سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ، پایبندی به برادریِ دیرین را دوست می دارد . پس بر آن، مداومت کنید . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
درآمدهای شهرداری نسبت به سال گذشته کاهش زیادی داشته است - کرمانشاه
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • یک عضو شورای شهر کرمانشاه با انتقاد شدید از وضعیت کنونی شورا و شهرداری، تصریح کرد: وضعیت بسیار حساسی برای درآمدهای شهرداری به وجود آمده، بطوریکه باید در شهر اعلام وضعیت فوق العاده کرد.

    مهندس آرش رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با اعلام اینکه متاسفانه درآمدهای شهرداری درشش ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته  کاهش نشان می دهد، گفت: این درآمدها در حالی کاهش پیدا کرده که باید نسبت به سال گذشته نیز افزایش پیدا می کرد.

    وی تصریح کرد: متاسفانه اولین تاثیر منفی کاهش درآمدهای شهرداری بر روی هزینه های عمرانی است،  چرا که در نیمه نخست امسال شهرداری از 5/15 میلیارد تومان درآمد خود 10میلیارد تومان آن را بابت حقوق و دستمزد به کارکنان شهرداری پرداخت کرده و تنها پنج میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی باقی مانده است.

    این عضو شورای شهر کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه بسیاری از شرکت های طرف قرارداد شهرداری حجم عملیاتهای عمرانیشان بسیار بیشتر از بودجه عمرانی شهر است، گفت: وضعیت بسیار حساسی است و باید برای درآمدهای شهرداری اعلام وضعیت فوق العاده کرد.

    وی خاطر نشان کرد: در نیمه دوم سال هزینه های جاری و عمرانی بیشتر می شود و متاسفانه این روند ما را به جایی می برد که ناچار شویم بعضی از املاک شهرداری را به فروش برسانیم تا بتوانیم پاسخگوی هزینه ها باشیم.

    وی درپایان یادآور شد: اگر بخواهیم از نظر اقتصاد مهندسی این موضوع را بررسی کنیم به راحتی می توانیم بفهمیم که با توجه به تورم امسال 10 میلیارد تومان کاهش درآمد داریم و موقعیت بسیار حساس است و باید هرچه سریعتر شهردار انتخاب شود.



    رامتین ::: چهارشنبه 86/7/25::: ساعت 11:32 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 24
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدید :276832

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    درآمدهای شهرداری نسبت به سال گذشته کاهش زیادی داشته است - کرمانشاه

    >>لینک دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<