سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زیور حکمت، بی رغبتی به دنیاست . [امام علی علیه السلام]
پیشرفته ترین موشک ها در اختیار ایران / پاسخ دندان شکن به تهدید د - کرمانشاه
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • امروز جمهوری اسلامی ایران پیشرفته ترین سلاح ها و تکنولوژی برتر دفاعی و موشکی را در اختیار دارد و بر هر گونه تهدید دشمن پاسخ دندان شکنی آماده دارد.

    سردار مصطفی محمد نجار وزیر دفاع در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان این مطلب اظهارداشت: امروز ما در وزارت دفاع این توان و قابلیت را داریم که تجهیزات و نیازهای نیروهای مسلح را در سطح پیشرفته و مدرن تولید کنیم و آنها را در اختیار نیروهای مسلح خود قرار دهیم.

    وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در صنعت دفاعی کشور رخ داده است، افزود: با ظرفیتی که در دانشگاه های ما وجود دارد ما این توان را داریم تا در زمینه ساخت هواپیما، بالگرد و موشک های زمین به زمین، ضد زره، هوایی، دریایی و کروز به قابلیت های چشمگیرتری دست پیدا کنیم که در حال حاضر موشک های زمین به زمین ما قابلیت برد 2 هزار کیلومتر را دارند.

    وزیر دفاع اظهار داشت: امروز متخصصان جوان در وزارت دفاع توانسته اند در ساخت شناورهای دریایی، تجهیزات‌ الکترونیکی نیز پیشرفت های چشمگیری داشته باشند که در حال حاضر ما بسیاری از این تجهیزات را به کشورهای مختلف صادر می کنیم.

    سردار نجار با بیان اینکه اهرم های استکبار جهانی علیه ایران، استفاده از سلاح تهدید است، افزود: تحریم و تهدیدات دشمنان باعث شد تا دانشمندان ما مصمم تر از گذشته شوند و هر چیزی که نیروهای مسلح ما نیاز دارند را بسازند.

    وی همچنین با اشاره به حضور نیروهای بیگانه در منطقه گفت: آمریکایی ها به این بهانه که می خواهند در عراق، افغانستان، امنیت را برقرار کنند وارد منطقه شده اند و بعد از سالها می بینیم که چطور اوضاع منطقه آشفته است.

    وزیر دفاع خطاب به نیروهای آمریکایی حاضر در منطقه هشدار داد هر چه سریعتر از منطقه خاورمیانه خارج شوند و امنیت منطقه را به کشورهای منطقه بسپارند زیرا کشورهای حاضر این توان را دارند که امنیت منطقه را به طور کامل برقرار کنند.

    سردار نجار در پایان به مهر گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران این آمادگی را دارد تا علاوه بر صادرات تجهیزات مدرن نظامی، تکنولوژی مدرن روز دفاعی خود را نیز صادر کند و در اختیار کشورهای منطقه قرار دهد.



    رامتین ::: سه شنبه 86/8/1::: ساعت 12:29 صبح
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 3
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدید :276811

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    پیشرفته ترین موشک ها در اختیار ایران / پاسخ دندان شکن به تهدید د - کرمانشاه

    >>لینک دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<