سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش، میراثی ارجمند و نعمتی عام وگسترده است . [امام علی علیه السلام]
شهریور - کرمانشاه
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد ، حدود سه هزار نفر هر روز در جهان خودکشی می کنند که به طور متوسط هر 30 ثانیه یک نفر می شود.  به نقل از خبرگزاری فرانسه، سازمان بهداشت جهانی به مناسبت روز جهانی جلوگیری از خودکشی در گزارشی اعلام کرد، میزان خودکشی در 50 سال اخیر در جهان حدود 60 درصد افزایش داشته و این افزایش بویژه در کشورهای در حال توسعه کاملا مشهود است. بر پایه این گزارش، خودکشی به عنوان سومین علت مرگ و میر در میان جوانان بین 15 تا 34 سال به شمار می رود، اما اکثر خودکشی ها توسط بزرگسالان صورت می گیرد.



    رامتین ::: سه شنبه 86/6/20::: ساعت 1:42 صبح
    نظرات دیگران: نظر

     سلام :میدانید چرا شهر کرمانشاه در حال آلودگی است؟ جواب آن بخاطر این است که دیگرآقای مهندس صمد زاده رئیس محیط زیست استان کرمانشاه پس از 35سال خدمت دیگر حوصله نداشته وبه عـلت کهولت سنی و... دیگر انگیزه کار نداشته وسلامتی مردم  شریف کرمانشاه  تهدید می شود .جهت اثبات ادعا 1- حتما از کنار  رودخانه قرسو 2-ازکنا پالایشگاه  فرسوده 3- ومهمتر از همه این آلودگیها زیست  محیطی کارخانه سیمان بیستون علیرغم داشتن فیلتر به هیچ وجه مدتهاست از آن استفاده نمی گردد. آقای  استاندار مگر شما حد اقل درهفته دو روز با هواپیما  از فراز آسمان وکوه پروعبور نمی کنید؟ وبه دنبال مصوبات دولتاصول گراعازم تهران و مکه و... یا به خاطر تلاش شبانه روزی فرصت را مغتنم دانسته خواب بیغوله می   کنیدویا اینکه با عرض پوزش چشم بصرت نداشته این مشکلات را نمی بینید .با تقدیم احترام یک شهروند. 

    رامتین ::: دوشنبه 86/6/19::: ساعت 1:11 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    سقوط یک اتومبیل در رودخانه قره سو و ترافیک ناشی از آن

    سقوط یک اتومبیل در رودخانه قره سو و ترافیک ناشی از آن

    سقوط یک اتومبیل در رودخانه قره سو و ترافیک ناشی از آن



    رامتین ::: دوشنبه 86/6/19::: ساعت 12:9 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    سرتیپ کریم قوامی جانشین معاونت آماد و پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح شد.  دفتر ویژه رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد، به پیشنهاد سرلشگر فیروزآبادی رییس ستادکل نیروهای مسلح و تصویب حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای ، سرتیپ خلبان کریم قوامی به سمت جانشین معاونت آماد و پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستادکل نیروهای مسلح در محل ارتشبدی منصوب شد. سرتیپ کریم قوامی قبل از این انتصاب، مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بوده است.
    وی قبلا سمت فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را نیز بر عهده داشته است.



    رامتین ::: دوشنبه 86/6/19::: ساعت 12:0 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    ساعت 10 صبح امروز زمین لرزه‌ای به قدرت 2/3 درجه در مقیاس امواج درونی زمین بخش هایی از شمال غربی شهرستان صحنه از توابع استان کرمانشاه را به لرزه درآورد. 
       فرماندار صحنه وقوع این زمین لرزه را در 14 کیلومتری صحنه بیان کرد و گفت: خوشبختانه این حادثه هیچ‌گونه تلفات جانی و مالی نداشته و تحقیقات محلی برای عوارض احتمالی آن در جریان است.
    حسین خوش اقبال از پیگیری موضوع توسط ستاد حوادث شهرستان خبرداد و گفت: با توجه به مستعد بودن منطقه در بخش زلزله و احتمال تکرار این زمین لرزه‌ها، مسئله بصورت جدی در دستور کار قرار دارد.



    رامتین ::: یکشنبه 86/6/18::: ساعت 11:59 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    سپاس و ستایش دانشگاه آزاد را که ترکش موجب بی مدرکی است و به کلاس اندرش مزید بی پولی... هر ترمی که آغاز می شود، موجب پرداخت زر است و چون به پایان می رسد سب ضرر! پس در هر سال دو ترم موجود و بر هر ترمی شهریه ای واجب...!! از جیب و جان که بر آید کز عهده ی خرجش به در آید! ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند تا تو مدرک به کف آری و به کارش نبری همه مانند تو سرگشته و بیکار و غمین طی شود عمر به بی حاصلی و در به دری

    رامتین ::: یکشنبه 86/6/18::: ساعت 9:32 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    آقای دکتر خدایی شما که در سنوات ماضی رییس دانشگاه رازی کرمانشاه بودید چه گلی برسر دانشگاه زدید.شما که هنوز خبرازعملکرد دانشگاه ندارید جای بسی تاسف است .پیشنهاد می شود اگر امکان دارد باآقای دکتر فرشادفررئیس سابق دانشگاه تماس گرفته تا عملکرد آموزشی دانشگاه وهمچنین ایجاددانشگاه صنعتی واقع دراراضی دانشکده کشاورزی وارتقاء دانشگاه رازی که دیگر زیر نظرهیئت امنای همدان نیست و... باتشکر

    رامتین ::: یکشنبه 86/6/18::: ساعت 9:14 عصر
    نظرات دیگران: نظر

     سومین همایش تبیین نقش روحانیت در اتحاد ملی و انسجام اسلامی در تالار وحدت شهرستان روانسر برگزار شد.

     این همایش که با حضور حجت الاسلام بی ریا مشاور رییس جمهور در امور فرهنگی، مهندس غفوری استاندار کرمانشاه ، آیت اله زرندی نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و فرماندار روانسر و جمعی از ائمه جمعه اهل سنت برگزار شد تاثیرگذاری نقش روحانیت در اتحاد ملی و انسجام اسلامی مورد بررسی قرار گرفت



    رامتین ::: یکشنبه 86/6/18::: ساعت 1:26 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    در هفدهمین جلسه کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه هزار و 303 طرح با اعتبار 27 میلیارد تومان در بخشهای مختلف صنعت،خدمات و کشاورزی مورد تصویب قرار گرفت.

    رئیس سازمان کار وامور اجتماعی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: از این طرح ها تعداد 12 طرح با اعتبار شش میلیارد و139 میلیون تومان و اشتغال 173 نفر در بخش صنعت و تعداد 327 طرح با اعتبار پنج میلیارد و 390 میلیون تومان واشتغال 411 نفر در بخش صنعت  وتعداد327 طرح با مبلغ 15 میلیارد و 459 میلیون تومان واشتغال 1922 نفر مربوط به بخش کشاورزی است.

     

    محمد جواد فلسفی افزود: از کل مبلغ اختصاص یافته به استان که یک هزار و112 میلیارد و 100 میلیون تومان است 991 میلیارد و37 میلیون تومان در قالب 28 هزار و 683 طرح از سوی دستگاه های اجرایی به بانک ها معرفی شده است که در صورت تحقق زمینه اشتغال 55 هزار و 880 نفر را در استان فراهم می سازد.

     

    وی اضافه کرد: از این طرح ها تعداد 25 هزار و 34 طرح با مبلغ 663 میلیارد و367 میلیون تومان مصوب شده و تعداد 17 هزار و 391 طرح با مبلغ 483 میلیارد و273 میلیون تومان توسط بانک ها با مجریان انعقاد قرارداد شده است.

     

    فلسفی در ادامه به تعداد طرح هایی که تا کنون به آنها تسهیلات پرداخت شده اشاره کرد و افزود: تا کنون به 17 هزار و 27 طرح مبلغ 352 میلیارد و 504 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

     

    وی در ادامه به تشریح آمار نظارت برعملکرد بنگاه های اقتصادی زود بازده وکار آفرین در بخش خود اشتغالی وغیر خود اشتغالی پرداخت وتصریح کرد: تا کنون از 11 هزار و 788 طرح پرداختی در بخش خود اشتغالی بر هشت هزار و 659 طرح نظارت صورت گرفته که بر اساس آن 95 درصد اشتغال پیش بینی شده محقق شده است و در بخش غیر خود اشتغالی نیز از پنج هزار و 274 طرح پرداختی دو هزار و 208 طرح توسط کمیته های نظارت شهرستان ها به ریاست فرمانداران مورد بازدید قرار گرفته است که 42 درصد طرح ها پرداختی می باشد.

     

    رئیس سازمان کار وامور اجتماعی استان کرمانشاه  اظهار داشت: 52 درصد اشتغال پیش بینی شده در طرح ها به بهره برداری رسیده در بخش غیر خود اشتغالی محقق شده است.



    رامتین ::: یکشنبه 86/6/18::: ساعت 1:24 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    محمدرضا نعمت زاده گفت : تا 15 روز آینده برنامه ریزی برای قابلیت رمزگذاری در سامانه هوشمند به هیئت منتخب تبصره 13 تحویل می شود تا برای افراد به صورت اختیاری کارتهای هوشمند رمزدار صادر شود.

     معاون وزیر نفت عصرامروز در حاشیه مراسم بازدید غلامحسین الهام سخنگوی دولت از مرکز داده های سامانه کارت هوشمند گفت : کارتهای سوخت گازوئیل برای تولید سفارش شده و امید است تا سه ماه آینده نهایی شود. به عبارتی دیگر این طرح در نیمه دوم سال جاری اجرایی خواهد شد.

    محمدرضا نعمت زاده درباره سهمیه سوخت خبرنگاران گفت: برای خبرنگاران سهمیه ویژه در نظر گرفته نشده اما سهمیه رسانه ها به استانداریها اعلام شده و آنچه در اختیار استانداریها است سهمیه مطبوعات نام گرفته است.

    وی همچنین درباره اخبار منتشره مبنی بر شارژ کارتهای سوخت در پاسخ به سئوال سخنگوی دولت گفت : این کارتها از ایمنی بسیار بالایی برخوردار است.

    نعمت زاده هزینه کل سامانه هوشمند را 83 میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: این رقم به احتمال زیاد به 100 میلیارد تومان افزایش می یابد که افزایش هزینه ها در جهت رفع نواقص و دیگر مشکلات است.

    مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی در ادامه افزود : سامانه هوشمند تنها سرمایه گذاری ای بود که در 12 روز با صرفه جویی منجر به بازگشت سرمایه شده است.

    وی درباره قابلیت رمزگذاری کارتها گفت : در طراحی اولیه سیستم کارت هوشمند این موضوع در نظر گرفته شده بود اما به دلیل بوجود آمدن برخی از مسائل همانند فراموش شدن رمز توسط صاحبان خودرو تحقق این موضوع به تعویق افتاد.

    نعمت زاده تاکید کرد تا 15 روز آینده برنامه ریزی برای قابلیت رمز گذاری در سامانه هوشمند به هیئت منتخب تبصره 13 تحویل می شود تا برای افراد به صورت اختیاری کارتهای هوشمند رمزدار صادر شود.

    معاون وزیر نفت با بیان اینکه بیش از 90 درصد مشکلات سامانه کارت هوشمند حل شده ، اضافه کرد: در سامانه کارت هوشمند امکان شارژ وجود نداشته و هر سیاستی بر مبنای افزایش سهمیه ها از طریق مرکز داده ها امکانپذیر است و به هر فردی که بتواند کارت سوخت را شارژ کند یک میلیون تومان هدیه اعطا می شود.

    نعمت زاده تعداد کارتهای هوشمند سوخت المثنی را 700 هزار کارت عنوان کرد و گفت : پیش بینی ما برای صدور کارت المثنی یک دهم بوده است.



    رامتین ::: یکشنبه 86/6/18::: ساعت 1:22 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    <      1   2   3   4   5   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 13
    بازدید دیروز: 24
    کل بازدید :276771

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    شهریور - کرمانشاه

    >>لینک دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<