سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در دگرگونى روزگار گوهر مردان است پدیدار . [نهج البلاغه]
شهریور - کرمانشاه
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  •  در اقدامی ضربتی از سوی اداره کل اطلاعات استان کرمانشاه « شهروز مروتی» سرکرده باند شرور آدیداس در کرمانشاه دستگیر شد.

    به گزارش واحد دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه این فرد در سابقه خود اعمالی همچون دو فقره قتل، سرقت، شرارت،تجاوز به عنف، زورگیری و فرار از زندان و انواع جرائم  را داشته است که شب گذشته ( 19 شهریورماه) بعد از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی در خیابان مصوری کرمانشاه دستگیر شد.بنابر این گزارش با توجه به شرارت این فرد دستگیری وی بازتابی گسترده و موجب خوشحالی مردم شهرستانهای صحنه و کرج را در پی داشته است.



    رامتین ::: چهارشنبه 86/6/21::: ساعت 11:6 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    خسرو زرافشانی در گفتگو با خبرنگار فارس درکرمانشاه گفت: مدارک مستندی از تخلفات گذشته سالاری وجود دارد که به مراجع ذیصلاح ارائه خواهد شد و نمی دانم اصرار برخی برای انتخاب سالاری که قبل از این دوبار آزمایش خود را پس داده و ناموفق بوده، برای چیست؟
    وی ادامه داد: سالاری در مرتبه اول استعفا داد و در مرحله دوم استیضاح شد و چنین کسی با آن سابقه مدیریتی ضعیف و غیر توانمند هرگز نمی‌تواند شهر بزرگی مانند کرمانشاه را مدیریت کند.
    زرافشانی افزود: کسی که سابقه خوب اقتصادی ندارد قانونا نباید سمتی داشته باشد و کسانی که به وی رای دادند خودشان باید پاسخگو باشند ولی من برای دفاع از حقوق مردم و پیشبرد امور شهری تمام تلاش خود را برای اثبات عدم صلاحین سالاری به کار خواهم گرفت.
    مهرداد سالاری بعنوان پنجمین گزینه برای شهرداری کرمانشاه شب گذشته با 5 رای موافق در مقابل 4 رای مخالف برای اداره شهرداری کرمانشاه انتخاب شد.


    رامتین ::: چهارشنبه 86/6/21::: ساعت 11:5 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: همزمان با روز جهانی سینما، استفاده از سینماهای متعلق به این حوزه در کرمانشاه برای عموم مردم رایگان است.

    عباس سروری  افزود: به پاس احترام همیشگی به اهالی هنر و سینما، حوزه هنری استان کرمانشاه از همه علاقمندان به سینما دعوت می کند از فیلم های در حال اکران سینما آزادی و پیروزی" متعلق به حوزه هنری" در تمام سانس های روز چهارشنبه 21 شهریور به صورت رایگان استفاده کنند.

     

    وی اظهار داشت: حوزه هنری همچنین خواستار حضور همیشگی خانواده ها و برنامه ریزی آنان در سبد خانوار برای دیدن مستمر فیلم های سینمایی است.



    رامتین ::: چهارشنبه 86/6/21::: ساعت 11:2 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    داریوش قنبری با بیان اینکه زمینه طرح سوال و استیضاح وزیر راه و ترابری فراهم است، گفت: «با توجه به بعد نظارتی مجلس و پس از تعطیلات مجلس، پیگیر مساله خواهیم بود.»

    نماینده ایلام در گفتگو با فرارو  افزود: «پس از سقوط هواپیمای توپولوف در فرودگاه مشهد در شهریورماه سال گذشته، 15 امضا برای استیضاح رحمتی وزیر راه و ترابری جمع آوری شد که با اعلام خطای خلبان و ارجاع پرونده به دادگاه، جریان استیضاح وزیر مسکوت ماند.»

    عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: «تذکرات زیادی به وزیر راه و ترابری داده شده تا پاسخگوی تاخیرهای طولانی در پروازها باشد.»

    وی ادامه داد: «نظر اخیر وزیر که در رسانه‌ها نیز منتشر شد مبنی بر این‌که شرکت‌های هواپیمایی در ارتباط با مساله تاخیر، مسئولیت پاسخگویی ندارند و تاخیر حق آنها است، یک نظر غیرکارشناسانه و غیرحقوقی بود.»

    قنبری با اشاره به این‌که استفاده نکردن به موقع مجلس از اختیارات نظارتی خود، نباید باعث چنین اظهاراتی از سوی مجریان امر شود، ادامه داد: «این گونه به نظر می‌رسد که وزیر راه و ترابری یا فکر نمی‌کرد خروجی حرف‌هایش در افکار عمومی تا این حد اعجاب برانگیز باشد، مانند گفته اخیر وی مبنی بر این‌که "هرکس در جاده‌ها چاله‌ای پیدا کند، به او پاداش خواهیم داد" یا این‌که به شرایط و جایگاه خودش آن‌قدر مطمئن است که این سخنان را گفته است.»

    وی با تاکید بر ضررهای اقتصادی و معنوی ناشی از نارضایتی مردم از مساله تاخیر پروازها، افزود: «این‌گونه تاخیرهای طولانی مدت در هیچ جای دنیا مرسوم نیست و حتی در بعضی از کشورها، کمترین تاخیر منجر به جریمه شرکت‌های هواپیمایی و برگشت بهای بلیط و عذرخواهی از مردم می‌شود.»

    نماینده ایلام تصریح کرد: «تصور بر این است که نحوه پاسخگویی یک مسئول، نباید به مردم کشورش این گونه باشد.»



    رامتین ::: چهارشنبه 86/6/21::: ساعت 10:59 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    یکی از دوستان زرافشانی از ارتباط صمیمی مرحوم مروی با وی خبر داد؛ این شخص گفت حتی زرافشانی در پی انتقام از افرادی بوده که او را روانه زندان کردند البته با نفوذ به ایت الله مروی که ایشان به دیار حق شتافت.

    رامتین ::: سه شنبه 86/6/20::: ساعت 2:7 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    به گزارش خبرنگار فارس ازکرمانشاه نمایندگان مردم کرمانشاه درشورای اسلامی شهر با 5 رای موافق در مقابل 4 رای مخالف سالاری را برگزیدند تا به بیش از چهار ماه بلاتکلیفی مدیریت شهری کرمانشاه پایان دهند.
    نمایندگان شورای اسلامی شهر کرمانشاه از ساعت 21 الی 23 در جلسه ای که با حضور نماینده فرماندار و همه اعضاء تشکیل شد با اکثریت سیدآقایی، رضایی، محمدی،موسوی اجاق و امیری مجددا سالاری را برای اداره امور شهر 900 هزار نفری کرمانشاه انتخاب کردند.
    مهرداد سالاری پیش از این در شورای شهر اول دوبار بعنوان شهردار کرمانشاه انتخاب شده بود و در آخرین جلسه شورا در خصوص انتخاب شهردار نیز همین آرا را به دست آورد که 4 نماینده معترض اعتقاد داشتند جلسه رسمیتی نداشته است.
    وی دارای مدرک کارشناسی ارشد شهرسازی است و قبلا به عنوان رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فعالیت کرده و هم اکنون رئیس سازمان نظام مهندسی استان است.


    رامتین ::: سه شنبه 86/6/20::: ساعت 2:3 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    مدیر شرکت کشت و صنعت تولید و پرورش شترمرغ همدان گفت: همدان با داشتن ‪ ۹۰‬قطعه شترمرغ مولد و تولید سالانه پنج‌هزار تخم، بزرگترین مرکز تولید شترمرغ در غرب کشور است.

    با اشاره به این که سالانه دو هزار و ‪ ۵۰0‬ جوجه شترمرغ در واحدهای پرورشی استان همدان  تولید و به استان‌های تهران، یزد، اصفهان، کرج، کرمانشاه، لرستان و گیلان صادر می‌شود، افزود: قیمت جوجه یک ماهه، دو ماهه و سه ماهه شترمرغ  به ترتیب یک میلیون و ‪ 2۰۰‬، یک میلیون و ‪ ۸۰۰‬و دو میلیون و ‪ ۸۰۰‬هزار ریال است.

    ابراهیمی زمان تخمگذاری شترمرغ‌ ها را هر دو روز یکبار ذکر کرد و اظهار داشت:  دوره پرورش هر جوجه شترمرغ، دو سال طول می‌کشد.

    وی با اشاره به این که شترمرغ ‌ها از یونجه، ذرت، سویا و مکمل‌های معدنی تغذیه می‌کنند، خاطرنشان کرد: هفت قطعه جوجه سه ماهه شترمرغ در سال ‪ ۷۷‬از آفریقای جنوبی وارد کشور شد و در حال حاضر 30 هزار قطعه در کشور وجود دارد و پنج هزار نفر در این زمینه مشغول به کار هستند.




    رامتین ::: سه شنبه 86/6/20::: ساعت 1:55 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عبدالمجید غفوری در جلسه امروز شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان افزود: سازمانهای اتوبوسرانی و تاکسیرانی باید برای رفع این نگرانی تلاش نمایند و با جدیت بیشتر وضعیت موجود را بهبود بخشند .
    وی ادامه داد: با توجه به نزدیک بودن مهرماه که زمان بازگشایی مدارس است و بالطبع تردد و عبور و مرور در سطح شهر افزایش می یابد ، ضروری است هر چه سریع‌تر برای بهبود وضعیت حمل و نقل درون شهری کرمانشاه چاره اندیشی شود که مردم دچار مشکل نشوند.
    وی افزود: این مسئله باید در ستاد سوخت و انرژی استان مطرح و مورد بررسی دقیق و کارشناسانه قرار گیرد و در سریع‌ترین زمان ممکن مسائل و مشکلات آن برطرف شود.


    رامتین ::: سه شنبه 86/6/20::: ساعت 1:52 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    دبیر کل نهضت آزادی گفت: در ابتدای پیروزی انقلاب(اسلامی) تشکیل نیروی گارد ملی بر عهده من گذاشته شد و من این نیرو را به نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راه اندازی کردم.

    به گزارش پایگاه خبری "مبارزین"، ابراهیم یزدی در گفت و گو با یک نشریه هفتگی همچنین مدعی شد، «افرادی مثلل مرحوم بهشتی و آقای موسوی اردبیلی قصد داشتند این نیرو(سپاه پاسداران) را به بازوی نظامی حزب جمهوری اسلامی تبدیل کنند و به صراحت نیز آن را بیان کردند و حتی در جلسه ای به ما گفتند که محمد منتظری را به فرماندهی سپاه بگمارید.»

    وی افزود: « من، به دلیل اینکه محمد منتظری نظراتی مثل "انقلاب جهانی" داشت - که من نام آنها را تروتسکیست ایرانی گذاشته ام- با فرماندهی او در سپاه مخالفت کردم. پس از آن سپاه را از ما(دولت موقت) گرفتند و زیر نظر شورای انقلاب قرار دادند.»

    یزدی اضافه کرد: «واژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را من اول بار به جای گارد ملی پیشنهاد کردم که تصویب شد. سپس شورایی را معین کردیم با حضور نمایندگان وزارت کشور، دادستانی انقلاب، ستاد مشترک ارتش، دولت موقت و یک نماینده از سوی رهبری .»

    وی تاکید کرد: «من حکم مرحوم لاهوتی را برای نمایندگی از طرف امام خمینی گرفتم. اگرچه برخی از دوستان روحانی در شورای انقلاب با مرحوم لاهمتی موافق نبودند.»



    رامتین ::: سه شنبه 86/6/20::: ساعت 1:45 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    "محمدرضا نعمت زاده" مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفته است که اگر کسی بتواند در کارت‌های سوخت دست ببرد و سهمیه آن را دوباره شارژ و افزایش دهد، به او جایزه خواهد داد. ‬نعمت زاده همچنین گفت که با اجرایی شدن سهمیه بندی سوخت مشخص شد که اطلاعات برخی از ادارات و نهادها درباره خودروها، کامل نیست.



    رامتین ::: سه شنبه 86/6/20::: ساعت 1:44 صبح
    نظرات دیگران: نظر

    <      1   2   3   4   5   >>   >

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 22
    بازدید دیروز: 19
    کل بازدید :276756

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    شهریور - کرمانشاه

    >>لینک دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<