سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با اندرزهاست که غفلت زدوده می شود [امام علی علیه السلام]
سخنرانی خاتمی در جمع روزنامه نگاران - کرمانشاه
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • سید محمد خاتمی در آئین گشایش ساختمان دانشکده موسوم به خبر انجمن صنفی روزنامه‌نگاران (انجمن سابق روزنامه نگاران) حضور یافت و سخنرانی کرد.
    من خود شاهد هستم که بسیاری از این افراد را جوانانی تشکیل می‌دهند که حساسیت سیاسی ندارند و تنها به کار حرفه‌یی خود فکر می‌کنند.

     

     
       

        به گزارش فارس، رئیس موسسه بین‌المللی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها و تمدن‌ها در آئین گشایش ساختمان این دانشکده ، با فعالیت های صنفی، به مشکلاتی که پیش روی فعالین عرصه خبر رسانی اشاره کرد و گفت: وقتی نشریه‌ای توقیف می‌شود، بخش قابل توجهی از نیروهای آن، خصوصا جوان که زندگی خود را از طریق کار در آن تامین می‌کنند، در معرض خطر جدی قرار می‌گیرند و من خود شاهد هستم که بسیاری از این افراد را جوانانی تشکیل می‌دهند که حساسیت سیاسی ندارند و تنها به کار حرفه‌یی خود فکر می‌کنند.

    خاتمی با اشاره به اینکه، در مشاغل دیگر شاهد آن هستیم که وقتی کارگری بی کار می‌شود، به آنها برای تامین زندگی کمک می شود، گفت: اگر انجمن صنفی بتواند در رفع دشواری‌های پیش روی این جوانان کاری کنند و به آنان اطمینان‌بخشی کنند، کاری بسیار مهم و بزرگ خواهد بود همچنین چتر انجمن باید فراگیر و فارغ از نگاه‌های سیاسی باشد.

    در این مراسم عده زیادی از خبرنگاران وچهره های سیاسی از جمله، محمد علی ابطحی، ابراهیم یزدی، عزت الله سحابی، غلام عباس توسلی، لطف الله میثمی، عماد الدین باقی، کریم ارغنده پور، هادی خانیکی، احمد بورقانی، عبدالله ناصری، مصطفی تاج زاده، فیض الله عرب سرخی، سعید شیرکوند، مرضیه مرتاضی لنگرودی، محمد بسته نگار، احمد زیدآبادی، علیرضا رجایی، علی اکبر قاضی زاده، ناصر بزرگمهر و معتمد نژاد حضور داشتند.

    فعالیت انجمن صنفی روزنامه نگاران به دلیل طی نشدن مراحل قانونی چندی قبل از سوی وزارت کار و امور اجتماعی غیر قانونی اعلام شد.



    رامتین ::: جمعه 86/7/20::: ساعت 3:27 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 26
    بازدید دیروز: 1
    کل بازدید :276834

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    سخنرانی خاتمی در جمع روزنامه نگاران - کرمانشاه

    >>لینک دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<