سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گناه نتوانستن کردن ، گونه‏اى از ترک گناه است . [نهج البلاغه]
در اعتراض به عملکرد شورای شهر کرمانشاه - کرمانشاه
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • فرمانداری کرمانشاه  با درخواست برگزاری تجمع تشکلهای دانشجویی دانشگاه های استان در اعتراض به وضعیت شورای شهر موافقت کرد.

    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، این تجمع قرار است ساعت 10 صبح فردا(26 مهر ماه) در محل سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه برگزار شود.

    پیش از این قرار بود این تجمع مقابل ساختمان شورای شهر برگزار شود که ظاهرا به دلیل جلوگیری از ایجاد اختلال در روند حمل و نقل شهر، مکان برگزاری آن به این محل منتقل شده است.

    سخنرانی، صدور قطعنامه و امضای طومار در اعتراض به روند عملکرد شورای شهر از برنامه های این تجمع  اعلام شده است.

    بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد، پیام نور، مجتمع آموزشی و پژوهشی غرب و آموزشکده فنی و مهندسی پسران، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه، تشکل مصباح دانشگاه آزاد اسلامی و تعدادی از دانشجویان عدالت خواه دانشگاه رازی برگزار کنندگان این تجمع هستند.

    ایوب پروندی قائم مقام جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه رازی در گفتگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص برگزاری این تجمع، گفت: مجوز برگزاری این تجمع از سوی مراجع ذیصلاح صادر شده است.

    وی با انتقاد از عملکرد مجموعه شورای شهر و با اشاره به این که این مجموعه در وضعیت فعلی قابلیت انتخاب شهردار را ندارد، اظهار داشت: تا زمانی که اعضای شورا گروه بندی و بازیهای پشت پرده خود را کنار نگذارند، مطمئنا توانایی انتخاب شهردار را نخواهند داشت.

    این فعال دانشجویی با بیان اینکه جنبش دانشجویی در استان کرمانشاه وظیفه خود می داند تا در مقابل چنین حرکتهایی که وی از آنها به عنوان خیانت به مردم کرمانشاه یاد کرد، ایستادگی کنند، تصریح کرد: جنبش دانشجویی در مقابل این مسائل سکوت نخواهد کرد و هر گاه احساس کند که منافع نظام و ملت در معرض بازیچه فرصت طلبان و منفعت طلبان قرار گرفته به دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی و حق قانونی مردم خواهد پرداخت.

    گفتنی است: بعد از روی کار آمدن شورای سوم و برکناری شهردار قبلی، بیش از پنج ماه است که کرمانشاه شهردار ندارد.



    رامتین ::: چهارشنبه 86/7/25::: ساعت 11:32 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 13
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدید :276821

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    در اعتراض به عملکرد شورای شهر کرمانشاه - کرمانشاه

    >>لینک دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<