سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به صاحب دانش بگو عصایی از آهن و کفشی آهنین برگیرد و دانش را بجوید، تا آنکه عصا بشکند و کفشها پاره گردد . [داود علیه السلام]
افشای شرایط رئیس جمهور امریکا برای مذاکره با ایران - کرمانشاه
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • رئیس جمهوری آمریکا حذف نهادهای انقلابی مانند سپاه، جهاد و بسیج، حذف گزینش، قطع ارتباط با لبنان و فلسطین را شرایط جدید برای مذاکره با ایران اعلام کرده است.
    به گزارش خبرنگار مهر در سمنان، دبیر هیئت عالی گزینش کشور پیش از ظهر  امروز در کارگاه آموزشی بررسی راهبردهای تحول در نظام گزینش کشور در سمنان اظهار داشت: اهمیت گزینش تا حدی است که بوش حذف گزینش را از شرایط مذاکره با ایران عنوان کرده است.

    حجت الاسلام احمد سالک خاطرنشان کرد: گزینشگران باید قدرت کشف انسان های حقیقی و خالص را داشته باشند و خود باید به عبودیت رسیده باشند.

    وی خاطرنشان کرد: باید کثرت را به وحدت برسانیم و با توجه به حاکمیت دینی و نظام حکومتی در سنگر گزینش نعمت خدمت را به مردم عرضه کنیم.

    دبیر هیئت عالی گزینش کشور با تاکید بر اهمیت گزینش در جامعه بیان داشت: حذف روابط، اشراف اطلاعاتی نسبت به مسائل، دقت در انجام ماموریت، اجرای قانون و مقررات و توجه به امر روانشناسی از جمله وظایف یک گزینش گر متعهد است.

    سالک تاکید کرد: باید محتوی گزینش در کتب درسی در مدارس راه پیدا کند و راه اندازی بانک اطلاعات و منابع از اولویت های هیئت عالی گزینش است.

    استاندار سمنان نیز در این کارگروه بیان داشت: یکسان سازی روش ها و کمی کردن بحث گزینش از اهداف برگزاری این کارگروه است و جمهوری اسلامی را نظام ارزشی اسلامی و انقلابی عنوان کرد.

    علی عبدالهی تصریح کرد: باید فاکتورهای گزینش کمی باشد تا انسان های وفادار انقلابی به دستگاه ها راه یابند.



    رامتین ::: چهارشنبه 86/7/25::: ساعت 11:50 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 12
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدید :276820

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    افشای شرایط رئیس جمهور امریکا برای مذاکره با ایران - کرمانشاه

    >>لینک دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<