اند.


    محمود احمدی نژاد در سفر خود به شهر قم قرار است در جمع شرکت کنندگان در ششمین اجلاس مدیران حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور در دانشگاه قم و همچنین در جمع مبلغان شرکت کننده در همایش علمی کاربردی تبلیغ ویژه ماه مبارک رمضان در مدرسه فیضه قم به سخنرانی بپردازد.

    بر اساس این گزارش علی لاریجانی در شورای عالی امنیت ملی نیز صبح امروز در همایش علمی کاربردی تبلیغ ویژه ماه مبارک رمضان که در تالار اجتماعات مدرسه عالی دارالشفا برگزار شد، حضور یافت و به سخنرانی پرداخت.
    مصطفی پورمحمدی وزیر کشور نیز امشب در مدرسه علمیه حضرت ولیعصر سخنرانی خواهد کرد و احتمالا در مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله مشکینی که بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد اعظم قم برگزار می‌شود،‌ حضور خواهد یافت.

    در روز شنبه نیز شهر قم میزبان علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس جدید مجلس خبرگان رهبری خواهد بود.
    او نیز در جمع مبلغان شرکت‌کننده در همایش علمی کاربردی تبلیغ سخنرانی خواهد کرد.

    اسماعیل احمدی مقدم فرمانده ناجا نیز در روز یکشنبه در تالار اجتماعات مدرسه عالی دارالشفا و در همایش علمی کاربردی تبلیغ حضور خواهد یافت.



    رامتین ::: جمعه 86/6/16::: ساعت 12:38 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    رهبر معظم انقلاب تأکید کردند؛ مجلس خبرگان، میدان قدرت نیست بلکه میدان «معنویت، کار برای خدا و حفظ اصول اساسی انقلاب» است. 
       حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز پنجشنبه در دیدار نمایندگان منتخب ملت در مجلس خبرگان، جایگاه و مسئولیت این مجلس را بی نظیر، پر عظمت و بسیار برجسته خواندند و تأکید کردند: مجلس خبرگان، در افکار عمومی، مجلسِ مردان دین و علم و تقواست و باید به گونه‌ای عمل کرد که این اعتبار و حرمت و وزانت، همچنان در عمق جان ملت حفظ شود.
    ایشان در آغاز سخنانشان با تجلیل از شخصیت کم نظیر مرحوم آیت الله مشکینی رئیس فقید مجلس خبرگان، خاطرنشان کردند: ریاست آن روحانی پارسا بر مجلس خبرگان، حقاً مایه اعتبار و وزانت این مجلس بود و ضایعه فقدان ایشان، کاملاً احساس می شود.
    حضرت آیت الله خامنه‌ای، مرحوم آیت الله مشکینی را مصداق فرمایشات امیرمؤمنان درباره عالمان متقی و پرهیزگار دانستند و افزودند: بی توجهی به دنیا، شجاعت، صراحت، زمان شناسی و عمل به وظیفه از جمله خصوصیات آن عالم ربانی بود و آن فقید سعید از عمق روح و جان خود در خدمت اسلام و انقلاب قرار داشت و ما امروز به این ویژگی ها و خصوصیات نیاز مبرمی داریم.
    رهبر انقلاب اسلامی انتخاب یک هیئت رئیسه خوب را در اجلاس اخیر خبرگان، حرکتی انصافاً خوب و همراه با متانت و وزانت دانستند و افزودند: با اینکه دشمنان مایل نبودند موقعیت مجلس خبرگان در افکار عمومی حفظ شود اما خبرگان مجموعه‌ای از سابقون انقلاب را برای اداره و مدیریت این مجلس انتخاب و وزانت خود را حفظ کرد.ایشان انتخاب، حفظ و استمرار رهبری نظام را مهمترین علت جایگاه بسیار برجسته و والای مجلس خبرگان دانستند و افزودند: رهبری، نقطه اساسی نظام اسلامی است و مجلس خبرگان در جایگاه و مسئولیتی بسیار عظیم و بی نظیر، این نقطه اساسی و محور نظام را نصب می کند و هرگاه او دچار کمبود و آسیبِ شرایطِ رهبری شود به مردم اعلام می کند که رهبری باید تغییر کند. حضرت آیت الله خامنه‌ای، حفظ جایگاه بی بدیل مجلس خبرگان را در افکار عمومی به حفظ اعتبار و حرمت و وزانت این مجلس منوط دانستند و افزودند: این مجلس به گونه‌ای عمل کند که تصمیماتش درباره رهبری برای مردم حجت باشد و مردم از اعماق دل و نه فقط از سر تکلیف قانونی، آن را بپذیرند که تحقق این امر بسیار مهم، به عملکرد متین و وزین خبرگان و استمرار اعتماد مردم به آنان بستگی دارد. حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به حساسیت و تلاش های مستمر دشمنان برای تضعیف مجلس خبرگان افزودند: در انتخابات دوره چهارم این مجلس، دشمنان همه کار کردند تا مانع حضور مردم در پای صندوق های رأی شوند اما ملت با حضور گرم و پرشور خود، این ترفند را خنثی کرد که البته دشمنان باز هم به توطئه مشغولند. رهبر انقلاب اسلامی جنجال و غوغای رسانه های بیگانه را درباره اجلاس دو روز گذشته مجلس خبرگان نشانه دیگری از استمرار فعالیت های خصمانه دشمنان برشمردند و افزودند: آنها سعی کردند این مجلس را مانند مجموعه‌های دیگر، اسیر جناح بازی و درگیر جنگ قدرت معرفی کنند و با جریان سازی جعلی و یا تشدید برخی اختلاف سلیقه های طبیعی، جایگاه خبرگان را در چشم مردم از بین ببرند. حضرت آیت الله خامنه‌ای در همین زمینه تأکید کردند: مجلس خبرگان، میدان قدرت نیست بلکه میدان «معنویت، کار برای خدا و حفظ اصول اساسی انقلاب» است و همه اعضای مجلس خبرگان از جمله هیئت رئیسه محترم باید با توجه به این نکات مهم، مراقب گفتار و عملکرد خود باشند و تبلیغات خصمانه دشمنان را هوشیارانه خنثی کنند. ایشان، با انتقاد شدید از همراهی برخی رسانه‌های بد اخلاق داخلی با تبلیغات دشمنان درباره مجلس خبرگان افزودند: مجلس خبرگان مجلسی پاکیزه و عرصه اتحاد کلمه است و به علت وظایف بسیار سنگین خود در موضوع رهبری، اصولاً نمی تواند عرصه دعوا و جنگ قدرت باشد اما برخی رسانه های داخلی در یکی دو ماه اخیر، با تبلیغات دروغ دشمنان همراهی کردند که به آنها اخطار می کنم به حریم مجلس خبرگان نزدیک نشوند و این گونه بازی ها را در مسائل و مباحث دیگر دنبال کنند. رهبر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنانشان، استمرار حاکمیت اصول و ارزش های اسلامی را بر حرکت کلی کشور، عامل اصلی موفقیت های نظام دانستند و با اشاره به ضرورت حمایت از قوای سه گانه به ویژه قوه مجریه افزودند: قوه مجریه وظایف سنگین تری بر دوش دارد و به یاری خداوند با اعتماد به نفس و تلاش خستگی ناپذیر، دوره درخشانی را سپری می کند که امیدواریم این تلاش ها به تدریج نتایج خود را در پیشرفت کشور نشان دهد.

    ایشان به حمایت از رؤسای جمهور گذشته اشاره کردند و افزودند: رئیس جمهور کنونی، مردی مؤمن، شجاع، پاک دست، معتقد به اصول، به شدت فعال و با پشتکار است و همه وظیفه داریم از قوای سه گانه و به ویژه دولت و رئیس جمهور حمایت کنیم.

    حضرت آیت الله خامنه‌ای اختلاف سلیقه را امری طبیعی دانستند و افزودند: انتقاد لازمه رشد و پیشرفت کشور است اما با عصبیت و عصبانیت متفاوت است و باید همراه با دوستی و دلسوزی باشد.



    رامتین ::: جمعه 86/6/16::: ساعت 12:37 صبح
    نظرات دیگران: نظر

     فیروز کاوه ‌ای گفت: در راستای برگزاری اردوهای ًهجرت 3 ًبسیج سازندگی استان کرمانشاه، تا پایان تابستان، 392 مدرسه در سراسر استان مورد مرمت و بازسازی قرار خواهد گرفت.
    وی افزود: این طرح با حضور 6 هزار و 53 نفر از دانش ‌آموزان و جوانان بسیجی به استعداد 61 هزار و 949 نفر روز از اوایل تابستان آغاز و تا پایان شهریور ماه جاری ادامه دارد.
    به گفته کاوه ای؛ تمامی مدارس تحت پوشش این طرح که با همکاری بسیج سازندگی و سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس در حال بازسازی است تا آغاز سال تحصیلی جدید به آموزش و پرورش تحویل داده خواهد شد.
    وی با اشاره به اینکه استان
    کرمانشاه با کمبود سه هزار و ‪ ۸۲۴ کلاس درس مواجه است گفت: بهسازی محیط‌های آموزشی از قبیل رنگ ‌آمیزی کلاس ‌ها، تعمیر سرویس بهداشتی، بازسازی میز و نیمکت ‌ها و زیباسازی حیاط مدارس از اولویت های اردوهای ً هجرت 3 ًدر این عرصه است.
    کاوه ای در ادامه تصریح کرد: طی سال گذشته عملیات احداث 173 کلاس درس با 372 ‪ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد که این پروژه‌ ها تا کنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و مهر ماه امسال به بهره برداری می ‌رسد.
    مدیرکل سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس
    کرمانشاه افزود: در سال جاری نیز احداث 384 کلاس درس با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال توسط بسیج سازندگی در دست اجرا قرار گرفته است.

    مسولان محترم استان این هم توسعه استان (باعث افتخار ماست)



    رامتین ::: پنج شنبه 86/6/15::: ساعت 2:24 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    بزرگترین درمانگاه فوق تخصصی کودکان کشور در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه به بهره برداری رسید.

    این مرکز وابسته به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و از پیشرفته ترین مراکز درمانی کودکان کشور است که در آن امکان انجام بیشتر جراحی های بزرگ کودکان وجود دارد.

     این درمانگاه از مجهزترین امکانات و وسایل روز جراحی دنیا برخوردار است و هیچ کمبودی در بخش تجهیزات و امکانات ندارد.

     با راه اندازی این مرکز، بیماران نیازمند به خدمات تخصصی و فوق تخصصی اطفال در استان کرمانشاه حتی استان های غرب کشور، نیاز به مراجعه به سایر مراکز درمانی کشور و صرف هزینه های اضافه را ندارند.



    رامتین ::: پنج شنبه 86/6/15::: ساعت 2:17 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    استاندار کرمانشاه در جلسه کارگروه اشتعال و سرمایه گذاری استان از محدودیت های ایجاد شده در بخش کشاورزی ، صنایع غذایی و لبنی انتقاد کرد و در جهت رفع این موانع و بازنگری در محدودیت های ایجاد شده در این بخش ها ، دستورات لازم را به دستگاههای ذیربط صادر نمود.

       به گزارش روابط عمومی استانداری، بازنگری در ارائه الگوی مصرف به جامعه از دیگر تاکیدات مهندس غفوری بود.

        وی همچنین با تاکید بر نظارت دقیق و صحیح از طرحهای اشتغالزایی ، از نحوه گزارشگری در حوزه اشتغال انتقاد و ارائه طرح جامع گزارش به فرمانداران در اسرع وقت و پاسخگویی آنان را از اولویت های کاری برشمرد.

         استاندار کرمانشاه در بخش دیگری ار سخنان خود به ظرفیت های گردشگری ایجاد شده با احداث سد های شیان و سلیمان شاه در استان اشاره کرد و گفت:  سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان با توجه به زمینه ها و ظرفیت های فراهم شده گردشگری با احداث سدهای مذکورموظف است که فضای مناسبی برای تفریح مردم در این مناطق ایجاد نماید .

    گفتنی است :

          استاندار کرمانشاه در جلسه کارگروه اشتعال و سرمایه گذاری استان از محدودیت های ایجاد شده در بخش کشاورزی ، صنایع غذایی و لبنی انتقاد کرد و در جهت رفع این موانع و بازنگری در محدودیت های ایجاد شده در این بخش ها ، دستورات لازم را به دستگاههای ذیربط صادر نمود.

       به گزارش روابط عمومی استانداری، بازنگری در ارائه الگوی مصرف به جامعه از دیگر تاکیدات مهندس غفوری بود.

        وی همچنین با تاکید بر نظارت دقیق و صحیح از طرحهای اشتغالزایی ، از نحوه گزارشگری در حوزه اشتغال انتقاد و ارائه طرح جامع گزارش به فرمانداران در اسرع وقت و پاسخگویی آنان را از اولویت های کاری برشمرد.

         استاندار کرمانشاه در بخش دیگری ار سخنان خود به ظرفیت های گردشگری ایجاد شده با احداث سد های شیان و سلیمان شاه در استان اشاره کرد و گفت: سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان با توجه به زمینه ها و ظرفیت های فراهم شده گردشگری با احداث سدهای مذکورموظف است که فضای مناسبی برای تفریح مردم در این مناطق ایجاد نماید .

    گفتنی است : در این جلسه 1304 طرح در بخش کشاورزی ، صنعتی و خدمات با اعتبار 37 میلیارد و 236 میلیون تومان و اشتغالزایی 3 هزارو 514 نفر به تصویب رسید



    رامتین ::: پنج شنبه 86/6/15::: ساعت 2:13 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عبدالمجید غفوری امروز پس از بازدید از محوطه تاریخی بیستون در جمع خبرنگاران افزود: مطمئنا بخش خصوصی توانایی جذب گردشگران بیشتری از سطح کشور و جهان را دارد و باید از حضور سرمایه‌داران معتبر و آگاه در این عرصه نهایت استفاده برده شود.
    وی ادامه داد: علیرغم همه کارها و تلاش هایی که در طول این سال ها انجام شده بیستون از حداقل زیر‌ساخت‌های یک اثر فاخر جهانی محروم و فرصتی که در اختیار داریم در حال از دست رفتن است.
    غفوری افزود: بیستون یک محوطه گرانقدر و سنگینی است که پیشینیان به امانت در اختیار ما قرار داده اند و وظیفه ماست که این محوطه تاریخی و میراثی را به جهانیان معرفی و آنرا شکوفا کنیم.
    استاندار کرمانشاه یادآور شد: ارتقای بیستون از بخش به شهرستان می تواند یکی از راه‌های تقویت و ساماندهی این محوطه باشد که در جهت رسیدن به این هدف به یک برنامه کارشناسی شده نیاز دارد.
    معاون عمران استانداری کرمانشاه نیز در سخنانی در حاشیه این بازدید گفت: مردم باید با میراث فرهنگی زندگی کنند و برای شکوفا شدن این میراث با مسئولان زیربط تعامل مناسبی داشته باشند.
    محمدحسین جوانمردی افزود: اگر طرح جامع ساماندهی بیستون اجرایی شود شهر بیستون به یکی از قطبهای بزرگ گردشگری کشور تبدیل می شود که می تواند از لحاظ اقتصادی برای مردم بیستون بسیار به صرفه باشد.


    رامتین ::: پنج شنبه 86/6/15::: ساعت 8:9 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    در روزهایی که مجلس شورای اسلامی در تهران در تعطیلات قرار دارد، ایرانیان مسافر یا مقیم خارج می توانند در فرودگاه ها و خیابانهای شهرهایی نظیر پاریس، لندن، آمستردام، مادرید، کوالالامپور و...گروههای چند نفره از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را مشاهده و تشخیص دهند.

    این سفرها معمولا در قالب هیات های پارلمانی یا سیاسی انجام می شود و هزینه آن البته با بیت المال است.

    جالب است بدانید هزینه یک سفر 5 روزه از تهران به یک شهر اروپایی با مخارج اقامت و پذیرایی در هتل 3 ستاره ، حداقل برای هر نفر مسافر 1500 یورو تمام می شود . البته ماموران دولت و مجلس ایران در بسیاری از موارد نه به اقامت در هتل کمتر از 5 ستاره رضایت می دهند و نه به پرواز و تشریفات کمتر از VIP  .

    هرچند در موارد بسیاری هیات های پارلمانی طی سفر خارجی خود مشکلات بزرگی از کشور و ملت حل کرده اند اما گاهی اهداف ، برنامه ها و ترکیب هیات های پارلمانی ایران در سفرهای خارجی به شکلی است که هر ناظر بیطرفی را درباره منفعت این نوع سفر ها برای ملت و کشور به فکر وا می دارد.

    از آنجا که سفرهای خارجی نمایندگان به خارج معمولا سوء تفاهم هایی میان هموطنان در ایران و خارج بر می انگیزد، پیشنهاد می شود هیات رئیسه محترم مجلس هر ماه اطلاعات هیات های دیپلماتیک ایران اعزامی به خارج را برای استحضار مردم - صاحبان اصلی بیت المال- منتشر کند.

    این فرست می تواند شامل کشور مقصد، اهداف سفر، نام اعضای هیات(مسافران)، هزینه های صرف شده و منبع تامین آن باشد. ضمنا انتشار گزارش سفر این قبیل هیات ها (پس از رعایت موارد طبقه بندی مرتبط با منافع ملی) نیز می تواند در رفع سوء تفاهم ها و کارامد تر شدن این سفر ها موثر باشد.


    رامتین ::: پنج شنبه 86/6/15::: ساعت 8:7 صبح
    نظرات دیگران: نظر


    وزارت  کشور و نیروی انتظامی باید نسبت به حادثه محور کامیاران- روانسر پاسخگو باشند

    عضو مجمع نمایندگان استان با انتقاد از کمبودهای موجود در نیروی انتظامی کشور گفت: ایجاد امنیت نیازمند الزاماتی است که در مورد نیروی انتظامی بسیار ضعیف است.

     

    بهمن الیاسی در گفتگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با محکوم کردن حادثه صبح امروز (14 شهریور)  محور کامیاران به روانسر اظهار داشت: دشمنان زخم خورده انقلاب اسلامی در طول 27 سال گذشته از هر اقدام بی شرمانه ای برای ضربه زدن به نظام خودداری نکرده اند که این حرکت نیز که باعث به شهادت رسیدن جمعی از نیروهای جان برکف انتظامی شده در این راستا می باشد.

     وی تصریح کرد: ایجاد امنیت در جامعه نیازمند امکانات و ابزاری ست که متاسفانه نیروی انتظامی به عنوان نیروی حافظ نظم و امنیت کمبودهای زیادی در این زمینه دارد.

     نماینده مردم سنقر و کلیایی در خانه ملت با اشاره به نطق هفته گذشته خود در این خصوص، کمبود تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی را از اصلی ترین مشکلات نیروی انتظامی عنوان و خاطر نشان ساخت: به اذعان مسئولان این نیرو، درحال حاضر تنها با  40 درصد نیروی مورد نیاز در این بخش مشغول خدمت است و در بعد امکانات و تجهیزات نیز کمبودهای زیادی وجود دارد که خود منجر به بروز مشکلاتی شده است.

     الیاسی گفت: پاسگاهی که با 40 درصد نیرو و تنها چند وسیله نقلیه ضعیف در حال ارائه خدمت است، چگونه می تواند امنیت را در حد مطلوب خود اجرا کند.

     الیاسی با تسلیت به خانواده شهدا این حادثه اظهار داشت: مسئولین وزارت کشور و نیروی انتظامی باید نسبت به بروز این حادثه پاسخگو باشند.



    رامتین ::: پنج شنبه 86/6/15::: ساعت 8:3 صبح
    نظرات دیگران: نظر


    نیروهای امنیتی سریعا عوامل حادثه محور کامیاران را شناسایی کنند

    نماینده مردم پاوه اورامانات با محکوم کردن اقدام صبح امروز گروهک ضد انقلاب در به شهادت رساندن جمعی از پرسنل نیروی انتظامی بر لزوم شناسایی هر چه سریعتر عوامل این حادثه ازسوی نیروهای انتظامی و امنیتی تاکید کرد.

     

    مصطفی محمدی در گفتگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با اشاره به این که در درگیری بامداد امروز ( 14 شهریور ماه) جمعی از پرسنل نیروی انتظامی به شهادت رسیده اند، گفت: از جزئیات این حادثه اطلاعات دقیقی در دست ندارد، ولی ظاهرا درگیری بین پاسگاه انتظامی محور روانسر به کامیاران با گروهک ضد انقلاب "پژاک" بوده است.

     

    وی با بیان اینکه نیروهای نظامی و امنیتی به جدیت به دنبال شناسایی و دستگیری عوامل این حادثه هستند، خواستار تسریع در این اقدام شد.

     

    گفتنی است حادثه در محور کامیاران به روانسر بامداد امروز رخ داد که در جریان آن علاوه به شهادت هفت تن از پرسنل نیروی انتظامی تعدادی از حاضران نیز مجروح شدند.



    رامتین ::: پنج شنبه 86/6/15::: ساعت 8:1 صبح
    نظرات دیگران: نظر

     معاون توسعه تجارت سازمان بازرگانی استان کرمانشاه عصر امروز در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان کرمانشاه گفت: ارزش صادرات کالاها و خدمات پنج ماهه استان در مقایسه با سال گذشته 13 درصد کاهش داشته است.

     

    داریوش پناهی افزود: از مجموع صادرات استان طی این مدت، 133 میلیون و 550 هزار و 183 دلار آن مربوط به صدور کالا و 20 میلیون و 470 هزار و 761 دلار آن مربوط به صدور خدمات ( برق، فنی مهندسی، ترانزیت، پزشکی و ...) بوده است.

     

    وی سهم گمرکات از مجموع صادرات کالایی استان را 119 میلیون و 947 هزار و 757 دلار و سهم بازارچه های مرزی استان را 13 میلیون و 602 هزار و 426 دلار اعلام کرد.

     

    معاون توسعه تجارت سازمان بازرگانی استان کرمانشاه گفت: ارزش صادرات گروه کالایی صنعتی از مجموع صادرات پنج ماهه استان 120 میلیون و 641 هزار و 987 دلار، ارزش گروه کالایی کشاورزی 12 میلیون و 607 هزار و 411 دلار و ارزش کالاهای گروه معدنی 300 هزار و 785 دلار بوده است.

     

    پناهی عمده کالاهای صادراتی استان طی این مدت را نوشابه، گریس، روغن دنده تصفیه دوم، بیسکویت و کیک، آب مدنی، ظروف پلاستیکی، بستنی، سیمان سفید، آجرنما، کاشی، رب گوجه، گوجه فرنگی و سیب زمینی، شن و ماسه، سنگ نما، گونی پلاستیکی، دام زنده و گندم عنوان کرد.



    رامتین ::: پنج شنبه 86/6/15::: ساعت 7:56 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    <   <<   6   7   8   9   10   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 10
    بازدید دیروز: 24
    کل بازدید :276768

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    شهریور - کرمانشاه

    >>لینک دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<