سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دشمن ترینِ آفریدگان نزد خداوند، غیبت کننده است . [امام علی علیه السلام]
نامه گلایه آمیز نمایندگان به رییس‌جمهور - کرمانشاه
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در نامه‌ای به رییس‌جمهور از آن چه آن را بی‌اطلاعی درباره استعفای علی لاریجانی قبل از اعلام رسمی و هم‌چنین حضور نداشتن در اجلاس سران کشورهای حاشیه‌ی خزر می‌خوانند، گله می‌کنند.

    محمدنبی رودکی با اعلام این خبر به ایسنا، با اشاره به گله اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس در موارد یاد شده افزود: به نظر می‌رسد باید از کمیسیون تخصصی امنیت ملی مجلس که مرتبط با موضوع ساحل دریای خزر و تقسیم این ساحل بود، برای شرکت در اجلاس خزر دعوت و موضوع مربوط به تغییر و استعفای آقای لاریجانی نیز به اطلاع این کمیسیون ‌رسانده می‌شد.

    نماینده‌ی مردم شیراز در مجلس تصریح کرد: اعضای کمیسیون معتقد بودند البته پذیرش هرگونه استعفایی حق رییس‌جمهور است اما می‌شد بعد از پذیرش استعفا و جایگزینی دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی، مشورت‌هایی با کمیسیون انجام شود.

    به گفته‌ی وی، با توجه به این دو موضوع، اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس پیشنهاد دادند تا نامه‌ای را به صورت گله به رییس‌جمهور بدهند.

    او افزود: محتوای این نامه روز سه‌شنبه در کمیسیون امنیت ملی بررسی می‌شود.

    رودکی در ادامه، خردورزی و مشورت دولت و شخص رییس‌جمهور با اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس در زمینه‌های امنیتی، اطلاعاتی و سیاست خارجی و داخلی را لازم و ضروری دانست و گفت: مشورت با اعضای کمیسیون امنیت ملی، عرف و رویه‌ی همیشگی بود اما متاسفانه این موضوع اخیرا کمرنگ شده است.

    این نماینده اصولگرای مجلس ابراز امیدواری کرد تا در تعامل و تلاش میان رییس مجلس و رییس‌جمهور، زمینه‌ای ایجاد شود که در مسائل سیاست داخلی و خارجی و امنیتی، نظرات نمایندگان به دولت، وزارت خارجه و شورای عالی امنیت ملی ارایه شود.

    نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس هم‌چنین از بررسی موضوع فعالیت گروهک پژاک با حضور نماینده‌ی پارلمانی سپاه و قرارگاه سیدالشهدا، نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و وزارت کشور در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.



    رامتین ::: سه شنبه 86/8/1::: ساعت 12:28 صبح
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 7
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدید :276815

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    نامه گلایه آمیز نمایندگان به رییس‌جمهور - کرمانشاه

    >>لینک دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<