سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها! به عزّت و جلالت سوگند، چنان تو را دوست دارم که شیرینی آن، در دلم استوار گشته است . هرگز جان های کسانی که تو را به یگانگی می پرستند، به این باور نمی رسند که تو دوستانت را دشمن می داری. [امام علی علیه السلام ـ در نیایشش ـ]
29 درصد از مصوبات هیئت دولت اجرایی شده است - کرمانشاه
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  •  

    جلسه پیگیری مصوبات هیئت دولت با حضور استاندار ، معاونین استانداری و مدیران دستگاههای اجرایی ذیربط در محل استانداری برگزار شد .

     مهندس مجید غفوری در این جلسه که در روز 28 مرداد ماه سالجاری در سالن جلسات استانداری تشکیل شد، با تاکید بر جدیت و تلاش بیش از پیش دستگاههای اجرایی استان برای تحقق مصوبات هیئت دولت گفت : دستگاهها باید تمام تلاش خود را برای تحقق هرچه سریعتر مصوبات هیئت دولت بکار گیرند .

    وی اظهار داشت : خوشبختانه در سفر هیئت محترم دولت به استان مصوبات خوب و ارزشمندی برای کرمانشاه به تصویب رسید که با اجرا و بهره برداری از آنها آینده استان بسیار شکوفا و متحول خواهد شد .

    در ادامه جلسه مسئول پیگیری مصوبات هیئت دولت در استان با اشاره به میزان تحقق این مصوبات گفت :‌ در سفر هیئت دولت به استان 151 مصوبه و 12 توافق به تصویب رسید که در مجموع 47 مورد یعنی معادل 29 درصد آن تاکنون به صورت کامل اجرا شده است .

    کیاست امیریان با بیان اینکه 61 مصوبه ( معادل 4/37 درصد ) از مصوبات در دست اقدام و 54 مصوبه معادل 33 درصد آن نیز در دست پیگیری است گفت :‌ این دسته از مصوبات که در زمرة طرحهای بزرگ و مهم می باشند با جدیت و تلاش مدیریت ارشد استان عملیات اجرایی بسیاری از آنها شروع و از روند مناسبی برخوردار هستند .

    وی همچنین اظهار داشت : تعدادی از مصوبات نیاز به اخذ ماده 32 دارند، لذا دستگاههای ذیربط این نوع مصوبات موظف هستند که هرچه سریعتر نسبت به اخذ مجوز مذکور اقدام کنند.

    وی دستگاههای پیگیری کننده مصوبات را آب منطقه ای غرب ، دانشگاه علوم پزشکی ، تربیت بدنی ، راه و ترابری ، سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری عنوان کرد و گفت :‌انجام مطالعات فاز یک طرح تامین آبرسانی بلند مدت شهر کرمانشاه از سد گاوشان و پیش بینی اعتبار مورد نیاز در لایحه بودجه 1386 ، تامین اعتبار اجرای سدهای جامیشان ، کبوترلانه ، کلانبر ، تامین اعتبار مورد نیاز احداث مرکز سوختگی غرب کشور با احتساب 40 تخت عادی و 20 تخت BICU ، اختصاص مبلغ یک میلیارد ریال جهت تجهیز مرکز آموزش بیماریهای رفتاری در کرمانشاه ، پیش بینی اعتبار مورد نیاز جهت اجرای راههای اسلام آبادغرب ، پل دختر ، حمیل ، کرمانشاه ،‌جوانرود ، ثلاث باباجانی در لایحه بودجه سال 1386 ،پیش بینی اعتبار طرح جامع ساماندهی مجموعه تاریخی بیستون در شهرستان هرسین ، از جمله طرحها و پروژه هایی هستند که باید از طریق سازمانهای فوق الذکر پیگیری و دنبال شوند  



    رامتین ::: دوشنبه 86/7/30::: ساعت 7:59 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 27
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدید :276835

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    29 درصد از مصوبات هیئت دولت اجرایی شده است - کرمانشاه

    >>لینک دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<